معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی این معاونت برای بازگشت نیروهای خدمات شهری از کربلای معلی به مرز مهران و استقبال از آنان در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران،مهندس مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب که تمهیدات لازم برای بازگشت کارگران خدمات شهری و پرسنل شهرداری تهران دیده شده است، گفت: 80 دستگاه اتوبوس با کلیه امکانات و تجهیزات در مرز مهران آماده انتقال نیروهای خدمات شهری است.

عبدالهی در ادامه با بیان این که این نیروها نزدیک به دوهفته برای خدمات رسانی به زائرین آقااباعبدالله الحسین(ع) به کربلای معلی اعزام شده بودند، گفت: اولین گروه اعزامی به ایران، صبح روز دوشنبه برای زیارت به نجف اشرف مشرف می شوند و پس از آن عازم مرز مهران خواهند شد و در روز سه شنبه 25 آذرماه در پارک ولایت مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: این نیروها از 24 تا 26 آذرماه در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه توسط نیروهای شهرداری تهران که برای همراهی آنان در مرز مهران مستقر شده اند به ایران انتقال می یابند.
او در ادامه گفت: جهت تکریم و پاسداشت از این عزیزان مراسم استقبالی در بوستان ولایت برگزار خواهد شد و آنان با اهدای شاخه گل و... مورد استقبال مسوولین شهرداری، خانواده ها و شهروندان قرار خواهند گرفت.
عبدالهی در ادامه با بیان این که تمامی نیروهای خدمات شهری در این سفر بیمه هستند، گفت:بالغ بر 3400 نفر از نیروهای اعزامی به کربلا از طریق 80 دستگاه اتوبوس به ایران بازگردانده می شوند، ضمن این که تمامی تمهیدات لازم در این زمینه لحاظ شده است.
او در پایان گفت: برای پاسداشت از زحمات نیروهای خدمات شهری و خادمین امام حسین(ع)امکانات رفاهی نیز در مسیر بازگشت برای آنان تدارک دیده شده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    7 5
    با سلام شهردار تهران دائم از كمبود بودجه جهت تكميل پروژه هاي شهري خبر مي دهد و به عناوين مختلف از مردم عوارض مي گيرد ايشان نمي تواند پولي كه بابت هزينه هاي تهران بدست مي آورد را درجاي ديگر خرج كند چون خيلي ها راضي نيستند ضمن اينكه دولت عراق بابت صدور رواديد از هر زايري 40 دلار گرفته كه مي بايد خدمات مناسب را ارايه دهد با يك حساب سر انگشتي با توجه به 000/500/1 زوار ايراني 60 ميليون دلار درآمد داشته . اين اولين بار نيست كه شهردار از جيب مردم تهران خرج مي كند قبلا" هم كمكي به مردم آبادان كرده ايشان دارند براي دوره بعدي انتخابات راي مي خرند . بقول شاعر : خرج كه از كيسه مهمان بود حاتم طايي شدن آسان بود . وسلام .