دیروز مشکلات مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این رسانه ثبت شد.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته هم کاربران این خبرگزاری مشکلاتشان را با ما درمیان گذاشتند و خواستار پیگیری شدند.

اهم مشکلات روز گذشته در جدول زیر آمده است:

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

من از باز نشستگان فرهنگی هستم.قراربود حکم عالی ما را اصلاح کنند.اما هیچ خبری نشدو نیست.کسی هم جواب نمیده.

 

با سلام شرکت کرمان موتور در محاسبه سود پیش فروش قراردادشماره 62458بنام اینجانب درست عمل نکرد من به شورای رقابت شکایت کردم پس از 6ماه کارشناس مربوطه بنام سر افروزیان بامن تماس گرفت ضمن گله که چرا به شورای رقابت شکایت کردی ما شماره شبای شما رانداشتیم من را به نمایندگی روانه تا شماره شبا بدهم منم اینکار را کردم ازان زمان 6ماه میگذرد از پرداخت اضافه دریافتی طفره میروتد هر روز یه چیزی میگویند یه زوز میگویند فرایند پچیده اداری دارد یه میگویند در دست اقدام است من ابانماه 93ماشین راگرفتم تا امروز9ماه از خرید میگذرد کی میخواهند بدهی ناشی از اشتباه عمدی پرداخت کنند کی باید به این وضعیت رسیدگی کنند که شرکت تولید خودرو برخلاف قراردادفی مابین با خریدار عمل و میلیونها تومن ازاین طریق مال نامشروع کسب میکنند.

آموزش و پرورش

باسلام احترام بنده وتعدادی دیگر ا ز همکاران الان مدت هشت ماه باز نشسته شده ایم دریغ ازریالی ازپاداش باز نشستگی وزیر محترم این همه ازپرداخت دیون فرهنگیان می گوید ما که چیزی ندیدیم در حالی ارگانها وادارات دیگر به همکاران باز نشسته خود در روز باز نشستگی پاداش بامبالغ پرداخت می کنند ولی بعد از سی سال خدمت با مبلغ پادش پایین باید مدت های طولانی منتظر دریافت پاداش پایان خدمت خود باشند لطف کنیید پیگیری نمایید.

 

با سلام.لطفا در مورد زمان صدور احکام دانشجویان وردی 93دانشگاه فرهنگیان از جناب آقای نوبخت و فانی سوال کنید وپیگیری.با تشکر معلمان نا امید آینده

 

آقا دلیل گرفتن 6 تا 12 عدد عکس از دانش آموزان هنگام ثبت نام در مدارس وقتی که همه مدارک و کارتها در سال تحصیلی بصورت اسکن عکس می باشد و نه الصاق عکس چیست ؟ لطفا وزارت آموزش و پرورش پاسخ دهد و رسیدگی نماید .

شهری

به شهرداري تهران در خصوص طرح خط سفيد جمع آوري دستفروشان ١٥ خرداد هيچ كاري صورت نپذيرفته و تباني ماموران و دستفروشان قابل ديد است در هنكام بازديد مسئولان اطلاع رساني و آنها جمع ميشوند اين دستفروشان علاوه بر اعتراضي كه از سوي مردم بهدليل ايجاد مزاحمت و دزدي و همچنين مغازهداران به دليل پرداخت ماليات ايجاد كردند چهره زشتي را براي توريست هاي بازديد كننده به وجود اوردند.

 

مدتهاست که منطقه مسکونی فاز 3 مارلیک در خیابانها ,کوچه و پس کوچهای آن محل تجمع و پارک وسائط نقلیه سنگین از کامیونت ,اتوبوسها تا نفتکشها شده است .مخصوصاً صبحهای زود باعث برهم خوردن خواب, آرامش ,آسایش و امنیت مردم منطقه میشوند. متأسفانه هیچ مرجعی به این موضوع توجه ندارد.رسیدگی به این مشکل به عهده کدام اداره و یا سازمان می باشد؟

 

با سلام لطفا مسئولین به مساله دست فروشی در واگن های مترو رسیدگی کنند. تعداد دست فروش ها از مسافران بیشتر شده و باعث سلب ارامش و ایجاد درگیری های متعدد در قطار هاب مترو شده است.اگر قرار است مردم از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند باید شرایط مطلوب فراهم گردد. واقعا دست فروشی در مترو زشت و زننده است. نمیدونم چرا مسئولان مترو رسیدگی نمیکنند

تامین اجتماعی

سلام. مادر من قالی باف و سرپرست خانواده هستند. به دلیل چهار روز دیر کرد در پرداخت حق بیمه، از مهر سال 93 بیمه ایشان قطع شده و با وجود تاید شغل قالی بافی ایشان سازمان تامین اجتماعی حاضر به برقراری مجدد بیمه نیست. لطفا رسیدگی فرمایید.

مخابرات

سلام و خداقوت در تعرفه های مخابرات سیستان و بلوچستان خرید ترافیک adsl برای حجم های بالای 10 گیگ هر گیگ 1728تومان می باشد ولی هنگام کنش خرید هر یک گیگ را 3800 تومان حساب می کند. لطفا پیگیری کنید.

 

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    3 0
    پس بازنشستگان فولاد چی؟ سه ماهه که به ما حقوق ندادن
  • محمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    با سلام حدود یکسال و چند ماه از شکایت مالباختگان شرکت مهر زراعت کاران سبز اب در شهرستان دزفول که مبلغ 300.000.000.000 ریال از مردم کلاهبرداری کرده می گذرد با توجه به تجمع و اعتراضات مردم دستگاه قضایی شهرستان دزفول هیچ توجه و اقدامی جهت عودت سرمایه های مردم نمی شود . مردمی که اکثرا از اقشار کم درامد وزحمت کش جامعه هستن . از رییس محترم قوه قضاییه عاجزانه درخواست میشود کارگروهی جهت بررسی روند پرونده و رفع شک و شبهه ها به شهرستان دزفول اعزام و مشکل 1300نفر از مال باختگاه را حل نمایید .و حق مردم مظلوم را از این مفاسدین اقتصادی پس بگیرید .
  • یوسفی A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    7 0
    چرا مسولین آموزش وپرورش وهمچنین صدا وسیما وروزنامه ها تا مبلغ اندکی به فرهنگیان قرار شد پرداخت شود آن هم مطالبات حقوقی وکارکردی بعداز چندماه وسال این همه سروصدابلند می کنند ودرشیپور می دمند در حالیکه ادارات دیگر چندبرابر دریافت می کنند صدایی از هیچ جا وهیچ کس درنمی آید .در حالیکه بارها حدیث نقل می کنند تا عرق کارگرخشک نشد باید دستمزدش را داد .چرا همه ادارات ونهادها وسازمانها پاداش پایان خدمت را به میزان خیلی بالاتر ازآ موزش وپرورش فوراً بعد ازبازنشستگی یک جا دریافت می کنند ولی فرهنگیان مبلغ اندک پاداش خودرا باید طی چند مرحله ودرطول چندسال دریافت کنند آن هم بدون افزایش مبلغ وباجارو جنجال .
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    5 0
    فانی چرا بازنشسته نمیشود؟
  • احمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 1
    لطفا از افزایش حقوق پرسنل صدا و سیما و همچنین شرکت نفت در صدا و سیما خبر رسانی کنید .