۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

بازار داغ مهاجرت به کشورهای غربی بازار پرسودی است که بسیاری به شکل قانونی و غیر قانونی در آن سهم دارند، بازاری که برخی قربانی اش می شوند.

 

 

 

26/26

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پدر IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    58 2
    آقا چه کار کنیم؟ چطور به فرزندمان بگیم نرو؟ شاید نخبه نباشند اما آقا برای دکترا خوندن بهشون پول میدن فاند می دن رقمی که من که پدرشم ندیدم. عمرمون گذاشتیم شب و روز زحمت کشیدیم . بچه های خوب و درس خون تربیت کردیم. بچه ها زحمت کشیدن بهترین رزمه ها رو دارن. چند بار کنکور دادن. اما نمی تونن زندگی کنن. من چطوری به بچه ام جگر گوشم بگم نرو بمون پیشم تو همین مملکت ... چطور قانعش کنم .... به چه روز افتادم یه مرد بازنشسته 54 سالم... دنبال یه جا باشم تنها گریه کنم که بچه ام داره میره... بچه هامون دارن میرن... آقا شیطان بزرگ داره بهترین بچه هامون رو می بره... وعده میده پول میده دلخوششون می کنه...آقای محترم مطمئن باش برنمی گردند.... چرا کسی چیزی نمیگه چرا کسی کاری نمی کنه
    • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      8 0
      هیچ کاریش نمیشه کرد چون برای مسئولین ما مهم نیست
    • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
      8 0
      وقتی توی مملکت خودمون براشون ارزشی قائل نیستند چه کاری به جز مهاجرت میتونن بکنن؟چندین سال زحمت نکشیدن که آخرش بشن راننده آژانس
  • بی نام AE ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    11 1
    چرا میگین سراب؟ کدوم سراب وقتی اینجا با هزار بدبختی درس می خونی. کنکور میدی. رزومه خوبی داری ولی به اندازه یک کارگر ساده داره توی امریکا کار می کنه رفاه نداری، درامد نداری، با حقوقی که میگیری نمی تونی زندگیت رو تامین کنی و باید 100 سال کار کنی تا پول خونه و ماشینت دربیاد چرا نباید برم؟؟؟ ااتفاقا سراب چیزی بود که اینجا بهمون گفتن... گفتن درس بخون دکتر و مهندس بشو درامدش خوبه. ولی کو؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    17 0
    من هم پدرم . به نظر شما به کشوری که این همه امتیاز را برای فرزندان تحصیلکرده ایرانی اختصاص داده و آینده آن ها را تامین می کند باید گفت شیطان بزرگ ؟ به فرزندان نخبه و تحصیلکرده این مرزو بوم در این کشور که بهایی نمی دهند.ما در کشور خودمان بیگانه ایم . فضا فقط برای آقاها و آقازاده فراهم است و بس .پس بگذار کشور های دیگر که قدر این جوانان را می دانند به آن توجه و آینده شان را تامین کنند.ماهم که نباید چیزی جز خوشبختی و تامین آینده فرزندانمان را که با هزار زحمت و مشقت در این کشور تحصیل کرده اند بخواهیم .