مهر نوشت:

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به افزایش روزهای هوای پاک شهر تهران در هفت ماه امسال، گفت:‌ کیفیت هوای تهران رو به بهبودی است.

رحمت‌اله حافظی با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران در هفت ماه امسال در مقایسه با دو سال گذشته بهبود یافته است، گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال ۹۱ تا پایان مهرماه هوای تهران هیچ روز پاکی نداشت و تنها ۱۴۳ روز هوای تهران سالم بود، همچنین ۶۸ روز هوای شهر ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم و یک روز بسیار ناسالم به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در مدت زمان مشابه در سال ۹۲، تهران دو روز هوای پاک و ۱۳۶ روز هوای سالم داشت تعداد روزهای ناسالم برای گروه‌های حساس به ۷۶ روز افزایش یافت و تعداد روزهای ناسالم دو روز بود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره وضعیت کیفیت هوای تهران در هفت ماه نخست سال ۹۳ نیز اعلام کرد: خوشبختانه تعداد روزهای پاک به هشت روز و تعداد روزهای سالم به ۱۵۶ روز افزایش یافته است همچنین تعداد روزهای ناسالم برای گروه‌های حساس به ۵۰ روز و تعداد روزهای ناسالم نیز به دو روز کاهش یافته است.

حافظی با اشاره به آمارهای موجود ابراز امیدواری کرد که مسئولان امر در توزیع سوخت استاندارد و تولید خودروهای مطابقت با استاندارد روز اهتمام بیشتری داشته باشد.

 

47503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 1
    روحانی مچکریم