طی 24 ساعت گذشته مشکلاتی که کاربران خبرآنلاین با این رسانه مطرح کرده و خواستار پیگیری آن بوده اند، در زمینه های مختلف بود که این بار بحث های پیرامون خدمت سربازی، از سایر مشکلات گوی سبقت را ربوده است.

 

مشکلات مربوط به سربازی

 

قانون پروژه های کسر خدمت سربازی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح در سال 94 با این که 2 ماه از سال گذشته ابلاغ نشده است. لطفاً پیگیری کنید قرار است در سال 94 این پروژه ها باشد یا نه . حداقل تکلیف را مشخص کنند.

اینجانب سربازی می باشم که دردوران جنگ 8ساله به خدمت سربازی رفته وحال پس از سالها جهت منظورنمودن دوران خدمت سربازی درسوابق بیمه، سازمان تامین اجتماعی درخواست مبلغ خریدخدمت قابل توجهی رانموده است. برای من وامثال من این سوال پیش آمده که فرق من با دیگرافرادی که به اسامی مختلف به جنگ رفته ودران شرایط مرگ وزندگی خدمت سربازی خودراانجام داده چیست چرا این افراد میتوانند همه گونه خدمات مختلف دریافت کنند ولی ما که درجنگ بودیم هیچی؟ فقط به این خاطر که ماسربازبودیم لازم است بدانید بیشترین نیروی حاضر درجبهه ها همین سربازان ازجان گذشته بودند. خواهشمنداست این موردراپیگیری فرمایید.

چرا روند جریمه سربازی غایبین اینقدر کند میباشد؟اگر این پرداختها استانی و بدون در نظر گرفتن مقطع تحصیلی باشه خیلی بهتراست

اقتصادی

 

سلام چرا بعد 95 روز پس از واریزی پول به حساب شرکت لیزینگ فرهنگیان هنوز ماشین را به من تحویل ندادند در حالیکه قرار بود بعد 60 روز تحویل دهند و حالا کسی نیست جواب هم بدهد نه اداره خودمان نه استان ونه وزارت کسی خبری به ما نمی دهد باید از کی شکایت کنیم.

 

خبر انلاین چرا در مورد بورس که میگید نمای اقتصاد کشور است حرفی نمیزنید سهامداران نابود شدند.

تامین اجتماعی
چرا باید بازنشستگان که دارای سنوات یکسان ومدرک تحصیلی یکسان وگروه وپایه یکسان هستند در هنگام بازنشستگی باید دریافتی متفاوت داشته باشند به طور مثال کسی که در سال 88 بازنشسته شده با کسی که در سالهای بعد بازنشسته شده بااینکه دارای مدارک تحصیلی و گروه وپایه یکسان هستند دریافتی متفاوت دارند وهرکه در سالهای اخیر بازنشسته شده اند بیشتر حقوق می گیرند مگر کسانی که در سالهای گذشته بازنشستنه شده ند انسان نیستند وخرج ومخارج ندارند چه سازمانی ویا چه کسی باید تبعیض ها را ازبین ببرد ودر یافتی ها رایکسان کند در خواست دارم که این موضوع را را مطرح کنید شاید سازمانهای بازنشستگی کشوری ولشگری وتامین اجتماعی به فکر افتاده وتبعیضها را بر طر ف نمایند متشکریم.
اجتماعی و شهری

 

لطفا قضیه سگ کشی وحشیانه در شیراز را پیگری کنید...آیا عاملان آن عمل غیر انسانی مجازات شدند یا خیر .....با تشکر فراوان.

سلام همسر من دوسال واندی خانه راترک کرده تقاضای طلاق کرده ام ولی او فرجام خواهی کرده به دلیل ندادن مهریه اندک من بدون بیمه وپول من چطور می توانم زندگی کنم مسئولین چرا چاره ای نمی اندیشند.

 

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =