برگزاری کارگاه آموزشی سیستم اتوماسیون اداری در سازمان عمران شهرداری کرج

مسئول واحد برنامه ریزی و توسعه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی سیستم اتوماسیون اداری ویژه پرسنل این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حمید منصور کیایی با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با ساختار نرم افزار اتوماسیون اداری با حضور کارشناسان سازمان فاوا ویژه مدیران و پرسنل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در سالن همایش این سازمان برگزار شد.

وی در ادامه از دریافت و ارسال نامه های حوزه های مختلف این دستگاه به صورت سیستمی - دبیرخانه تحت وب- خبر داد و گفت: در این راستا، پیاده سازی سیستم جامع اتوماسیون در شهرداری ها موجب تسریع در نامه نگاری ها و انجام امور اداری می شود.

مسئول واحد برنامه ریزی و توسعه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، افزود: یکپارچه سازی تمامی بخش ها از جمله مزایای اجرای طرح اتوماسیون اداری در ساختار شهرداری می باشد که کاهش خطای انسانی، افزایش دقت و سرعت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی این سیستم از دیگر نکات مثبت اجرای طرح مذکور است.

منصور کیایی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای آموزش و آگاهی پرسنل و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در حوزه های مختلف، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری این کلانشهر کلاس آموزشی در این خصوص برای پرسنل در سالن همایش سازمان برگزار شد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح، دسترسی سریع و نامحدود به اطلاعات و گزارشات کمی و کیفی امورات به آسانی توسط کاربران محقق می شود و با راه اندازی اتوماسیون اداری، گردش نامه ها به صورت فیزیکی حذف و این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مسئول واحد برنامه ریزی و توسعه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در پایان، اضافه کرد: بسیاری از نهادها، سازمانها و ادارات به منظور مکانیزه کردن امور مربوط به ثبت، ارجاع، گردش و پیگیری نامه ها و دیگر اسناد و مدارک خود از این روش استفاده می کنند زیرا سیستم اتوماسیون اداری از امنیت بیشتری برخوردارمی باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =