جشن قرآن برای جوانان و نوجوانان در سرچشمه / قاریان جوان هدیه می گیرند

جشن قرآن ویژه جوانان و نوجوانان هر شب از ساعت ۲۲.۳۰ الی ۲۳:۳۰ در سالن همایش مجموعه سرچشمه در بهارستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سرچشمه، با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب پس از افطار ویژه برنامه جشن قرآن با حضور نوجوانان و جوانان علاقمند در این مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می شود.

جشن قرآن هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۳:۳۰ در سالن همایش مجموعه سرچشمه با حضور رسالت بوذری از مجریان صدا و سیما و دکتر سعیدیان از قاریان بین المللی قرآن کریم و با هدف تشویق نسل جوان کشور به خواندن صحیح و با صوت قرآن برگزار می شود که به مدت ۱۵ شب ادامه دارد.

در این مراسم کرسی های تلاوت با حضور قاریان جوان و نوجوان و برجسته کشور تعبیه شده و هر شب حاضران از تلاوت کلام الله مجید با صدای یکی از این عزیزان بهرمند خواهند شد. همچنین مسابقه ای هم برای حضار جوان و نوجوان در نظر گرفته شده است. هدف از این مسابقه علاوه بر تشویق به فراگیری مضامین قرآنی ایجاد رقابتی سالم و با نشاط را بین خواهران و برادران حاضر در جشن است. برندگان مسابقه جایزه دریافت می کنند و در شب پانزدهم جشن قرآن، طی مراسمی به عزیزانی که بیشترین امتیاز را در طول شب های قبل کسب کرده باشند جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به آدرس: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهاراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =