رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار این کلانشهر اظهارداشت: بودجه سال 95 را با محوریت "اقتصاد مقاومتی" تهیه و تدوین کنید و عزم خود را برای کاهش هزینه های جاری و تکمیل پروژه های در دست اقدام جزم نمایید.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو گفت: روز گذشته آخرین جلسه کمیسیون تلفیق به منظور بررسی و تصویب متمم پیشنهادی بودجه سال جاری شهرداری کرج در محل سالن جلسات پارلمان شهری و با حضور نمایندگان مردم برگزار گردید و طی آن اعضای محترم در راستای صیانت از حقوق مادی و معنوی موکلین خویش نسبت به تصویب یا رد لوایح ارسالی اقدام کردند و در مجموع فضای وحدت و تعامل و دوستی بر جلسات حاکم بود.
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی و بحران درآمدی موجود، نمایندگان مردم خواستار اطلاع دقیق از رویکرد تدوین بودجه سال 95 شهرداری کرج هستند و باور داریم که روند هزینه و درآمد باید منطبق با مبانی و سیاست های "اقتصاد مقاومتی" باشد و اجازه ندهیم که مشکلات ناشی از رکود در صنعت ساختمان سازی، موجب ایجاد وقفه و خلل در روند خدمات رسانی به شهروندان شود.
دادگو بیان داشت: به باور بنده و دیگر نمایندگان مردم، تعیین میزان هزینه و درآمد شهرداری کرج برای سال 95 بایستی بر مبنای تجزیه میانگین 5 ساله صورت پذیرد و بتوانیم ضمن فعال سازی کدهای راکد درآمدی، زمینه و بستر لازم را برای ورود بخش خصوصی به حوزه فعالیت های شهری بیش از پیش مهیا کنیم.
به گفته این مسئول ارشد شهری، یکی از دغدغه های جدی اعضای شورای اسلامی شهر کرج چگونگی افزایش هزینه های جاری در بودجه سال 95 است و با توجه به بحران درآمدی موجود نباید اجازه دهیم که هزینه های غیرضروری و ریخت و پاش مجالی برای عرض اندام در سیستم اداری و کاری داشته باشد و باید از کلیه ظرفیت های موجود برای ارتقای بهره وری سازمانی و ایجاد انگیزه در کارکنان بهره جوییم.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اولویت تخصیص اعتبار جهت اجرای پروژه های عمرانی، باید با محوریت تکمیل پروژه های کلان و اولویت دار صورت پذیرد و در صورتی که تحقق کدهای درآمدی برای مسئولان شهرداری کرج مسجل نباشد، انتظار داریم که حدالامکان از تعریف پروژه های جدید خودداری نمایند.
دادگو در پایان تصریح کرد: یکی از پروژه هایی که در سال 95 کلنگ زنی شده و اعتبار ویژه ای برای احداث آن در نظر گرفته خواهد شد، کمربندی جنوبی و بزرگراه شمالی کلانشهر کرج است که برای معضل ترافیک کمرشکن خواهد بود و بسیاری از چالش های مرتبط با آلودگی هوا را مرتفع می سازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =