محمدجواد کلیوند: حرکت مدیریت شهری کرج در راستای رفع نیازهای اساسی شهر و شهروندان است

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه 7 شهرداری کرج، بر ارائه خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان تاکید کرد و اقدامات عمرانی صورت گرفته در این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرزو به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدجواد کولیوند طی بازدیدی در منطقه 7 شهرداری کرج حضور پیدا کرد و در نشستی با مدیر این منطقه بر ارائه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و شهروندان تاکید کرد.
نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به ارائه خدمات رسانی عادلانه به شهروندان عنوان كرد: مرتفع ساختن نیازها و خواسته های شهروندی، نشان از توجه و رسيدگي مناسب و به موقع مسئولان به درخواست هاي شهروندان دارد که علاوه بر رضایت مردم ارتقاء کیفیت زندگی شهری را نیز منجر می شود.
کولیوند افزود: با توجه به گستردگی و ازدحام جمعیت در منطقه 7 شهرداری کرج، مشکلاتی در زمینه آسفالت و فضای سبز منطقه دیده می شد که خوشبختانه در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته سازنده در بخش های مختلف عمرانی، شاهد به حداقل رسیدن این مشکلات و افزایش رفاه حال شهروندان می باشیم.
این مسئول با بیان اینکه شهرداری با اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی، در راستای برآوردن اساسی‌ترین نیازهای شهر و شهروندان منطقه اقدامات ارزنده ای را به انجام رسانده است، یادآور شد: مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر، عملکرد چشمگیری را در این کلانشهر داشته که به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تفریحات سالم در خانواده ها بسیار کاهش یافته است، خواستار توجه کارشناسان و صاحب نظران به این مهم شد و گفت: در واقع باید با کمک مسئولان و صاحب نظران در این زمینه از جمله مدیریت شهری؛ سلامت روانی شهروندان، زیبایی چهره شهر و افزایش روحیه شادابی بین افراد را با اجرایی کردن پروژه های عمرانی در این زمینه در دستور کار قرار داد که در این راستا، مناطق شهردرای کرج نقش به سزایی در ایجاد و توسعه پارکها و اماکن عمومی برای حضور شهروندان دارند.
نماينده مردم کرج در مجلس شوراي اسلامي در پایان با تاکيد بر ارائه خدمات رسانی بهينه به ساکنان منطقه 7 شهرداری کرج، حمايت مسئولان دراين خصوص را مهم و ضروري دانست و افزود: از بزرگترین دستاوردهای این امر تعامل و همکاري مردم و مسئولان و به دنبال آن آباداني و توسعه منطقه و به شهر خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =