معاون اداره حراست شهرداری کرج از برگزاری دومین جلسه از دوره های آموزشی "مدیریت عمومی" ویژه روسای اداره حراست شهرداری مرکز، مناطق 12 گانه کرج و سازمان های تابعه خبر داد و هدف از برگزاری این کلاس ها را ارتقاء سطح علمی و تجربی مسئولان ذیربط عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج محمدرضا شمس با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه دوره های آموزشی مذکور به همت اداره حراست و همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی برگزار می شود، گفت: آغاز این دوره ها از سه ماه گذشته کلید خورده و ادامه خواهد داشت.
این مسئول با بیان اینکه در دوره قبل روسای حراست تحت آموزش قرار گرفتند، عنوان کرد: این دوره مخصوص کارشناسان این اداره می باشد که در دو مرحله برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به اهمیت برگزاری این دوره ها به منظور اجرای تخصصی عملکرد حراست اشاره و تاکید کرد: کارشناسان حوزه حراست باید رعایت ضوابط و دقت در انجام وظایف محوله را در دستور کار خود قرار داده و ضمن رعایت اصل امانتداری، بر کیفیت روش های کار بیافزایند.
معاون اداره حراست شهرداری کرج، آموزش حقوق، مسائل مالی، شهرسازی و درآمد را از جمله موارد آموزشی در دوره های "مدیریت عمومی" نام برد و گفت: در صورت آگاهی مسئولان حراست از موارد مختلف، نظارت بر مجموعه شهرداری به صورت تخصصی تر انجام شده و چرخه شهرداری با انضباط بیشتری به حرکت در می آید.
شمس، نظارت بر امور را از مهم ترین وظایف مسئولان در اداره حراست ذکر و عنوان کرد: بازخورد دوره های آموزشی مذکور بدون شک تاثیر بسزایی در عملکرد نیروهای حراستی خواهد داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه وجود حراست در ادارات موجب سلامت کاری می شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه کارشناسان حراست موظف هستند تمام توان خود را برای جلوگیری از هرگونه فساد اداری به کار گرفته و اعتماد شهروندان را جلب کنند، ضروری است زیر ساخت های آموزشی به منظور تحقق این مهم فراهم شود که حراست مرکز در این راستا اهتمام ویژه ای را داشته است.
وی ایجاد رویکرد های نوین در ساختار کاری را امری مهم و در عین حال کارساز در اجرای عملکرد مطلوب تر دانست و افزود: کلاس های آموزشی نیز در راستای اهداف نوین مدیریت شهری و کسب رضایت شهروندان برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =