رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج:  بهبود عبور و مرور شهری سر فصلی برای افزایش بودجه های سالانه است

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در اولین میزگرد تخصصی بهبود عبور و مرور شهری گفت: بهبود عبور و مرور شهری سر فصلی برای بودجه های سالانه در راستای تعدیل ترافیک کلاشهر کرج است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری و مدیریت شهری کرج، مجید کاویانی ضمن بیان این مطلب افزود: در بودجه سالانه برای بهبود عبور و مرور شهری سرفصل اعتباری تعیین شده و پرداختن به این موضوع کمک می کند تا بتوانیم راهکارهایی برای تسهیل عبور و مرور شهری بدست آوریم.

وی با تاکید بر لزوم هم اندیشی در رابطه با موضوع جلسه اظهار داشت: برگزاری جلسات متعدد جهت رفع مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است که امیدواريم این جلسات نتایج ثمر بخشی را به همراه داشته باشد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در این میزگرد عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامساعد آب و هوایی در کلانشهر های کشور که استان البرز نیز در صدر این استان ها قرارداد ارائه راهکارهای مناسب در حل معضلات شهری و آلودگی هوا را در بهبود عبور و مرور لازم الاجرا دانست.

وی، ایجاد همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرای برنامه ها توسط نهاد ها و ارگان های ذیربط را در تحقق این مهم ضروری دانست.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از بکارگیری طرح‌های برتر شهروندی در بانک ایده مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج خبر داد و گفت: این طرح‌ها باید پایدار، توسعه محور، بومی‌سازی و نوین بوده و قابلیت اجرا داشته باشند.

این مسئول بر تداوم جلسات در خصوص بررسی مشکلات عبورو مرور تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط حاکم، ضرورت دارد نشست های تخصصی در این زمینه به صورت مداوم ادامه یابد تا با هم اندیشی نهاد ها و سازمانهایی که در این راستا نقش دارند به تئوریها و نظریه های صحیح دست یابیم.

کاویانی در پایان افزود: نقش مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی تبدیل بدنه فکری و دانشی به اجرا می باشد تا تسهیل گر خوبی دراجرای این مهم باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =