قاسمپور تاکید کرد:  لزوم اجرای طرحهای عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم اجرایی شدن طرحهای عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم باید در راس برنامه ریزی های مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری به عنوان نهادهای تصمیم گیر شهری قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،غفور قاسمپور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان این مطلب افزود: طبق طرح دو فوریتی حوزه فضای سبز که در شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد، مقرر گردید در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و اجرای طرحهای عمرانی بزرگ همچنین توافقات عمده در سطح شهر پیرامون مسائل محیط زیست، پیش از انجام هر گونه اقدامی در موضوعات مد نظر در کمیسیون ماده 7 مطرح سپس نسبت به انجام آن تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: همچنین دو موضوع مهم شامل مسائل و موضوعات مربوط به حوزه پسماند همچنین بودجه سال 95 در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج مطرح می باشد که اعضا در خصوص آن تصمیم گیری می کنند.
می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی اعضای شورای اسلامی شهر کرج در حوزه پسماند، جمع آوری شیرآبه ها در حلقه دره می باشد که این موضوع به عنوان زنگ خطری بزرگ برای سلامتی شهر و شهروندان مطرح می شود و امید است با استفاده از ماشین آلات تخصصی بتوانیم جهت رفع این معضل به استانداردهای مطلوب دست یابیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان افزود: لایحه ارسالی بودجه 95 شهرداری و سازمانهای تابعه در حدود یکهزار و 700 میلیارد تومان است که 600 میلیارد تومان آن هزینه های جاری و یکهزار و 100 میلیارد تومان نیز هزینه های عمرانی را شامل می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =