سیستمهای مدیریتی منطقه 8 عملیات گاز مورد بازنگری قرار گرفت

سیستم های یکپارچه مدیریتی(IMS) منطقه 8 عملیات انتقال گاز با حضور مدیر و مسئولین واحد های منطقه مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، مهرداد چهري، رئيس تحليل سيستمها و مديريت انرژي و نماينده مديريت در استقرار سيستم هاي مديريتي ايزو، ضمن تاکيد بر اصلاح و بهبود فرايندكاري، همکاري و همفكري كاركنان را براي پيشبرد اهداف سيستمهاي مديريتي ضروري دانست.

وي افزود: همه مسئولان بايد به دنبال راههاي ابتكاري و جديد بوده و با بهره گيري بيشتر از خلاقيت ها و نوآوري ها، گامهاي اساسي برداشته و در انجام وظايف محوله از هيچ گونه تلاشي فروگذاري ننمايند.

چهري تاكيد كرد: مسئولان واحدهاي مختلف بايد با جديت، برخورد مناسب و تدوين برنامه زمان بندي شده، كارها را پيگيري نموده و با همكاري و هماهنگي همديگر در جهت بررسي و رفع مشكلات منطقه تلاش نمايند.

وي با ارايه رهنمودهاي لازم جهت بازنگري اهداف نظام مديريتي افزود: هدف اصلي از تدوين و بازنگري فرايندهاي منطقه شفافيت و دخيل كردن همه افراد موثر و مرتبط با فرآيند ها بوده تا با اتخاذ تدابير لازم و تبديل اطلاعات و داده هاي ورودي به فرآيند هاي خروجي، بيشترين ارزش افزوده ايجاد شود.

در ادامه، نماينده مديريت در استقرار سيستم هاي مديريتي به همراه كارشناس ارشد تحليل سيستم ها، گزارش تحليلي در ارتباط با نتايج مميزي داخلي، وضعيت اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه، بازخورد مشتري، پايش و اندازه گيري فرآيندها، عملكرد HSE.MS، ميزان تحقق اهداف و تحليل گزارش جلسات قبلي و توصيه هاي بهبود را ارائه نمود و راهکارهای لازم از طریق شرکت کنندگان و مدیریت منطقه بررسی و تصمیم گیری گردید.

شایان ذکر است سیستم های یکپارچه مدیریتی IMS شامل سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001, سیستم مدیریت محیط زیست ایزو 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای اهساس 18001 می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =