مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز یکشنبه 14 اردیبهشت 1393

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری عامل جنایت قتل فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی که به دلیل اعتیاد این فرد را با ضربات چاقو از پای درآورده بود خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه عالیزاده در تشریح جزئیات دستگیری متهم به قتل صاحب فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اردبیل مبنی بر قتل مردی با شیء برنده، عوامل کلانتری در محل اعلامی حاضر شدند.
وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی و اداره تشخیص هویت در صحنه حاضر و جسد مردی حدودا 65 ساله در داخل مغازه را مشاهده کردند گفت: بررسی اولیه نشان می‌داد که تعدادی از اقلام و وسایل داخل مغازه به هم ریخته و مقتول به حالت درازکش کنار تخت تزریقاتی انتهای مغازه به پشت روی زمین افتاده و در وضعیت خون‌آلود قرار دارد که در بررسی بیشتر مشخص شد مقتول در اثر اصابت ضربات جسم تیز و برنده (چاقو) از ناحیه گردن و سینه به قتل رسیده است که پس از حضور بازپرس ویژه قتل و عوامل پزشکی قانونی در صحنه جرم صحنه دقیقا توسط ماموران اداره جنایی و تشخیص هویت مورد بررسی قرار گرفته و در بررسی‌های به عمل آمده تعدادی بسته‌های قرص‌های محرک جنسی و ترامادول و همچنین دو عدد سرنگ که حاوی مایع مشکوک و مبلغ یک میلیون و پانصدهزار تومان وجه نقد (اسکناس 50-10 و 5 هزار تومانی) کشف و ضمن مستندسازی از صحنه نمونه‌برداری‌های انجام و جسد با هماهنگی قاضی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.
عالیزاده با بیان اینکه تلاش برای کشف حقیقت و دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی با انجام تحقیقات محلی وارد فاز جدیدی شد گفت: بررسی‌ها نشان داد که مقتول از لحاظ وضعیت اخلاقی و رفتاری مورد تایید اهالی محل بوده و با هیچ‌کس اعم از اعضای خانواده و افراد دیگر اختلاف و مشکل نداشته و ضمن اینکه در مغازه خویش لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کرده به معتادان نیز متادون می‌فروخته است.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری معتادین ساکن در محل و بازجویی از چند مظنون در راستای رفع ظن گفت: در نهایت فردی با هویت معلوم دستگیر و مورد بازجویی و تن‌پیمایی قرار گرفت که مشخص شد در صورت، پشت گوش،‌ گردن و ساعد دست دارای چند خراش سطحی و کبودی است و درخصوص علت صدمات وارده اعلام داشت روز قتل، پدرم مرا کتک زده است که در ادامه تحقیقات پدر متهم احضار و مورد تحقیق قرار گرفت که اعلام داشت حدود چهار روز قبل از قتل، پسرم را با چوبدستی زده‌ام ولی با هم درگیر نشدیم و در صورت و گردن و پشت گوش وی خراشی در آن لحظه کتک کاری نیفتاد.
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با بیان اینکه در ادامه روند تحقیقاتی پلیسی، متهم به پزشکی قانونی معرفی شد و براساس گزارش و پاسخ پزشکی قانونی مشخص شد که خراش‌های حادثه مطابق با روز قتل است ولی کبودی‌هایی نیز در چند روز قبل قتل در بدن متهم دستگیر شده ایجاد شده است.
سرهنگ عالیزاده از ارسال نمونه خون کشف شده به آزمایشگاه جنایی ناجا خبر داد و گفت:‌ در هنگام بازرسی، ماموران توانستند از پرده‌ای در محل جنایت، چند لکه مشکوک به خون بیابند و پس از تایید، لکه‌ها جهت انجام آزمایش دی ان ای به مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا ارسال شد و این در حالی بود که متهم در بازجویی‌ها منکر قتل و حتی خروج از منزل در روز حادثه شده بود.
وی با اشاره به سوابق شرارت متهم به قتل گفت: نهایتا این فرد در بررسی‌های تکمیلی و در مواجهه با دلایل علمی، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد برای تهیه متادون نزد مقتول رفته اما به دلیل به همراه نداشتن پول کافی، مقتول از ارائه متادون خودداری و این فرد نیز با استفاده از چاقو فروشنده را به قتل می‌رساند که پس از تکمیل پرونده نامبرده علاوه بر بازسازی صحنه قتل برای صدور کیفرخواست در اختیار قاضی قرار گرفت.

 

مرد افغان سر زن و بچه ایرانی‌اش را برید!

شب گذشته یک مرد افغان، پس از بریدن سر همسر و فرزند ایرانی‌اش، خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته مردی تبعه افغانستان به دلیل نامعلومی گردن همسر 20 ساله و کودک 2 ساله‌اش را در منزل مسکونی خود در شهرک شهید باهنر مشهد به شکل فجیعی برید و با شلوار خونی متواری شد.

فرار مرد افغان را که همسایه‌ها دیدند با برادر زن مقتول تماس گرفتند و ماجرا را برای او شرح دادند. برادر مقتول نیز با رسیدن به داخل خانه با جنازه غرق در خون و گردن کاملا بریده خواهر و خواهرزاده‌اش روبرو شد.

به دنبال این موضوع، برادر مقتول به کلانتری شهید باهنر مراجعه و موضوع را اطلاع داد که در همین حین قاتل خودش را به کلانتری شهید رجایی مشهد معرفی و صراحتا به این اقدام هولناک اعتراف کرد.

موحدی راد قاضی ویژه قتل مشهد با تایید این خبر گفت: تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

 

انهدام باند بزرگ جاعلان و زمین خواران میلیاردی استانهای تهران و البرز

فرمانده انتظامی رباط کریم از انهدام باند بزرگ جاعلان اسناد ملکی و زمین خواران میلیاردی در این شهرستان خبر داد و به مهر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه چند نفر بنگاه دار از وی کلاهبرداری کرده اند، موضوع را در اولویت کار خود قرار دادند. پس از تحقیقات مشخص شد که فرد شاکی یک قطعه زمین با ارزش واقع در شمال تهران بزرگ داشته که از طریق یکی از دفترخانه های رباط کریم متوجه شده عده ای با جعل عنوان و اسناد ملکی وی، زمین را به نام شخص دیگری زده اند.

سرهنگ جعفر علیزاده افزود: ماموران این پلیس پس از فعالیتهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از متهمان در استان البرز شده و با هماهنگی قضایی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی رباط کریم انتقال دادند.
علیزاده یادآور شد: در بازجویی های پلیس، متهمان ضمن معرفی یکی دیگر از همدستانشان اعلام کردند که ابتدا یک سند و شناسنامه تهیه و بصورت جعلی آنها را پر می کرده اند و یک نفر که شباهت زیادی با صاحب ملک داشته را پیدا کرده و عکس او را روی شناسنامه چسبانده و به دفترخانه برده و سند را به نام وی می زدند.
گفتنی است، در استعلام به عمل آمده از متهمین مشخص شد که هر چهار نفر دارای سوابق متعدد کیفری در خصوص زمین خواری، سرقت، جعل اسناد، کلاهبرداری و ... بودند که پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان اوین شدند.

 

مرگ جوان فوتبالیست گلستانی در سالن ورزشی
محسن آن روز داشت آخرین تدارک برنامه نامزدی خود را می دید و داشت به قراری که با همسر آینده‎اش برای خرید وسایل عقد گذاشته بود فکر می‌کرد، او به همه چیزهای خوب فکر می‎کرد غیر از اینکه، این روز، پایان زندگی اوست.
به گزارش فارس، سالن ورزشی روستای دنگلان از توابع شهرستان کردکوی،محلی برای بیشترین تفریح جوان‎های اهل فوتبال است، ورزشی که جذابیتش موجب شده تا آنان اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند اما نمی‎دانستند، این سالن ورزشی آبستن حادثه‎ای مرگ‎بار خواهد بود.
از چندی قبل تنها یخچال این مجموعه که توسط دهیاری در داخل سالن قرار داشت با مشکل اتصالی برق مواجه بود، حتی بعضی از بچه‎ها زمان ورزش وقتی که درب یخچال را باز می‎کردند احساس لرزش و برق‎گرفتگی می‎کردند اما کسی به این موضوع توجهی نمی‎کرد.
براساس شواهد و گفته برخی از بچه‎های ورزشکار این روستا، موضوع خرابی فریزر سالن بارها به مسئول ورزشگاه که دهیار آن روستا است، منتقل شد، اما دریغ از گوش شنوا.
ساده‎انگاری موضوع و بی‎توجهی به مشکلی که وجود داشت موجب شد تا لرزش‎های کوچک ناشی از اتصال الکتریسیته، سرانجام با یک اتصال قوی فاجعه‎ای را رقم بزند که دیگر قابل جبران نباشد.
محسن هم آن ‎روز عصر برای بازی در یک دیدار دوستانه به سالن رفت، در بین بازی تکل خشن موجب مصدومیت یکی از بازیکنان حریف شد و تنها چیزی که به ذهن محسن رسید این بود که سریع برود تا مقداری یخ یا آب سرد برای کمپرس محل جراحت دوستش بیاورد.
یخچال فریزر در داخل اتاقکی که تداعی آبدارخانه می‎کرد و محیطی از سالن را اشغال کرده بود قرار داشت، محسن با سرعت هرچه تمام به سمت یخچال رفت و در آن را باز کرد، باز کردن یخچال همان و شوک شدید ناشی از فشار برق همان.
هیاهوی سالن آن قدر بود که صدای ضعیف محسن و التماس او برای دریافت کمک هم به جایی نرسید و او در همان حالت خم شده، سرجایش خشکش زد و شدیدا دچار برق گرفتگی شد.
تقریبا بعد از 50 ثانیه وقتی خبری از محسن نشد، دوستانش به سمت اتاقک رفتند و با صحنه‎ای دردناک مواجه شدند، محسن همچنان در حال جان سپردن بود، قطع سریع برق هم کاری از پیش نبرد و محسن جان را به جان‎آفرین تسلیم کرده بود.
سید محسن حسینی متولد 1369، دانشجوی سال آخر رشته حسابداری، دیروز عصر به دلیل سهل‎انگاری مسئولان سالن ورزشی روستا دنگلان کردکوی جان خود را از دست داد.
هم‎اکنون جسد این جوان ناکام، برای کالبدشکافی به پزشک قانونی منتقل شده تا آخرین مراحل اداری برای یافتن دلیل مرگ و خاک‎سپاری وی مهیا شود و پدر و مادری که باید داغدار فرزند ته‎تغاری خود باشند و خود را به این تسکین قانع کنند که تقدیر فرزندشان چنین بوده، سرنوشتی که می‎توانست با یک توجه ساده به حل مشکلی که وجود داشت رقم نخورد.

 

سارقان جایگاه های سوخت غرب استان تهران دستگیر شدند
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: باند سارقان جایگاه های سوخت که در ساعات پایانی شب با پوشاندن سرو صورت و ضرب و شتم کارگران جایگاه و تخریب گاوصندوق اقدام به سرقت وجه نقد و اموال می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.
سرهنگ افضل گلزاری به مهر گفت: یک فقره پرونده از کلانتری 21 وحیدیه ارجاع شد مبنی بر اینکه در ساعات نیمه شب، چهار نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده و نقاب زده و با تهدید سلاح سرد وارد جایگاه شده و با ضرب و جرح کارگران و نگهبانان جایگاه، آنها را در اتاق حبس کرده و با موانع موجود و کله قندی در جایگاه، اقدام به مسدود کردن ورودی جایگاه برای سوختگیری کردند.
وی افزود: سارقان با تخریب درب دفتر و گاو صندوق جایگاه و سرقت وجوهات و وسایل و لوازم و دوربین مداربسته جایگاه و سایر اموال از محل متواری شدند که به دلیل حساسیت امراکیپی از ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را دستور کار خود قرار داد، با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد یک مورد سرقت مشابه در اوایل تعطیلات نوروز از جایگاه سوخت سی ان جی در شهر اندیشه نیز صورت گرفته بود و شگرد سارقان بسیار به هم نزدیک بود که در این راستا، شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مسئول با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری سارقان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع سرقتهای مشابه احتمالی بلافاصله، به کلیه جایگاه های منطقه شهرستان شهریار سرکشی و آموزشهای هوشیاری و مراقبتی به متصدیان جایگاه ها داده شد و با استفاده از فیلمهایی که از دوربین مدار بسته جایگاه ها بدست آمد، تحقیقات گسترده ای بصورت محسوس و غیرمحسوس برای شناسایی سارقان آغاز گردید.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اعلام کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده از تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، هویت سارقان و آدرسهای محل سکونت آنان مورد شناسایی قرار گرفت.
گلزاری اعلام کرد: با تعقیب و مراقبتهای شبانه روزی و تحقیقات و تلاشهای ماموران پلیس آگاهی دو نفرسارق و دو نفرمالخر در شهریار دستگیر شدند، سارقان در بازجویی های پلیس اعتراف کردند با تشکیل باند پنج نفره و شناسایی جایگاه هایی که در حاشیه شهر و منتهی به بیابان بوده، در ساعات پایانی شب که معمولا تردد وسایط نقلیه در جایگاه های سوخت کمتر بوده با پوشاندن سرو صورت خود وارد جایگاه شده و با گذاشتن موانع موجود در جایگاه، ورودی جایگاه را مسدود و با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد و ضرب و شتم کارگران جایگاه و تخریب درب گاوصندوق اقدام به سرقت وجه نقد و اموال موجود در دفتر جایگاه می کردند.
گلزاری یادآور شد: در بازرسی ماموران پلیس آگاهی از مخفیگاه سارقان، دو تلویزیون ال سی دی و ال ای دی 42 اینچ، یک لپ تاپ و پنج دوربین مدار بسته کشف و سارقان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت و مالخران با قرار وثیقه 500 میلیون ریالی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار روانه زندان شدند.

 

پاتک پلیس به بیش از 650 خرده فروش مواد مخدر و معتاد ولگرد مولوی
با رویکرد جدید پلیس در طرح امنیت محله محور بیش از 650 خرده فروش، معتاد، اوباش و سارق در محدوده مولوی بازداشت شدند.
به گزاش ایسنا، از 24 ساعت قبل نخستین مرحله از طرح جدید پلیس با عنوان طرح امنیت محله محور در محدوده کلانتری 116 مولوی به مرحله اجرا درآمد که  323 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند. همچنین 300 معتاد ولگرد نیز جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.
در این طرح بیش از 70 تن کالای قاچاق کشف شد و  30 سارق که در سه باند جداگانه اقدام به فعالیت کرده و اکثرا نیز کیف‌قاپی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. همچنین 13 تن از اراذل و اوباش محله مولوی و حوزه استحفاظی کلانتری 116 طی 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.
شیوه جدید طرح امنیت محله محور در نخستین مرحله آن، اوایل بامداد یکشنبه در محدوده کلانتری 116 مولوی اجرا شد . در سال 89 تا 90 این طرح پلیس به شکل گسترده در سطح پایتخت اجرا می‌شد که در سال 92 این ماموریت به سطح سرکلانتری‌ها منتقل شد و از امسال نیز سومین و جدیدترین شیوه آن در سطح کلانتری‌ها و محلات آن اجرا می‌شود.
در جریان این دستگیری‌ها در یکی از موارد فردی اقدام به خرید گوشی‌های مسروقه کرده و پس از جعبه‌سازی و زدن برچسب‌های یکسان بر روی گوشی تلفن همراه و جعبه آن را در قالب گوشی نو یا دارای ضمانت نامه اصلی به دیگران می‌فروخت که تاکنون وی به بیش از 1000 فقره ارتکاب چنین عملی اقرار کرده است.

 

تجارت با فروش شناسنامه های متوفی
دو فرد سودجو که با تهیه 11جلد شناسنامه افراد متوفی، قصد فروش آنها را به اتباع بیگانه غیرمجاز داشتند در زاهدان دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر سودجو با تهیه شناسنامه افراد متوفی، نسبت به فروش آنها به اتباع خارجه غیرمجاز می کنند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با اقدامات تخصصی موفق به شناسایی افراد مورد نظر شده و با هماهنگی مراجع قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
ماموران در بازدید از مخفیگاه متهمان یازده جلد شناسنامه مربوط به افراد متوفی را کشف و در ادامه تحقیقات فنی مشخص شد یکی از متهمان پس از فوت فرزندش نسبت به ابطال شناسنامه وی اقدام نکرده و یارانه نقدی دریافت می کرده است. متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ناو گروه سی ام نیروی دریایی، نفتکش هندی را از چنگ دزدان دریایی نجات داد
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات یک فروند نفتکش هندی توسط ناوگروه نیروی دریایی ارتش در دریای سرخ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار دوم جره، معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: یک فروند نفتکش هندی به نام " jok lok" در حال حرکت از دریای سرخ به سمت کانال سوئز مورد حمله هفت فروند قایق تندرو دزدان دریایی قرار گرفت که با اعلام درخواست کمک از سوی نفتکش مذکور، ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام سرعت به سمت مورد نظر حرکت کرد و با حضور به موقع، با دزدان دریایی درگیر شده و آنان را متواری کرد.
در این حمله خوشبختانه آسیب چندانی به نفتکش وارد نشد و نفتکش هندی به طرف مقصد عزیمت کرد.

 

زن زانتیا سوار شیشه حمل می کرد
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 4 کیلوگرم شیشه از خودروی زن زانتیا سوار در شهرستان لنگرود خبر داد وبه پایگاه خبری پلیس گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت راننده زانتیا در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان لنگرود، ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سردار ابراهیم قائد رحمتی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت این موضوع اطمینان حاصل کرده و خودروی این زن 35 ساله را متوقف و در بازرسی آن 4 کیلو و 370 گرم شیشه در 11 بسته پلاستیکی، یک دستگاه پول شمار دیجیتال، یک لپ تاب و مقادیری رول بسته بندی پول کشف و ضبط کردند. در نهایت متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

 

ریزش دیواره کانال دو مجروح در پی داشت
ریزش ناگهانی خاک دیواره کانال فاضلاب در حال احداث بر روی کارگران موجب مجروح شدن دونفر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، این حادثه هنگامی رخ داد که چندین کارگر در گودال کانال مشغول کار بودند که ناگهان بخشی از دیواره خاکی این کانال جدا شد و بر روی کارگران فرو ریخت.
وقوع این حادثه ساعت 9:29 دقیقه صبح امروز یکشنبه به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 2 و گروه نجات یک آتش نشانی روانه محل حادثه در خیابان جمهوری اسلامی، خیابان صفی علیشاه شدند.
واحد کیانی، معاون منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران گفت: عده ای از کارگران مشغول حفر کانال برای سیستم فاضلاب شهری بودند که به یکباره بخشی ازدیواره خاکی آن ریزش کرد و دو نفر تا کمر در زیر خاک گرفتار شدند.
آتش نشانان بی درنگ تلاش های خود را برای بیرون آوردن کارگران گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی عملیات ایمن سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند.
کیانی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با برداشتن خاک به سرعت هر دو کارگر افغانی را از زیر آوار خارج کردند که خوشبختانه هر دو از این حادثه جان سالم بدر بردند. هر دو مصدوم بلافاصله توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

مهار سریع آتش سوزی بالاترین واحد مسکونی در یک ساختمان 4 طبقه
آتش سوزی که یک منزل مسکونی در طبقه چهارم ساختمان در کوی مرزداران را در بر گرفته بود با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی وقوع این حادثه، شاهدان شنبه شب با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بیدرنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی نیروهای عملیات ایستگاه های 10، 77 و همچنین گروه امداد نجات 3 به همراه یک بالابر و یک خودروی حامل تشک نجات در ساعت 20  به سوی خیابان مرزداران، خیابان اطاعتی جنوبی اعزام شدند.
رضا شقاقی، افسر آماده منطقه 2 سازمان آتش نشانی تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند طبقه چهارم یک ساختمان 4 طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش نیزهمراه با دود غلیظ از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشد.
آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با بستن دستگاه تنفسی با استفاده از دو رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی رفته و توانستند شعله های آتش را قبل از سرایت آن به طبقات و واحد های دیگر مهار و کاملا خاموش کنند. همزمان گروه دوم هم شروع به جستجو در طبقات ساختمان پرداختند تا محبوسین احتمالی در میان دود و آتش را نجات دهند که البته هیچ کس یافت نشد و ساکنان به سلامت از ساختمان خارج شده بودند.
 آتش نشانان با استفاده از دستگاه هواکش قوی، دودهای داخل این واحد مسکونی را به بیرون تخلیه و محل حادثه را کاملا ایمن کردند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    14 0
    تلخ ترینش ، قتلِ مردِ افغانی و فوتِ جوونِ گلستانی بود . . . به همین راحتیِ جونِ تازه داماد رو گرفتن
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    2 0
    خدا قوت و دستتان درد نکنه ای کاش همه ارگان ها مثل آتش نشانی عمل می کردند
  • بی نام IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    15 0
    نيروي انتظامي كرج آيا از باندهاي توزيع مواد مخدر در منطقه شاهين ويلاي كرج خبر داريد؟ هركسي از اين منطقه عبور ميكنه فكر ميكنه فروش مواد مخدر در كشور علني و آزاد شده...
    • علی IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
      3 0
      هههههههههههه بابا یاخچی آباد و ببینی چی میگی؟ شده شهرک بی 13 خونه های 30 متری و ماشین های 300 میلیونی سلاطین شیشه ههههههههههههههه
  • مجید از فرحزاد RO ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    8 0
    قابل توجه نیروی انتظامی: در بزرگراه یادگار امامشمال، در محوطه پشت پمپ بنزیننرسیده به فرحزاد منطقه ای شبه جنگلی قرار دارد که شبهاپس از تاریک شدن هوا، توسط افرادی که از لهجه شان به نظر می رسد اهل استانهای غربی هستند، با ترازو ونگهبان مسلح به چماق و قمه مشغول فروش مواد مخدر می شوند و صف طولانی از معتادان هم در محل تشکیل می شود. من ساکن خیابان مشرف به این منطقه جنگلی هستم و بعضی اوقات شاهدم که گشتی های پلیس برخی از معتادین را هنگامی که از این مکان مواد خریده و در حال بازگشت به محل زندگی خود هستند، دستگیر می کنند ولی تاکنون ندیده ام که به فروشندگان اصلی که به نظر می رسد هر شب به شکل کیلیویی جنس می فروشندبا توجه به کثرت خریداران برخوردی صورت بگیرد. از نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی دارم.