معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این استان در هفته دولت گفت: مسعود سلطانی فر در جریان این سفر کاروانسرای بیستون را افتتاح می کند.

مجتبی نیک کردار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروانسرا که به هتل پنج ستاره با برند هتل لاله تبدیل شده است، روز جمعه هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه همه اتاقهای این هتل پنج ستاره برای یک سال آینده رزرو شده است، اظهار داشت: موسسه توسعه گردشگری وابسته به سازمان میراث فرهنگی حدود 20 میلیارد ریال برای تکمیل این هتل هزینه کرده است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه سخنرانی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه را دیگر برنامه معاون رییس جمهوری عنوان و اعلام کرد: پایانه موقت پروازهای خارجی فرودگاه کرمانشاه هم دیگر پروژه ای است که با حضور سلطانی فر به بهره برداری می رسد.

به گفته نیک کردار برای احداث این پروژه 30 میلیارد ریال در یک سال گذشته هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اگر مقدمات کار فراهم شود، پروژه احداث پایانه اصلی پروازهای خارجی فرودگاه هم کلنگ زنی می شود گفت: برای ساخت این پایانه با شرکت فرودگاههای کشور توافق شده و مساحت آن 11 هزار متر مربع است.

* برگزاری برنامه های هفته دولت با محوریت مردم

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه همه برنامه های هفته دولت در این استان را با محوریت مردم دانست و گفت: تلاش داریم در این هفته خود مردم بانی افتتاح پروژه ها شوند.

آنچنان که نیک کردار گفت، در راستای شعار سال 94 دولت تاکید دارد مردم همراه و همدل شوند و دولت هم در این هفته به ملت پاسخگویی کند.

وی افزود: معمولا در طول سال مسوولان به صورت یک طرفه سخنرانی و اظهاراتی را بیان می کنند اما در این هفته ما دنبال تغییر این عادت هستیم و چندین برنامه مناسب در این راستا تعریف کرده ایم.

نیک کردار اضافه کرد: به همه فرمانداریها اعلام شده که یک روز در هفته دولت اقدام به برگزاری جشنی با حضور مردم بکنند که هم خدمات و اقدامات دولت در آن اطلاع رسانی شود و هم شادی و سرور در مراسم بر پا باشد.

این مسوول اظهار کرد: در این هفته همچنین هر دستگاه اجرایی استان کارکنان خود و خانواده های آنان را دعوت و تجلیل می کند و تقدیر از بازنشسته ها و کارمندان نمونه آن دستگاه هم بخش دیگر برنامه است.

نیک کردار حضور در جمع نمازگزاران را دیگر برنامه مردمی هفته دولت بیان و عنوان کرد: در این هفته یک یا 2 شب همه مدیران استانی با حضور در مساجد سطح شهر پس از اقامه نماز مغرب و عشا، پای درددل مردم می نشینند و همزمان با گزارش خدمات دولت، به سوالات آنان پاسخ می دهند؛ مدیران در این برنامه به مردم توضیح می دهند که مثلا علت اجرا نشدن یک طرح خاص چه بوده است.

به گفته وی گاهی اوقات هم ممکن است مطالباتی از سوی مردم وجود داشته باشد که ما متوجه آن نشده باشیم که این مراسم فرصت مناسبی برای آگاهی از آنها است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: 14 مدیر دستگاههای مهم استان کرمانشاه پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستانهای استان سخنرانی می کنند و اقدامات انجام شده دولت در طول سال گذشته را به مردم گزارش می دهند.

به گفته نیک کردار هر یک از روزهای هفته دولت به یک دستگاه اختصاص یافته است که در آن روز پروژه های مربوط به آن دستگاه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =