صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم های روشنایی شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان های شهری محسوب می شود و از جایگاه ویژه ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ های کم مصرف LED به جای لامپ های گازی بر اساس نیاز و اولویت بندی پروژه های توسعه محله ای در بوستان ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان ها افزود: با توجه به ویژگی های خاص جمعیتی، تامین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ های کم مصرف همچنان در حال اجرا می باشد.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می گردد.

حبیبی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی ۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =