تراکتورسازی در برف و سرما با استقلال مقابله می کند

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: شرایط جوی ناپایدار و بارش برف و باران مانع برگزاری بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران نمی شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، رضا تقیون اظهار داشت: تمامی تمهیدات برای برگزاری یک بازی خوب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در نظر گرفته شده است و شرایط جوی مانع برگزاری بازی تیم های تراکتورسازی با استقلال تهران نمی‌شود.
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام در وضعیت مطلوب و زیر کاور نگهداری می‌شود و روز گذشته این کاور جهت خط کشی میدان برداشته شده و پس از آن مجددا کاور روی چمن کشیده شده و سه ساعت قبل از آغاز بازی محافظ چمن ورزشگاه جمع آوری می‌شود.
وی گفت: طی استعلامی که از اداره هواشناسی استان گرفته ایم امروز هوای تبریز ابری بوده و تنها شاهد وزش باد خواهیم بود و بارش برف و باران از شامگاه امروز آغاز می شود که تداخلی با بازی تیم های استقلال با تراکتورسازی ندارد.
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بلیت فروشی بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران از ساعت 11 آغاز شده و همزمان درب ورزشگاه برای حضور علاقمندان گشوده می شود.
تقیون افزود: نهایت تلاش هیات فوتبال آذربایجان شرقی برگزاری هر چه بهتر این مسابقه است.
در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 15 امروز تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم استقلال تهران است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =