آغاز به کار پنل های تخصصی همایش سیاست های خروج از رکود

پنل های تخصصی همایش سیاست های خروج از رکود آغاز شد.

پنل های تخصصی همایش در چهار حوزه مختلف در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در پنل تخصصی نفت زنگنه وزیر نفت به گفت و گو با فعالان بخش خصوصی و بررسی موضوعات پیرامون این حوزه پرداخته است. در این پنل تخصصی محمد علی نجفی دبیر ستاد هماهنگی های اقتصادی دولت و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز حضور دارند. 

در پنل تخصصی حمل و نقل عباس آخوندی به همراه جمعی از معاونان خود تریبون را در اختیار نمایندگان بخش خصوصی قرار داده اند تا آنها سوالات خود در مورد لایحه و آینده اجرای آن را مطرح کنند. همچنین در این پنل تخصصی حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی و همچنین مسعود خوانساری نیز به سخنرانی پرداختند. در پنل تخصصی اقتصاد کلان، طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک و یحیی ال اسحاق حضور دارند.

محور این پنل گفت و گوی وزیر با فعالان بخش خصوصی و تشریح لایحه خروج از رکود است. در پنل تخصصی صنعت، معدن و تجارت، نعمت زاده وزیر صنعت به همراه معاونان خود ابعاد لایحه را برای مدیران صنعنی ایران تشریح می کنند. در این پنل نیز وزیر وقت بیشتری را به شنیدن انتقادها و پیشنهادهای بخش خصوصی اختصاص داده است. پنل های تخصصی مراسم تا ساعت 4 و 30 دقیقه امروز ادادمه دارد.  

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =