مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: برف و کولاک راه 460 روستا در آذربایجان‌شرقی را مسدود کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، علی‌اصغر سیاری گفت: بارش برف در آذربایجان‌شرقی موجب مسدود شدن راه 460 روستا در استان شده است.

وی گفت: شهرستان مراغه با 20 روستا، هشترود 40 روستا و میانه با 250 روستا از جمله شهرستان‌های استان هستند که بیشترین راه روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است.

سیاری اظهار امیدواری کرد که تا 24 ساعت آینده راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف، برف‌روبی و بازگشایی شود.

این مقام حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در عین حال از باز بودن راه‌های روستایی که در مسیر راه‌های اصلی قرار دارند، خبر داد.

وی در مورد راه‌های اصلی استان نیز گفت: تمام راه‌های اصلی آذربایجان‌شرقی باز بوده و صرفا در بخش چاراویماق به دلیل شدت بارش و کولاک شدید مشکل وجود دارد که اکیپ‌های فعال در این بخش نیز تلاش می‌کنند تا از بسته بودن راه جلوگیری کنند.

جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی نیز گفت: تمام جاده‌های استان به دلیل بارش برف روز گذشته لغزنده و حادثه‌ساز بوده و شهروندان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی بررسی وضعیت خودرو قبل از حرکت به لحاظ پر بودن باک بنزین، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک‌کن و چراغ‌های عقب و جلو و همچنین همراه داشتن لباس گرم و خوراکی را برای افرادی که قصد سفر دارند توصیه کرد.

ناموران از مردم خواست در صورت بروز هرگونه حادثه رانندگی با شماره تلفن 110 تماس حاصل شود و نیروهای امدادی در جاده‌ها به صورت متمرکز از طریق اعلام پلیس راه در محل حاضر خواهند شد.

وی گفت: مردم می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و قدردانی خود را در زمینه تلاش‌های پلیس راه از طریق شماره 197 اطلاع دهند تا روند خدمات‌رسانی بیش از پیش بهبود یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =