نقاط بحرانی خط انتقال گاز زنجان - تبریز  مرمت  شد

مدیرعامل منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران اعلام کرد: بمنظور ایمن سازی و حصول اطمینان از پایداری انتقال بهینه گاز طبیعی و جلوگیری از افت فشار گاز در فصول سرد سال، نقاط بحرانی خط لوله گاز 48 اینچ زنجان- تبریز مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

به گزارش خبرآلاین از تبریز، یداله بایبوردی در این خصوص افزود: كارشناسان و متخصصان اين منطقه با صرف هزینه بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، عيوب قسمتي از خط لوله 48 اينچ زنجان- تبريز را طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در بازه زمانی قطع صادرات گاز به کشور ترکیه, برطرف نمودند.

بایبوردی افزود: بدنبال بازرسی و تست تاسیسات خط لوله تقويت فشار گاز نيك پي زنجان - تبریز، قطعات فرسوده شناسایی و مورد مرمت قرار گرفته و مراحل تست و تأئيديه راديوگرافي نیز انجام گردید.

مدیر منطقه 8 عمليات انتقال گاز در رابطه با رويارويي بحرانهاي زمستاني بيان كرد: قبل از شروع فصل زمستان اين منطقه با اتخاذ تدابيرويژه از جمله، ايجاد تمهيدات لازم، تشكيل تيمهاي عملياتي، شناسايي نقاط ضعف و قوت، بروز رساني تجهيزات و ابزارآلات تعميراتي، تست و آمادگي لوله هاي مورد نياز با سايزهاي مختلف، آموزش مستمر پرسنل عملياتي و رفع نشتي ها، خوشبختانه تاكنون در ارائه خدمات بهتر به هموطنان موفق بوده است.

وی اضافه كرد: دستيابي به موفقيت و بهره وري، مرهون همكاري و همدلي تمامي پرسنل مناطق بوده و ناديده گرفتن بخشي ازعوامل اثر بخش و پنهان، سير صعودي توسعه و بهره وري را با مشكل مواجه مي نمايد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =