معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از افتتاح 308 پروژه و کلنگ زنی 22 پروژه عمرانی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین در این هفته 26 واحد صنعتی با 920 میلیارد ریال و اشتغالزایی 501 نفر به بهره برداری می رسد.

مجتبی نیک کردار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در بخش های نوسازی مدارس، آب منطقه ای، میراث فرهنگی، آبفار، آبفا، راه و شهرسازی، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، توزیع برق، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، شرکت گاز، فرودگاه، هلال احمر، فنی و حرفه ای، انتقال خون، شهرداری، همیاری شهرداریها و مخابرات افتتاح می شود که بیش از چهار هزار و360 میلیارد ریال برای تکمیل آنها هزینه شده و یا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش راه و شهرسازی 79 پروژه با هزینه 900 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد گفت: بخش علوم پزشکی هم با پنج کلنگ زنی و چهار افتتاح با اعتبار 700 میلیارد ریال و آب منطقه ای با یک طرح افتتاحی و یک طرح کلنگ زنی با هزینه بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال پیشتاز سایر دستگاههای اجرایی استان هستند.

به گفته نیک کردار در هفته دولت همچنین کارخانه گسترش سوخت فضای سبز با هدف تولید بیواتانول، مکمل خوراک دام و گاز کربنیک با اعتبار یک هزار و 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 135 نفر کلنگ زنی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: سه واحد صنفی هم با اعتبار بیش از یکصد میلیارد ریال و اشتغالزایی 138 نفر در همین هفته به بهره برداری می رسد.

وی در باره 26 واحد صنعتی آماده افتتاح هم گفت: از این تعداد 16 پروژه در شهرستان کرمانشاه، سه پروژه در اسلام آباد غرب، 2 طرح در دالاهو، 2 طرح در صحنه و در هر یک از شهرستانهای کنگاور، سرپل ذهاب و هرسین یک طرح قرار دارد.

بنابر اعلام نیک کردار 'طرح سرمایه گذاری توسعه عمران و صنایع زاگرس با 550 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 50 نفر و واحد صنعتی ده ستاره نگین مشهد با هزینه 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی 60 نفر از مهمترین طرحهای آماده افتتاح در بخش صنعت هستند.'

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه از افتتاح 390 پروژه عمرانی در روستاهای استان در قالب هفت طرح با اعتبار 75 میلیارد ریال نیز خبر داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =