شهردار کرج:شهر برای انسجام و یکپارچگی مدیریت واحد می خواهد

اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری دایره خدمت رسانی را وسیع می کند


به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهر داری کرج علی ترکاشوند با اشاره به وظایف و رسالت های شهرداری ها در قبال مردم با بیان اینکه میزان خدمت رسانی این مجموعه نسبت به سایر دستگاه ها بسیار زیاد است، اظهار داشت: خدمات رسانی اصولی، منطقی و مطابق با نیاز شهروندان به جاری کردن مولفه های مدیریت یکپارچه شهری دارد.
وی با بیان اینکه مدیریت واحد شهری در پی گرفتن قدرت تصمیم گیری از مدیران شهر نیست، عنوان کرد: این شیوه مدیریتی به تصمیم گیری های کلان شهری سرعتی منطقی و اثر بخش می بخشد و این همان هدفی است که همه مدیران شهر به آن می اندیشند و سیاست های کاری شان را برای دستیابی به این مهم برنامه ریزی می کنند.
این مسئول ادامه داد: سازمان ها و دستگاه های فعال در مجموعه شهری برای اجرای برنامه هایی تلاش می کنند که ضمن رساندن آنها به اهداف تعریف شده که بی شک احیاء همه جانبه شهر است، آنها را از اسراف منابع موجود شهری همچنین هدررفت پتانسیل نیروهای انسانی دور کند و مدیریت واحد شهر تنها مولفه ای است که به این تفکر مدیریتی پاسخ مثبت می دهد.
وی افزود: مدیریت یکپارچه و واحد شهری ضمن ايجاد هماهنگي در فعاليت هاي اجرايي و شهري مابين نهادهاي اجرايي موجب جلوگيري از دوباره کاري، اسراف، سردرگمي در تصمیم گیری ها می شود.
برای تعریف ساختارهای شهری در کرج باید تعجیل کرد
شهردار کرج در بخشی دیگر با تاکید بر اینکه برای تعریف ساختارهای شهری در کرج به شیوه ای کارآمد و اثر بخش باید تعجیل کرد، گفت: تعریف این ساختارها به زعم همه كارشناسان و صاحب نظران امور شهری امری ضروری است.
ترکاشوند، "مدیریت شهری" و جاری کردن آن در ساختار شهر را حرکت مبتنی بر برنامه دانست و اضافه کرد: اعتماد به توانمندی های مدیریت یکپارچه شهری موجب می شود، صاحبان قدرت در مباحث خرد و کلان با سپردن شهر به یک مدیریت واحد، توسعه موزون و پایدار شهر را شاهد باشند.
وی با بیان این موضوع که شهر برای انسجام و یکپارچگی مدیریت واحد می خواهد، یادآور شد: از مزایا و شاخص های این مدیریت کاهش قدرت هاي کوچک و گاه بزرگ در امور اجرايي است ضمن آنکه این مهم ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را تضمین می کند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    5 0
    کرج اصلا هیچ پیشرفتی نکرده۰۰۰۰ نمیدونم چرا ولی متاسفم برای مسئولان کرج
  • رضا A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    4 0
    این اصولگراها برای انحصارطلبی شون که نمونه ش رو تو آخرین انتخابات هئیت رئیسه شورای چهارم شهر تهران دیدیم با الفاظ بازی می کنن مدیریت واحد شهری رو چمران تو دهن بقیه اصولگراها در شوراهای شهرها انداخته تا قدرت رو قبضه کنن و افراد غیر جناح خودشون رو حذف کنن
  • استانی به نام البرز A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    4 0
    مدیریت شهر کرج تیتر آرمانی و تخیلی خوبی بود همین تعجیل های بی جهت و مدیریتهای باری به هر جهت و سلیقه ای و قومی و ... فاجعه ای به نام کرج را آفریده است. باور کنید مدیریت هنر است نه برچسب روی کت و شلوار و نه پشت میز نشینی و نه حتی سمت و عنوان از ما گفتن
  • همشهری کرج ES ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    1 0
    متاسفانه در کرج بی عدالتی های اداری و پروسه های دست و پا گیر شدیدی حاکم در سیستم شهرداری و ادارات دولتی وجود دارد اکرام ارباب رجوع به هیج وجه انجام نمیشه ... مدیریت شهری با این آقایانی که با رانت شدند عضوشورای شهر کرج به هیچ وجه امکان رشد نداره ...
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    1 0
    همش حرف