مهر نوشت:

وزیر بهداشت، گفت: اگر بودجه سال آینده دچار تلاطم و اشکال نشود، کمک ما در بخش دارویی حتما بیش از یارانه ۹۰ درصدی دولت که تاکنون بوده است، خواهد بود.

دکتر سیدحسن هاشمی درباره خدمات دولت به بیماران صعب‌العلاج، اظهارداشت: نهایت تلاش‌مان آرامش بیماران صعب العلاج و خانواده‌های آن‌هاست.

او گفت: سال آینده در کشور مراکزی برای بیماران صعب العلاج مشخص خواهد شد که اینها خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان از جمله شیمی درمانی و اشعه درمانی ارائه خواهند کرد.

وزیر بهداشت این خدمت را حداقل کار دولت در سال آینده برای بیماران صعب العلاج برشمرد و گفت: سرمایه گذاری‌ امسال ما در ایجاد زیرساخت‌هاست.

هاشمی همچنین اقدامات موسسه نسل امید (مجتمع کنترل اختلالات رشد، تکامل و ناهنجاری‌های زمان تولد) را ارزشمند دانست و گفت: آزمایشگاه نسل جدید تعیین توالی های ژنتیکی یکی از خدمات جدیدی است که در کشور و بلکه در منطقه برای تشخیص اختلالات ژنتیکی جنین بی نظیر است.

او گفت: اینکه مراکزی همچون موسسه نسل امید به همت خیرین و نیکوکاران در کشور گسترش یابند و این خدمات در دسترس همه مردم به ویژه محرومین در نقاط دور دست قرار گیرد امیدبخش است.

هاشمي گفت: امیدواریم توجه دولت به حوزه سلامت روز افزون و این موضوع در دولت‌های آینده نیز تکرار شود.

وزیر بهداشت گفت: واقعیت این است که بیش از دو دهه در بخش خدمات عقب ماندگی داریم، ولی از نظر دانش، در مرز دانش در حال حرکت هستیم.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    سلام . درداروخانه های شهر دولت آباد شهرستان زاوه خراسان رضوی اصلا دکتر داروساز نیست .تورا به خدا به خاطر جان مردم این موضوع را پیگیری کنید .من چند باررفتم سراغ دکتر را گرفته ام تا درمورد دارو کمک بگیرم متاسفانه دکتری وجود ندارد .اگر یک روز سرزده بیایید قطعا به این نتیجه می رسید .