فارس نوشت:

شهردار تهران گفت: ما هر چه در توان داریم را انجام خواهیم داد اما حتما کارشکنان و افرادی هستند که مال حرام می خوردند. خدا از من نگذرد و در آخرت من را مورد بخشش خودش قرار ندهد اگر برایم مشخص شود که کسی در شهرداری تهران دزدی کرده است اما او را از شهرداری بیرون نکنم.
محمدباقر قالیباف در مراسم بزرگداشت سی و دومین سال شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و شهدای والامقام منطقه دو طی سخنانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل مربوط به شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: با افتخار می گوییم که نوکری مردم را می کنیم و این حق مردم است که وقتی من را به عنوان شهردار می بینند، با هر سلیقه و گرایشی و حتی طلبکارانه با من صحبت کنند، اگر ثوابی هم برای آخرت ما باشد همین چیز ها است. همه سعی من نیز بر این است که بتوانم بخشی از مشکلات مردم را نسبت به توانی که دارم تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می دهد، گره گشایی کنم.

او گفت: بسیاری از افراد جلوی من را می گیرند و می گویند خانه بغل دستی ما در حال ساخت است، این در حالی است که اینجا فضای سبز و باغی بوده است. من نیز می گویم روزی که خودت خانه ات را ساختی آیا اینجا تماما آهک و بیابان بوده است؟ حالا شما منزلت را ساخته ای و تنها برای این بغل دستی باغ بوده است؟ این ملک شخصی او است و مالکیت خصوصی هم در فرهنگ اسلامی و قانون حرمتی دارد. البته که شهر ضوابطی دارد و باید طبق ضوابط پیش روید اما تو نمی توانی بگویی نساز! حتی اگر باغ هم باشد قانون 30 درصد سطح اشغال را اجازه داده است.

شهردار تهران به بخشی از مشکلات موجود در دره اسلام آباد اشاره کرد و گفت: امام جماعت دره اسلام آباد بارها و بارها می گفت که این مردم مستضعف هستند، بعضی از آن ها غیر قانونی خانه خود را ساخته اند و سند ندارند اما تو را به خدا رسیدگی کنید و این مردم را از اینجا نجات دهید. با پیگیری های مجدانه توانستیم این محدوده را در طرح قرار دهیم و پس از تامین بودجه، این طرح را اجرا کنیم اما هم اکنون بعضی عنوان می کنند که زمین را از ما ارزان می خرند. این در حالی است که تا پیش از این برخی می گفتند قیمت زمین ها مهم نیست؛ ما در اینجا امنیت نداریم و بچه های ما بزرگ شده اند، تنها این محدوده را تعیین تکلیف کنید. این در حالی است که زمین در حاشیه رودخانه، بی سند و بدون پروانه ساخت است اما عده ای می گویند اینجا دیگر دره نیست بلکه سعادت آباد است و متری چند میلیون تومان ارزش دارد.

او گفت: ما هر چه در توان داریم را انجام خواهیم داد اما حتما کارشکنان و افرادی هستند که مال حرام می خوردند. خدا از من نگذرد و در آخرت من را مورد بخشش خودش قرار ندهد اگر برایم مشخص شود که کسی در شهرداری تهران دزدی کرده است اما او را از شهرداری بیرون نکنم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    111 8
    قالیباف:هر کس در شهرداری دزدی کند، بیرونش می کنم" مردم هم باور کردند
    • بی نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
      10 4
      شما زمینای بچه های پلیس راهو بده دزد گرفتنت پیشکش برادر
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    37 2
    من واقعن تحت تاثیر قرار گرفتم
  • بی نام GB ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    34 3
    همین فقط اخراج؟ پس معرفی به مراجع قضائی چی؟
  • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    29 4
    اقای قالیباف حالا که به حلال وحرام معتقدید ایا شهرداران 22 منطقه بر اساس شایسته سالاری انتخاب شدند.؟از سال 93 به دستور حضرتعالی نه تنها حقوق پرسنل شهرداری افزایش نیافته بلکه اضافه کاری بین 30تا 40 ساعت کم شده است.یعد توقع دارید دزدی نشود.لطفا چاب کنید 1
  • بی نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    38 1
    واقعا انتخاب مديران مترو بر چه اساسي انجام ميشه كه هيچ كدام سابقه و صلاحيت لازم راندارند وفقط باند بازي ميكنند؟
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    50 1
    ما هم جیگر شدیم رفت
  • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    16 0
    از آقای شهردار سوال دارم تو کوچه ۳ متری هشت طبقه ساختن نشونه چیه
  • کاظم IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    5 0
    احسنت..............
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    13 0
    البته درست فرمودند از نظر ايشان رشوه گيري دزدي حساب نمي شود . پس كسي در شهرداري دزدي نمي كند
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    10 0
    مشکل کوچکی هست اون هم الان تعبیر حلال حرامی است اینروزا یک تفسیر می زارن درست می شود
  • سودا US ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    17 1
    اقای شهردار مزاح میکنند.اگر اینجوری که شما میگویین باشد خیلی از کارکنان را باید اخراج کنید.تازه خیلی از کسانی که باید اخراج کنین از خداشونه چون انقدر بارشان را بسته اند که تا اخر عمرشان خودشان و بچه و بچه زاده هایشان هم تامینن
  • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    17 0
    جدا.. پس اصلا خبري از شهرداري نداري اقاي شهردار عزيز.. انشاءالله مسيرت به شهرداري نيفته كه اوضاش بيريخته