مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 18 فروردین 1393

آمنه بهرامی گفت: ادامه جراحی پلک چشم بنده در اردیبهشت امسال صورت می‌گیرد و هنوز در خصوص هزینه درمان کمکی از سوی دولت صورت نگرفته است.
آمنه بهرامی، قربانی اسید‌پاشی در خصوص آخرین وضعیت جسمی خود به تسنیم گفت: 3 ماه از بارسلونا به ایران بازگشتم تا پیگیر شکایت خود از مجید شوم و هزینه عمل جراحی‌ پلکم را تهیه کنم چرا که هزینه عمل جراحی 50 میلیون تومان است و برای من پرداخت این مبلغ سنگین است.
وی ادامه داد: اردیبهشت ماه 93 برای ادامه عمل جراحی چشم خود به بارسلونا می‌روم و باید بعد از عمل 4 ماه دیگر برای درمان و بهبود آنجا بمانم؛ درحقیقت سال گذشته که به بارسلونا برای عمل جراحی رفتم از زیر بغل و سقف دهانم پوست برداشته و مقداری از پلک چشم چپم را ساختند ولی هنوز این جراحی ادامه دارد چراکه پلک بالایی هنوز کوتاه است.
این قربانی اسیدپاشی بیان کرد: دکتر‌های معالج در بارسلونا نسبت به بینایی چشم چپم قطع امید کردند و قرار است تنها برای عمل زیبایی و درست کردن پلک مجدد به بارسلونا بروم. همچنین باید بگویم درخواست‌های بسیاری برای تهیه هزینه عمل خود از سفارت و دولت جدید کردم که متاسفانه هنوز پاسخ و مبلغی دریافت نکرده‌ام.
بهرامی با بیان اینکه با وجود درمان‌هایی که در بارسلونا داشتم جای بخیه‌های صورتم از بین رفته و چهره‌ام بسیار تغییر کرده است، گفت: دولت گذشته تمام هزینه درمان چشم راست بنده را پرداخت و درمان صورت گرفت ولی دولت فعلی با وجود تمام درخواست‌های بنده هنوز مبلغی پرداخت نکرده و کمکی از سوی آنها نشده است.
وی در خصوص دیه و شکایت از مجید، افزود: مجدد از مجید شکایت کردم ولی باید بگویم او هنوز آزاد و دیه را پرداخت نکرده است.
این قربانی اسید‌پاشی در خصوص کتاب چشم در برابر چشم گفت: چاپ اول کتابم به اتمام رسید که 1500 جلد در کشور ایران، 1500 جلد به زبان اسپانیایی در اسپانیا و 2000 جلد به زبان چکی در چک به فروش رسید و چاپ دوم کتاب بنده در ایران به زبان فارسی به زودی صورت خواهد گرفت که وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری بسیاری را انجام داد.

 

سرقت خودرو در پوشش خریدار فریبکار/ بنز مسروقه سارق را لو داد
فردی که در پوشش خریدار خودروهای گران‌قیمت و به بهانه بازدید فنی، این خودروها را سرقت و زنان جوان را فریب می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فارس، روز اول اسفندماه سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 127 نارمک به مأموران اعلام کرد که بنز وی توسط فردی که مدعی خرید خودرو شده بوده، به سرقت رفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان، گفت: چند روز پیش، فروش بنز خود به ارزش تقریبی 180 میلیون تومان را در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی داده بودم که شخصی با من تماس گرفت و پس از آن، دو نفر آقا برای بازدید خودرو به درب منزل ما در منطقه میرداماد مراجعه کردند.
وی افزود: در جلسه اول توافقی بر سر قیمت خودرو بدست نیامد تا اینکه در روز اول اسفند مجددا با من تماس گرفته شد و این بار ضمن موافقت بر سر قیمت فروش خودرو، از من درخواست شد تا ماشین را به در مغازه‌ای در منطقه نارمک برده تا پس از بازدید فنی، فروش خودرو در همانجا انجام شود.
مالباخته گفت: من نیز خودرو را به در یک مغازه فروش تلفن همراه در منطقه نارمک برده و مجددا همان دو نفر آقا را ملاقات کردم. پس از صحبت‌های اولیه و توافق نهایی بر سر قیمت خودرو، فردی که خود را خریدار اصلی معرفی کرد از من درخواست کرد تا خودرو را در اختیارش بگذارم تا آن را برای بازدید به یک مکانیکی و صافکاری ببرد و من نیز بواسطه اینکه تصور می‌کردم، مغازه متعلق به این دو نفر است به این شخص اعتماد کرده و خودرو را در اختیارش گذاشتم و او نیز پس از بردن خودرو، دیگر به در مغازه مراجعه نکرد.
وی یادآور شد: پس از چند ساعت و زمانیکه ایشان تلفن همراه خود را خاموش کرده بود، صاحب مغازه موبایل فروشی عنوان کرد که این شخص (خریدار خودرو) را مدت کوتاهی است که می‌شناسد و هیچ اطلاعی از محل سکونت وی ندارد.
با توجه به اظهارات مالباخته، کاراگاهان به مغازه فروش تلفن همراه واقع در نارمک - خیابان گلبرگ مراجعه و به تحقیق از صاحب مغازه پرداختند.
صاحب مغازه موبایل فروشی ضمن تأیید اظهارات مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: آشنایی من با آقای کریمی (متهم پرونده) از حدود دو ماه پیش آغاز شد؛ این آقا در چند جلسه اول چند گوشی تلفن همراه از من خرید و همین موضوع زمینه آشنایی ما دو نفر شد تا اینکه چند روز پیش، ایشان با طرح موضوع خرید یک خودرو مدل بالا مدعی شد که در صورت پیدا کردن یک خودرو مدل بالا با قیمت مناسب، مبلغ یک میلیون تومان را به عنوان کارمزد به من پرداخت می‌کند.
وی افزود: همین موضوع انگیزه تماس من با فروشنده خودرو بنز و نهایتا گذاشتن قرار فروش خودرو در مغازه‌ام شد و به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم که تمامی این موضوعات یک ماهه، زمینه چینی برای سرقت خودرو باشد.
با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان پایگاه چهارم اطمینان پیدا کردند که سرقت باید توسط یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای انجام شده باشد.
لذا در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی همزمان تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته مغازه موبایل فروشی و بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار با بیش از 20 فقره سابقه به نام ناصر 48 ساله شدند که برابر سوابق بدست آمده از وی، از سال 68 تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف و بویژه سرقت خودرو دستگیر و روانه زندان شده بود.
در ادامه رسیدگی به پرونده، دستور توقیف بنز به همراه دستگیری سرنشین آن در سیستم جامع پلیس ثبت شد تا نهایتا در اسفندماه سال گذشته به کاراگاهان اطلاع داده شد که بنز در شهر مقدس مشهد کشف شده است. بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کاراگاهان به مشهد اعزام شدند.
در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده (ناصر) در یک قرار خرید خودرو، بنز را به عنوان ضمانت نزد فروشنده خودرو گذاشته و پس از جلب اعتماد مالک زن خودرو، اقدام به سرقت اسپرتج به ارزش تقریبی 140 میلیون تومان کرده است.
مالک خودرو سرقت شده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در داخل یک کارواش، این آقا (شناسایی تصویر متهم) با مراجعه به بنده و معرفی خود به عنوان یکی از طلافروشان بازار تهران مدعی شد که قصد خرید خودرو مرا دارد و به این بهانه و پس از گرفتن نشانی محل سکونت، به درب منزل بنده مراجعه کرد.
در آنجا، با گذاشتن سوئیچ و مدارک بنز و نهایتا جلب اعتماد، سوئیچ و دیگر مدارک خودرو را به بهانه بازدید خودرو و گرفتن خلافی خودرو و ... از من گرفت؛ زمانیکه ایشان پاسخگوی تلفن همراه خود نبود، با تلفن 110 تماس گرفته و پس از حضور مأموران در محل اطلاع پیدا کردم که خودرو دارای سابقه سرقت در تهران است.
در ادامه تحقیقات و با شناسایی محل‌های تردد متهم در منطقه خاک سفید تهران، کارآگاهان روز بیست و چهارم اسفند اطلاع پیدا کردند که متهم با مراجعه به یک بنگاه فروش خودرو قصد فروش اسپرتج سرقتی را دارد که بلافاصله کارآگاهان به این محل مراجعه کردند.
با حضور کارآگاهان در محل، متهم ضمن ایجاد درگیری قصد متواری شدن از محل با استفاده از خودرو مسروقه را داشت که نهایتا در حالیکه یک خانم جوان نیز بهمراه متهم در داخل خودرو مسروقه حضور داشت، ناصر در یک تعقیب و گریز و استفاده کارآگاهان از قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.
با انتقال متهم به پایگاه چهارم آگاهی، خانم جوان همراه متهم با اطلاع از هویت واقعی متهم به کاراگاهان عنوان داشت: این آقا (متهم) به بهانه خرید پژو 206 زمینه آشنایی خودش را با بنده ایجاد کرد و مدعی بود که در منطقه میرداماد یک مغازه طلافروشی دارد.
با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه نواب، کاراگاهان پایگاه چهارم موفق به کشف اسناد و مدارک شناسایی متعلق به سه خودروی هیوندا، بی ام و و جنسیس شدند که بررسی اسناد و مدارک شناسایی آنها نشان از سرقت آنها در شهرهای تهران و تبریز و همگی به شیوه مشابه (خرید خودرو از طریق آگهی روزنامه) داشت.
با توجه به دلایل بدست آمده، متهم که چاره‌ای جزی اعتراف نداشت به دهها فقره سرقت خودروهای مدال بالا از انواع مختلف بی ام و، مزدا 3، تویوتا کمری، ماکسیما، بنز و همچنین استفاده از خودروهای مسروقه جهت طرح دوستی با زنان جوان به بهانه‌های مختلف از جمله ازدواج و معرفی خود به عنوان بازرگان و یا طلافروش اعتراف کرد.
سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگانی که به شیوه و شگردهای مختلف مورد سرقت و یا فریب قرار گرفته باشند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

وی گفت: لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهم (دو تصویر متفاوت از متهم) شدند دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان - بالاتر از بیمارستان رسالت - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند.

 

دستگیری یک قاتل 3 ساعت پس از ارتکاب قتل در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از وقوع یک مورد قتل و دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش مهر، رضا اکبری در این باره گفت: پس از اطلاع پلیس از یک مورد درگیری و انتقال جسد فردی 18 ساله به بیمارستان ولایت قزوین در روز 16 فروردین ماه، بلافاصله ماموران کلانتری 14 قزوین در بیمارستان حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد متوفی، حدود ساعت 20 همان روز در پارک سنگی مینودر با فردی درگیر و از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است. با اقدامات فنی ماموران کلانتری، پس از ساعتی قاتل شناسایی و حدود سه ساعت پس از ارتکاب قتل در ورودی شهر قزوین، ابتدای آزادراه قزوین ـ تهران دستگیر شد.
اکبری اضافه کرد: متهم در بازجویی پلیس با اعتراف صریح به قتل، گفت که به دلیل بدگویی با مقتول درگیر و در هنگام درگیری این حادثه رخ داده و ارتکاب قتل بدون قصد و انگیزه قبلی بوده است. اقدامات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد.

 

پایان گروگانگیری مسلحانه در گچساران
فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری یک شرور مسلح که در روستای چهاربیشه این شهرستان اقدام به گروگانگیری کرده بود خبر داد و به فارس گفت‌: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس در شهرستان گچساران، شرور مسلح دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
سرهنگ علی‌کرم بازیان با بیان اینکه این شرور مسلح در روستای چهاربیشه گچساران به دام ماموران پلیس افتاد، افزود: بعد از اطلاع مردمی و اطمینان پلیس از صحت گزارشات، بامداد امروز دوشنبه ماموران پلیس گچساران با همکاری مقام قضایی به منظور دستگیری این فرد شرور وارد عمل شدند.
سرهنگ بازیان ادامه داد: فرد شرور به محض اطلاع از تحت تعقیب بودنش، اقدام به تیراندازی کرده و بلافاصله در یکی از خانه‌های روستایی پناه می‌گیرد.
وی گفت: بعد از آنکه یکی از ریش‌سفیدان روستا برای صحبت کردن با او وارد خانه می‌شود، این فرد شرور مسلح اقدام به گروگانگیری می‌کند که ماموران پلیس در یک عملیات پلیسی در ساعت سه بامداد موفق به دستگیری وی می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه فرد مذکور اتهامات و سوابقی چون شرارت، تعدی به ماموران پلیس، سرقت مسلحانه و خرید، فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز را در پرونده دارد، خاطرنشان کرد: در عملیات پلیسی بامداد امروز، یک قبضه اسلحه کمری و تعدادی فشنگ از متهم کشف و ضبط شده است.

 

مهار شعله های آتش در خانه مسکونی
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جمهموری اسلامی با تلاش آتش نشانان و پیش از گسترش آتش سوزی مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی برآتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جمهوری اسلامی، نرسیده به ظهیرالاسلام، کوچه مظفری بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاههای 2، 1، 46 وگروه امداد و نجات یک را به همراه بالابر و تشک نجات، ساعت 14:20 دیروز یکشنبه به محل حادثه اعزام کرد.
علی خاتمی، فرمانده آتش نشانان ایستگاه 2 گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد اتاق خواب یک واحد مسکونی در طبقه منفی، یک ساختمان دو طبقه دچار آتش سوزی شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.
آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول برای نجات محبوسین احتمالی وارد ساختمان شدند و گروه دیگر نیز با استفاده از لوله های آبدهی و تجهیزات انفرادی اقدام به مهار و شعله های آتش کردند که خوشبختانه با سرعت عمل آنان آتش سوزی پیش از سرایت به قسمت های دیگر مهار و خاموش شد.

 

مهار به موقع آتش سوزی در آرایشگاه مردانه
آبگرمکن گازی یک آرایشگاه مردانه در شهر ری را به آتش کشید اما در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، هنگامی که دود زیادی فضای داخل یک پاساژ تجاری را فراگرفت، کسبه پاساژ سراسیمه از سامانه 125 آتش نشانی تهران درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان ساعت 17:14 دقیقه دیروز یکشنبه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 را به میدان شهرری ابتدای خیابان 24 متری پاساژ لاجوردی اعزام کرد.
شهرام طاهری، فرمانده آتش نشانان ایستگاه 9 گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود زیادی مواجه شدند که فضای داخلی پاساژ را پر کرده بود. نیروهای عملیات بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و دستگاههای تنفسی همزمان با قطع برق، گاز و همچنین تخلیه کسبه و مغازه داران از داخل این پاساژ، برای یافتن کانون آتش به جستجو در داخل این ساختمان پرداختند.
طاهری در ادامه گفت: آتش نشانان درحالیکه ماسک اکسیژن بر صورت داشتند در میان دود غلیظ سرانجام مکان شروع آتش سوزی در یک آرایشگاه مردانه را پیدا کرده و توانستند شعله های آتش را قبل از گسترش آن کاملا مهار و خاموش کنند.
این فرمانده آتش نشانی در مورد علت بروز این حادثه تصریح کرد: نشت گاز شهری از اتصالات آبگرمکن گازی و رسیدن گازهای قابل اشتعال به شعله آبگرمکن منجر به شعله وری و سرایت آتش به اطراف شده بود.خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه ای نرسید.

 

طوفان شب گذشته در مشهد جان یک نفر را گرفت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع 47 فقره حادثه و فوت یک شهروند براثر طوفان شب گذشته در مشهد خبر داد و به ایرنا گفت: در یکی از این حوادث که ساعت 21 و 42 دقیقه یکشنبه شب به ستاد فرماندهی اعلام شد، یک زن 50 ساله هنگام عبور از کنار ساختمان چهار طبقه درحال احداث در منطقه سیدی مشهد براثر ریزش آجرهای ساختمان جان باخت.
 آتشپاد دوم حسن جعفری درخصوص سایر حوادث ناشی از طوفان افزود: 18 فقره از این حوادث مربوط به ساختمان ها، هشت فقره سقوط درخت و چهار مورد سقوط حصار داربست روی دیوار و خودرو است. همچنین 10 مورد اجسام معلق، پنج مورد ریزش دیوار و یک فقره سقوط درخت روی شبکه برق از دیگر حوادث شب گذشته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد اظهار کرد: اغلب این حوادث از محدوده مناطق سیدی، هاشمیه، 10 دی، بلوار صیاد شیرازی، اندیشه و میعاد شهر مشهد گزارش شده است.
وزش باد نسبتا شدید از عصر دیروز یکشنبه استان خراسان رضوی را فرا گرفت و بین ساعات 21تا 22 شب گذشته به بیشترین سرعت خود رسید و همچنان نیز ادامه دارد.
سنگچولی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی به ایرنا گفت: بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان سرخس با 79 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.  بعد از سرخس شهرستان های سبزوار با 68 کیلومتر در ساعت و مشهد با 61 کیلومتر در ساعت به ترتیب بیشترین سرعت باد را داشتند.

 

کلاهبرداری500 میلیونی هکر چینی از تاجر مشهدی
هکر چینی که موفق به کلاهبرداری 500 میلیون ریالی از تاجر مشهدی شده بود از سوی پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی شد.
به گزارش مهر، سرهنگ محسن عرفانی در تشریح این خبر گفت: تاجر مشهدی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر کلاهبرداری 500 میلیون ریالی را داشت.
در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد هنگام گرفتن قطعات فنی مورد نیاز شرکت، در تبادل ایمیل ها با یکی از شرکت هایی که سابقه چندین ساله همکاری با آن را داشته، ایمیل شرکت های دو طرف هک شده و ایمیلی که به دست او رسیده حاکی از آن بود که شماره حساب تغییر کرده و شماره حساب جدیدی برای پرداخت، اعلام شد که پس از گرفتن تایید تلفنی از فروشنده، حواله را از طریق صرافی انجام داده که پس از تأخیر در رسیدن حواله و پیگیری های انجام شده متوجه کلاهبرداری توسط فرد یا افرادی ناشناس شده است.
وی ادامه داد: بلافاصله کارشناسان پلیس فتا بررسی های فنی خود را آغاز و پس از بررسی های لازم متوجه شدند که فرد یا افراد نفوذگر با تغییر حرف کوچکی در آدرس ایمیل، مدیر عامل شرکت را فریب داده و به سمت کلاهبرداری خود هدایت کرده اند.
به گفته رئیس پلیس فتا خراسان رضوی، با توجه به اقدامات کارشناسان فتا استان خراسان رضوی، متخصصان فنی رد متهم را در یکی از کشورهای آسیای شرقی پیدا و پس از شناسایی، پرونده را در اختیار پلیس اینترپل برای دستگیری قرار دادند.
وی در پایان به شهروندان هشدار داد: در قراردادهای مالی خود حتماً تاییدیه فاکس را کنترل و آدرس ها را با آدرس اصلی مطابقت داده تا در دام کلاهبرداری به اصطلاح نیجیریه ای گرفتار نشوید.

 

توقیف پژو با 30 میلیون ریال خلافی
پژو 405 با بیش از 30 میلیون ریال خلافی در شهرستان جهرم استان فارس توقیف و روانه پارکینگ شد.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران پلیس راه جهرم ـ شیراز هنگام کنترل خودروهای عبوری، پژو 405 را به علت سرعت غیرمجاز متوقف کردند.
به گفته یوسف ملک‌زاده در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد این خودرو دارای 30 میلیون و 454 ریال خلافی است.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه این خودرو روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: برابر ماده هشت قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، چنانچه خودروهایی که جریمه آنان بیش از 10 میلیون ریال باشد و مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، برابر مقررات توقیف می‌شوند.

 

بدام انداختن پرنده ماهی خوار در پایتخت
یک پرنده ماهی خوار که در محل زندگی زوج جوانی فرود آمده بود توسط آتش نشانان صید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 23:50 دقیقه یکشنبه شب با دریافت خبر این حادثه بلافاصله نجاتگران ایستگاه 38 را به شهرک ولی عصر(عج)، انتهای خیابان بافان اعزام کرد.
این پرنده که از نوع بوتیمار است به هنگام پرواز ناگهان به داخل یک باب منزل مسکونی وارد شد و موجبات ترس و ناراحتی زوج جوان ساکن در این آپارتمان را فراهم کرد.
آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه و رعایت نکات ایمنی، این پرنده را بدام انداخته و سپس طی هماهنگی با مسئولین منطقه به پارک پردیسان انتقال دادند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    10 3
    ای کاش مجید را به سزای عملش می رساند
  • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    7 0
    بهتر بود ابتدا يك چشم مجيد قصاص ميشد و سپس ديه را نيز مي پرداخت.