جذب بیش از ۱۰ هزار مشترک گازطبیعی درچهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرمایه‌گذاری انجام شده برای گازرسانی به نقاط مختلف استان، گفت: هم‌اکنون ۹۷.۱ درصد جمعیت این استان تحت پوشش گازطبیعی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تشریح این خبر، گفت: سال گذشته ۱۰۵۴۹ مورد اشتراک‌پذیری جدید در بخش‌های مختلف در استان انجام شد که از این تعداد، ۶۳۴۶ اشتراک شهری و ۴۲۰۳ اشتراک روستایی است.

وی در ادامه، تعداد علمک‌های نصب‌شده در سطح استان طی سال گذشته را ۳۹۴۸ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۸۶۵ مورد در سطح شهرها و ۲۰۸۳ مورد در سطح روستاها نصب شده است.

سلیمیان از اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه گازرسانی در سال گذشته خبر داد و افزود: از این میزان، ۹۳ کیلومتر شبکه شهری و ۱۲۳کیلومتر شبکه روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بر راهکارهای زیرساختی توسعه همه‌جانبه و عدالت‌محور استان، تاکید کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های گازرسانی، محرک اصلی توسعه اقتصادی است و ظرفیت گازرسانی استان، زیرساخت مهمی برای رونق تولید و اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

سلیمیان اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۱ روستا گازدار و ۲۷۵ واحد صنعتی وکشاورزی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی در پایان، افزود: تلاش‌ها برای توسعه گازرسانی، بهره‌مندی مردم از گازطبیعی و جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش کارگاه‌های زودبازده همچنان تداوم دارد و در این راستا، تاکنون ۲۷۶۰ مصرف‌کننده صنعتی و کشاورزی از نعمت گازطبیعی برخوردار شده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =