به دنبال بارش سنگین برف در نقاط مختلف آذربایجان شرقی، مدارس سطوح مختلف این استان تعطیل شد.

به گزارش خبرآنلاین، نادر فکورنیا مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در این خصوص اظهار داشت: به علت بارش برف و کولاک شدید و سرما؛ روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه در شهرستان تبریز کلیه مقاطع تحصیلی و در بخش خسرو شاه مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره‌ اول مدارس شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌گردد.

وی گفت: در شهرستان اهر مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره ‌اول شهری و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی تعطیل اعلام می‌گردد و در شهرستان سراب و هوراند و خواجه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس‌ روستایی و مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی شهری تعطیل اعلام می‌گردد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پروش آذربایجان شرقی افزود: در کلیبر و نظر کهریز و هریس کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌گردد.

وی تصریح کرد: در شهرستان مرند و ورزقان مدارس پیش دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌گردد و در هشترود کلیه مدارس روستایی تعطیل است.

فکورنیا افزود: در آذرشهر، گوگان و ممقان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی تعطیل اعلام شده و در خاروانا کلیه مدارس مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهری تعطیل اعلام می‌گردد.

وی گفت: در اسکو و شهر جدید سهند مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی شهری و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی تعطیل و در منطقه آزاد ارس، شهرستان جلفا‌ و بخش سیه رود مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی تعطیل اعلام شده و در بخش ایلخچی فقط مدارس مقاطع پیش‌‌دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌گردد.

به گفته فکورنیا مدارس استثنایی در شهرستان‌‌های تبریز و بخش خسرو شاه، اهر و هوراند، سراب و کلیبر و نظر کهریز و هریس و مرند و ورزقان، خواجه، آذرشهر، گوگان و ممقان، اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند، خاروانا، جلفا و بخش سیه رود امروز چهارشنبه مورخه هفتم بهمن تعطیل اعلام می‌گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =