مدیر کل بازرسی استان البرز با اشاره به مزیت های استفاده از زیرساخت های الکترونیک در شهر و اجرای پروژه های عمرانی شهری، تحقق این مهم در کلانشهر کرج را خواستار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید دهقان در دیدار با مسئولان شهری کرج و بازدید از پروژه های کلان این شهر، پیشرفت زیرساخت های الکترونیک در کرج را یادآور شد و افزود: استفاده از این زیرساخت ها موجب نظارت دقیق تر بر عملکرد مسئولان می شود.
وی سالم سازی و جلوگیری از فساد اداری و مالی را از دیگر مزایای استفاده از زیرساخت های الکترونیک برشمرد و تصریح کرد: با تحقق این مهم رشوه گیری در ادارات سطح شهر منسوخ شده و عملکرد موازی با قوانین پیش می روند.
مدیر کل بازرسی استان البرز در ادامه سخنان خود به اقدامات مطلوب شهرداری طی سنوات اخیر اشاره و با بیان اینکه مردم مستحق کار خوب هستند، عنوان کرد: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج در جهت توسعه شهر قابل تقدیر است.
دهقان با اشاره به اینکه اداره کل بازرسی استان به عنوان دستگاه نظارتی، عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را تحت نظر دارد، هدف از این نظارت دقیق را تلاش برای کمک به توسعه درون شهری در همه ابعاد عمرانی اعلام کرد.
وی در ادامه رعایت قانون در اجرای کارها را از اولویت کار دستگاه های خدمت رسان دانست و تاکید کرد: عملیات عمرانی و اجرایی در چارچوب قوانین مربوطه انجام شود؛ چرا که در این صورت عملکرد موفق تر و تاثیر گذار تر خواهد بود.
مدیر کل بازرسی استان البرز تملک اراضی که در طرح وجود دارند را کاری دشوار ذکر و با اشاره به اینکه کار عمرانی با توجه به تملکات زیاد، کار آسانی نیست، عنوان کرد: در حقیقت اجرای پروژه های عمرانی راحت تر از دغدغه های اصلی پروژه به شمار می رود.
دهقان در بخش دیگری از سخنانش آمادگی اداره کل بازرسی استان البرز را برای تسهیل شرایط به منظور اجرای پروژه های کلان شهری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه 80 درصد جمعیت استان البرز در کرج ساکن هستند ارائه خدمات در این کلانشهر باید به صورت ویژه انجام شود و مسئولان با تعامل با یکدیگر در تحقق این مهم تلاش نمایند.
وی در پایان خواستار ارتباط دوسویه بیشتر بین مجموعه مدیریت شهری و اداره کل بازرسی استان البرز شد و افزود: تعاملات دوسویه راه را برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان همواتر می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    با سلام احتراماً اینجانب اسدی درخواست بررسی نصب پل عابر پیاده محدوده پر تردد پل بزرگ سه راه گوهردشت میدان سپاه بدلیل سختی عبور از عرض خیابان توسط دانش آموزان دبیرستان شهید رجائی و افراد سالمند در خرید از بازارچه ملاصدرا را می نمایم. قبلاً از بذل توجهتان سپاسگزارم.