مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز پنجشنبه 21 فروردین 1393

یکی از اتباع کشور افغانستان که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود با انگیزه ازار و اذیت یک زن ۳۶ ساله را به قتل رساند و جسد را دفن کرد.
به گزارش فارس،‌ 5 فروردین ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خواهرش به نام فاطمه 36 ساله با پژو پارس شخصی از منزل خود واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج شده و دیگر به منزل برنگشته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسیگی به پرونده، مشخصات پژو پارس فقدانی از طریق سیستم جامع پلیس در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور قرار گرفت و در کمتر از 24 ساعت در تاریخ 6 فروردین ماه، پژو پارس متعلق به فقدانی در حوزه کلانتری 162 فشم و به صورت رها شده کشف شد.
با توجه به کشف خودرو فقدانی در منطقه فشم، پرونده به دادگستری بخش رودبار قصران ارسال و با توجه به احتمال وقوع جنایت ادامه رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و با توجه به احتمال وقوع جنایت و به منظور کشف احتمالی جسد با استفاده از سگ‌های آموزش دیده جسدیاب، منطقه به ویژه محدوده کشف خودرو را به صورت کامل مورد جستجو قرار داده و در نهایت موفق به کشف جسد در داخل یک باغ و در نزدیکی محل کشف خودرو شدند.
با کشف جسد در داخل باغ، نگهبان باغ به نام سخی 35 ساله شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سخی در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جسد شد اما پس از بازرسی محل سکونت‌اش و کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مقتوله، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.
سخی که از اتباع کشور افغانستان بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پنجم فروردین ماه متوجه یک پژو پارس در بیرون از باغ شدم که به دلیل نقص فنی امکان روشن کردن آن وجود نداشت.
وی افزود: راننده خودرو (مقتوله) به محض دیدن من درخواست کمک کرد تا در صورت امکان ماشین را برایش روشن کنم و من نیز برای دقایقی شروع به وارسی خودرو کردم که پس از دقایقی تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم.
متهم ادامه داد: به بهانه تاریکی هوا و خطرناک بودن محل با طرح دروغین حضور همسرم در داخل باغ از مقتول دعوت کردم که تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید، به محض ورود مقتوله به داخل باغ قصد عملی کردن خواسته خود را داشتم که مقتوله با اطلاع از موضوع با من درگیر شد و حتی ضربه ای با سیلی به صورتم زد.
وی گفت: در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم شال مشکی رنگ همراه مقتوله را به دور گردنش پیچیده و او را به قتل رساندم، پس از جنایت نیز جسد را به تنهایی به قسمتی از باغ کشانده و دفن کردم ، قصد داشتم تا خودرو مقتوله را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان روز مأموران کلانتری خودرو را در بیرون از باغ پیدا کرده بودند.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و پرونده به همراه متهم جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

مرگ سکانس آخر بازی‌کودکانه شد
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از کشف علت مرگ یک نوجوان 13 ساله در شهرستان عجب‌شیر خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ صابر عباس‌زاده گفت: حسب اعلام پلیس آگاهی عجب‌شیر، برابر اطلاع واصله در یکی از روستاهای این شهرستان پسر 13 ساله ای به قتل رسیده که بلافاصله کارآگاهان آن پلیس پس از کسب خبر با هماهنگی قضایی به آدرس اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: دو پسر بچه 13 ساله بعد از پایان بازی کودکانه با هم مشاجره لفظی داشته بطوری که یکی از آن دو به آشپزخانه منزل خود رفته و پس از برداشتن چاقو اقدام به مخفی‌کردن آن در جیب شلوار خود کرده و سپس چاقو را به گلوی همبازی خود فرو می‌کند.
عباس‌زاده تشریح‌کرد: ضارب بخاطر ترس از اولیاء به سمت رودخانه می‌دود و چاقو را به رودخانه که آب روان داشته انداخته و از ترس خانواده در کوه می‌ماند که توسط عمویش پیدا شده و به منزل پدربزرگش برده می‌شود. مضروب هم به بیمارستان آذرشهر منتقل که در بیمارستان فوت می‌کند.
وی گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده ضارب به عنوان قاتل در حضور خانواده‌اش صراحتاً به قتل اعتراف کرد و پرونده به همراه قاتل به دادسرا ارسال و متهم با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.

 

دستگیری قاتل در قزوین
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از وقوع یک قتل و دستگیری قاتل در این استان خبر داد.
علی‌حسین حسینی‌نژاد به فارس گفت: به دنبال اطلاع پلیس از وقوع قتل مردی در یک آپارتمان در تاریخ 15 فروردین ماه جاری در قزوین، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند. در بررسی مأموران مشخص شد قاتل با پیچیدن شیئی به دور گردن مقتول 60 ساله، وی را به قتل رسانده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین بیان کرد: مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی با تحقیقات فنی کامل و از طریق بررسی تمامی ارتباطات وی با اشخاص مختلف، به یکی از نزدیکان مقتول مظنون و متهم را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. متهم 66 ساله پس از چندین بار بازجویی پلیس با صراحت به ارتکاب قتل معترف شد.
حسینی نژاد تصریح کرد: قاتل، انگیزه خود را از قتل اینچنین بیان داشته که مقتول مدتی است در یک واحد تجاری مشغول به‌کار است و مقدار قابل توجهی پول متعلق به صاحب مغازه در اختیار مقتول بوده و متهم قصد سرقت وجوه را داشته است.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین عنوان کرد: قاتل در این اقدام، تنها موفق به سرقت 550 هزار تومان وجه نقد شده است. این فرد با صدور قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد.

 

کشف یک جسد در همدان/ علت مرگ وارد شدن ضربات چاقو
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مرگ مشکوک یک فرد 34 ساله در همدان خبر داد و به فارس گفت: جسد این فرد امروز در جاده شورین پیدا شده که بر اثر ضربات چاقو کشته شده است.
رسول مرادی افزود: علت اصلی این جنایت هنوز مشخص نیست.

 

دستگیری تعدای سارق در 24 ساعت گذشته در جنوب پایتخت
سرهنگ شهبازی صبح امروز از اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده جنوب تهران خبر داد و افزود: با تلاش یگان های انتظامی کلانتری های زیرمجموعه سرکلانتری نهم، تعدای سارق طی 24 ساعت گذشته بازداشت شدند.
سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهرری ،دولت آباد ،باقرشهر،خاورشهر،عبدالعظیم،سیزده آبان،کهریزک،حسن آباد و اطراف آن از شناسایی و بازداشت تعدادی سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده خبر داد و با پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای اجرای درخواست شهروندان محدوده های فوق در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو، ماموران کلانتری های زیرمجموعه این سرکلانتری اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور در این محدوده کردند.
سرکلانتر نهم پلیس پایتخت تصریح کرد: در این طرح که تا بامداد امروز ادامه داشت کلیه ماموران گشت های انتظامی کلانتری مذکور اقدام به اجرای طرح برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو کردند که متعاقب آن، 18 تن از سارقان حرفه ای لوازم داخلی خودرو که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ شهبازی ادامه داد: ماموران این کلانتری با تحت نظر گرفتن محله های جرم خیز و مکان هایی که احتمال سرقت لوازم داخلی خودرو در آنجا می رفت در هنگام گشتزنی موفق شدند این سارقان را که در حال سرقت از خودروهای پارک شده در کنار خیابان بودند، شناسایی کرده و دستگیر کنند.
متهمان در جریان بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرایم خود اعتراف و از میان وسایل آنها تعدادی لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد که پس از هماهنگی و صورتجلسه از مالکان خودروهای مورد دستبرد واقع شده دعوت شد تا در صورت شناسایی اموال خود به کلانتری اطلاع دهند.

 

انهدام 2باند سارقان حرفه ای با کلکسیونی از انواع سرقت ها در یزد
فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام دو باند سارقان حرفه ای با 41 فقره سرقت داخل خودرو در یزد خبر داد.
به گزارش مهر، سردار منوچهر امان‌اللهی در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان یزد، در دو عملیات جداگانه، دو باند حرفه‌ای از سارقان شناسایی و پنج سارق حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شدند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک باند دو نفره سارقان لوازم داخل خودرو را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند. سارقان به 41 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان یزد اعتراف کردند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: در عملیات جداگانه دیگری که توسط ماموران انتظامی استان یزد صورت گرفت، یک باند سه نفره از سارقان شناسایی و دستگیر شدند و از آنها چهار خودرو، 20 دستگاه ضبط خودرو، دو موتورسیکلت، چهار تن انواع آهن آلات و تعداد زیادی اموال سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.
امان اللهی با بیان اینکه دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

 

سارق 14 فقره سرقت در سمنان به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقی با 14 فقره سرقت در این استان خبر داد.
به گزارش مهر، سردار محمد رضا میرزایی به خبرنگاران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان با دستگیری یک سارق، 14 فقره سرقت منزل را به ارزش یک میلیارد و 680 میلیون ریال کشف کردند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان را در دستورکار ویژه خود قرار دادند افزود: در تحقیقات، یک متهم 40 ساله و بیکار که سوابق فراوان کیفری در پرونده اش به چشم می خورد شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی دو تیم عملیاتی برای دستگیری متهم عازم تهران شدند و در اقدامی هماهنگ و ضربتی وی را بازداشت کردند.
میرزایی افزود: در بازرسی اولیه از منزل متهم، تعداد قابل توجهی وسایل سرقتی از جمله مقادیری طلاجات، تلویزیون LCD و LED، لوازم آرایشی بهداشتی، تجهیزات جانبی موبایل و سامانه های رایانه ای، لب تاب، دوربین های فیلم برداری و عکاسی کشف شد.
وی با اشاره به انتقال سارق به پلیس آگاهی سمنان گفت: نامبرده در بازجویی های فنی به انجام 14 فقره سرقت منزل در سطح استان سمنان و همچنین تهران بزرگ اعتراف کرد.

 

دستگیری ۳ کیف قاپ حرفه‌ای هسته مرکزی مشهد
رئیس پلیس آگاهی مشهد از دستگیری سه کیف قاپ حرفه‌ای هسته مرکزی شهر مشهد خبر داد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ حسین بیدمشکی در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در هسته مرکزی شهر مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه ثامن پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.
بیدمشکی بیان کرد: کارآگاهان پایگاه ثامن با انجام تحقیقات علمی از مالباختگان، چهره فرضی عاملان سرقت‌ها که دو زن و یک مرد جوان بودند را ترسیم و متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تیم‌های مشترکی به صورت نامحسوس و پوششی برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند و پس از 48 ساعت تعقیب و مراقبت توانستند سه متهم به نام‌های زهرا 28 ساله، ضیا 16 ساله تبعه خارجی و زهرا 26 ساله را دستگیر کنند.
بیدمشکی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی، متهم ردیف اول که از سارقان حرفه‌ای و دارای هفت سال سابقه کیفری بود به پنج فقره سرقت، متهم ردیف دوم به شش فقره سرقت و متهم ردیف سوم به چهار فقره سرقت کیف قاپی در هسته مرکزی شهر مشهد اعتراف کردند.

 

انفجار مین موجب نقص عضو 3 مریوانی شد
سه شهروند مریوانی بر اثر انفجار مین از ناحیه پا دچار نقص عضو شدند.
به گزارش فارس، فایق احمدزاده اهل روستای سردوش شهرستان مریوان دیروز چهارشنبه بر اثر انفجار مین پای چپ خود را از دست داد و امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
وی چوپان روستا و 60 سال سن دارد که در حوالی روستا بر روی مین رفته و قسمتی از پای چپ خود را از دست داده است.
جمال کریمی یکی دیگر از شهروندان مریوانی است که 52 سال سن دارد که در محوطه پادگان شهید عبادت شهر مریوان انفجار مین موجب قطع پای وی شده است.
یکی دیگر از این سه نفر که انفجار مین موجب قطع پای آنها شده است، عمر دهقانی 47 ساله و اهل روستای آسنوه است که وی هم هم‌اکنون در بیمارستان فجر مریوان بستری است.
26 مهرماه سال گذشته هم هفت کودک مریوانی در روستای نشکاش این شهرستان براثر انفجار مین مجروح شدند.

 

توقیف 196خودرو دریک روز
با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ 196خودرو دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24ساعت گذشته و با تشدید اقدامات کنترلی، 196خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در خیابانها و جاده های پایتخت جلوگیری شد.
طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودروی وی توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

 

انتشار مطالب غیراخلاقی برای سرگرمی!
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد با اقدامات پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ حبیب‌الله رجبلی گفت: برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان، وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می‌کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً فردی به هویت معلوم به عنوان مدیر سایت که در سطح شهرستان گرگان استان گلستان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در ادامه افزود: متهم در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه این اقدام خود را صرفأ جنبه سرگرمی و تفریح در فضای مجازی عنوان کرد. این فرد به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

انفجار در انباری منزل مسکونی یک نفر را سوزاند
در آتش سوزی انبار یک واحد مسکونی در کوی یوسف آباد، مالک این منزل بر اثر سوختگی روانه بیمارستان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر شنیدن صدای انفجار در قسمت پارکینگ این ساختمان، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 18 به همراه گروه امداد و نجات و همچنین خودروی نردبان دار آتش نشانی را در ساعت 15:50 دقیقه دیروز چهارشنبه به محل حادثه در یوسف آباد، خیابان بیستون رهسپار کرد.
سید مصطفی جعفری، فرمانده ایستگاه 18 آتش نشانی تهران گفت: پس از بررسی ساختمان مشخص شد که انفجار در قسمت انباری ساختمان 4 طبقه به متراژ تقریبا 9 متر مربع واقع در پارکینگ این مجموعه مسکونی رخ داده بود. در جریان این حادثه مالک انباری یک واحد مسکونی از ناحیه سر، صورت و دستها دچار سوختگی شد که ساکنین قبل از رسیدن نیروی اورژانس، وی را به بیمارستان منتقل کرده بودند.
جعفری ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با قطع گاز و برق ساختمان اقدام به ایمن سازی محل کرده و سپس با بررسی بیشتر و اطمینان از عدم وجود هرگونه آتش سوزی به بررسی علت بروز این حادثه پرداختند.

 

نجات 25 کارگر در آتش سوزی یک ساختمان در حال ساخت
در جریان آتش سوزی انبار یک ساختمان در حال احداث در سعادت آباد، 25 نفر از کارگران توسط آتش نشانان از میان دود و آتش نجات یافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، شهروندان در ساعت 14:55 دقیقه دیروز چهارشنبه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی، وقوع این آتش سوزی را اطلاع دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 25، 58 و یک گروه امداد و نجات به همراه بالابر و خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان سعادت آباد ،خیابان سوم اعزام شدند.
محمود شادکی، مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی گفت: در این حادثه طبقه منفی یک و دو این ساختمان 6 طبقه که بخش انبار این ساختمان در حال احداث بود به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و مقدار زیادی رول های قیرگونی( ایزوگام) و یونولیت های سقفی درکام آتش فرو رفت. انبارداری غلط و تجمع زیاد این رول ها در قسمت های مختلف این طبقه، دسترسی آتش نشانان را به کانون آتش دشوار کرده بود.
شادکی ادامه داد: آتش نشانان سریعا به دو گروه تقسیم شدند، گروهی برای جستجو و نجات محبوسین احتمالی در طبقات بالاتر مشغول عملیات شدند و گروه دیگری هم به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله های آبده، به مبارزه با آتش پرداخته و توانستند در مدتی کوتاه این آتش سوزی را پیش از گسترش بیشتر آن مهار و خاموش کنند.
وی با اشاره به تخلیه کامل دود از طبقات مختلف این ساختمان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جریان این آتش سوزی تعداد 25 نفر از کارگران که در طبقات محبوس شده بودند توسط آتش نشانان به بیرون از محل انتقال داده شدند.
شادکی ادامه داد: یکی از کارگران در این حادثه دچار دود زدگی سطحی شده بود که نیروهای آتش نشانی پس از انتقال وی به بیرون از ساختمان، او را تحویل امداد گران اورژانس دادند.

 

داغ کردن قیر باعث آتش‌سوزی شد
داغ کردن ناشیانه قیر در یک منزل مسکونی حادثه ساز شد و آتش نشانان از بروز آتش سوزی جلوگیری کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 9:18 دقیقه صبح امروز پنجشنبه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 8 را به خیابان کارون، بعد از خیابان دامپزشکی اعزام کرد.
بنا به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، کارگران در یک واحد مسکونی به منظور انجام قیرگونی با استفاده از کپسول پیک نیکی مشغول گرم کردن قیر بودند که ناگهان به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن موازین ایمنی، قیر روی این وسیله حرارتی شعله ور شد.
علیرضا جهان بخش افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل کرده و همزمان با ریختن آب بر روی بدنه کپسول پیک نیکی، گاز داخل آن را تخلیه کردند. در این حادثه یکی از کارگران از ناحیه دست دچار سوختگی شد که به طور سرپایی تحت درمان قرار گرفت.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    26 1
    تو چه کشور گل و بلبلی زندگی می کنیم
  • علی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    24 6
    مسئولین کی مردم ایران را از دستن افاغنه نجات می دهید؟
  • بی نام EU ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    25 3
    يك افغاني كه غيرقانوني وارد شده پس مرزداري كجاست اين افغانيا كي ميرن خدايايايايايايايايايايا
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    20 0
    بخاطر هیچ و پوچ مردن چه اسون شده خدایا
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    4 1
    درسته این افغانی عملی فجیع انجام داده امادلیل نمیشه بابقیه اتباع هم رفتاری زشت وناپسندداشته باشیم هستنداتباع هایی که خیلی نجیب وزحمت کشن وابرودارن
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    2 0
    اون وقت شب حضور اين خانم تنها در فشم عجيب است