فرماندار کرج اعلام کرد ،بهره‌برداری از 60 طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش فارس،فرماندار کرج از بهره‌برداری از 60 طرح عمرانی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله مبارک فجر خبر داد.

محمدتقی ایرانی  اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآ‌ور قیام مردان و زنانی است که با اتکا به قدرت ایمان خود و زیر پرچم ولایت جمع شده و توانستند نظام ستمشاهی و فاسد وقت را به زانو درآوردند.

وی افزود: به طور قطع پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین برگ از تاریخ ملتی است که نمی‌خواست و نمی‌خواهد زیر بار ظلم و فسد و استبداد زندگی کند.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: هر ساله در این ایام مبارک و میمون فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی درباره دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد می‌شود و مسئولان و دستگاه‌های مختلف باید از این فرصت بیشترین استفاده را در جهت آگاه‌سازی نسل جوان انجام دهند.

ایرانی افزود: طبق روال هر ساله در دهه مبارک فجر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و با تلاش دستگاه‌های مختلف آماده شده است، به بهره‌برداری می‌رسد و در کرج نیز بیش از 60 طرح عمرانی در این دهه افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر 60 طرح عمرانی و تولیدی با مشارکت بخش خصوصی در کرج آماده بهره‌برداری است که برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 139 میلیارد تومان صرف شده است.

فرماندار کرج گفت: از این تعداد 6 طرح با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آماده شده است.

ایرانی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلفی چون راه، بهداشت و درمان، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی، تولیدی، آموزشی و ورزشی بوده و در ایام‌الله مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون استاندار البرز اظهار داشت: با توجه به طرح‌هایی که در این دهه افتتاح می‌شود، بخشی از نیاز جوانان شهرستان کرج به کار برطرف شده و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم از فرصت پساتحریم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیش از گذشته استفاده کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =