قرآن‌های کهنه خود را اینجا با نو تعویض کنید

در ورودی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن غرفه ای برای تعویض قرآن‌های کهنه با نو به شکل رایگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با برگزاری بیست‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم غرفه‌ای برای تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در نظر گرفته شده است.

در این غرفه که توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا شده است، هر فردی می تواند بدون هیچ محدودیتی در تعداد، قرآن‌های کهنه را تحویل داده و به جای آنها قرآن های نو دریافت کند.

در انتخاب مکان این غرفه دقت لازم صورت گرفته تا هرکس که با وسیله شخصی به نمایشگاه قرآن مراجعه می‌کند بتواند نسبت به این کار اقدام کند چرا که محل برپایی آن در ورودی ابتدایی نمایشگاه از طرف خیابان سرو است.

در این غرفه هر روز سه نوع قرآن برای معاوضه عرضه می‌شود و شرکت تعاونی کار آفرینان نیز در برپایی این غرفه همکاری داشته است.

همچنین افرادی که قرآن‌های مازاد بر نیازی را در منازل خود نگهداری می‌کنند می توانند قرآن‌های خود را به این غرفه تحویل داده تا در اختیار مساجدی که محدودیت قرآن دارند، ارجاع داده شود.

بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم تا پایان تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی از ساعت 18 تا 24 میزبان علاقمندان است.

این اولین نمایشگاه قرآن در دولت یازدهم است که برای نخستین بار به جای برگزاری در مصلا، در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    14 9
    اجرتان با خداي متعال
    • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      1 7
      أينايي كه منفي ميدن جدا مشكل دارن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    3 5
    خدا وکیلی ایوالله
  • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    2 6
    من قرآن کهنه خودمون رو خیلی بیشتر از نو دوست دارم دست مادرم و پدربزرگم و خاله مرحومم بهش خورده. بعضی چیزا کهنه اش خیلی بهتر از نو هست. قران و کلا کتاب که فرش و لباس نیست.