ایسنا نوشت:

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اعلام اینکه به هیچ وجه نتایج آزمون پیش کارورزی و علوم پایه تغییر نخواهد کرد، گفت: 95 درصد داوطلبان در آزمون قبول شده‌اند و وزارت بهداشت با سلامت مردم شوخی نمی‌کند و اجازه نخواهد داد کسانی که آمادگی کافی نداشته‌اند، با زور اعتراض و تجمع در آزمون قبول شوند.

دکتر ضیایی گفت: در هر آزمونی یک زمان اعتراض معین می‌شود و به تمام اعتراضات رسیدگی و در نتیجه آزمون اعمال می‌شود در این آزمون نیز این کار انجام و نتیجه نهایی اعلام شده است.

او با بیان اینکه به طور متوسط 95 درصد داوطلبان در این آزمون‌ها قبول شده‌اند، گفت: حدود پنج درصد از داوطلبان در این آزمون قبول نشده‌اند و فکر نمی‌کنم آزمونی وجود داشته باشد که نسبت قبولی‌ها به رد شده‌ها 95 به پنج باشد.

ضیایی با تاکید بر اینکه هیچ گونه تغییری در نتایج آزمون اتفاق نخواهد افتاد، گفت: از امروز تا زمانی که ما در این سیستم حضور خواهیم داشت، نتایج هیچ آزمونی تغییر نخواهد کرد چرا که ما به دنبال کیفیت هستیم و اجازه نخواهیم داد کسانی که آماده نیستند و در آزمون رد شده‌اند، با اعتراض و تجمع قبول شوند. وزارت بهداشت با سلامت مردم شوخی ندارد و شغل این افراد بسیار حساس است.
معاون وزارت بهداشت با اشاره به اعتراض برخی از دانشجویان مبنی بر دو جوابه بودن برخی سئوالات، گفت: تمامی موارد در کمیسیون بررسی امتحانات، بررسی و لحاظ شده است چرا که ما به دنبال این نیستیم که کسی را از امتحان رد کنیم اما اگر کسی از حد نصاب پایین‌تر باشد، نمی‌توانیم او را قبول کنیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    23 2
    افرین .درستش همینه .بلا تشبیه نشه ماجرای سریال سرزمین کهن
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    8 4
    خداييش بعد از مدت ها، يك امتحان كاملا استاندارد برگزار كرديم. شايد بعضي سوالات برا پره سخت بود، ولي كلا به نظرم، استاندارد بودنش ايده ال بود خدا كنه ازمون دستياري هم همين قدر استاندارد برگزار بشه و مثل دوره قبل نباشه
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    9 2
    جناب آقای دکتر کسی گدایی نمره از شما ندارد این اولا دوما بنده از حدود 40 متخصص و عضو هیات علمی به همراه استنادات معتبر از کتب رفرنس اعلامی سند داریم که حدود 23 سوال دچار ایراد اساسی علمی است که باید مرتفع شود سوما نحوه طراحی سوالات امسال به کل متفاوت از سال های قبل بوده است که باعث این اعتراضات شده است سوما به نظر شما در آزمون غیراستانداردی که به حز افراد معدودی میانگین کل کشور حدود 20 تا 30 نمره کمتر شده نشانگر این است که افراد بی سوادند؟ چهارما چه شده که ناگهان به یاد مردم افتاده اید؟ مگر افرادی که شهریور ماه به آنها نمره دادید تهدیدی برای جان مردم نیستند؟ پنجما طراحی سوالاتی که همراه با ابهام علمی واضح و در موارد خاصی از استثنات پزشکی طرح شده باشد چه توجیهی دارد؟
  • علی A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    2 1
    انشااله که برای بقیه مسائل دانشجویی همینقدر اهمیت قائل باشیم ومشکلات تحصیلی دانشجویان پزشکی که جوانی وبهترین سالهای عمرشان را صرف تحصیل میکنند درنظر بگیریم
  • علی A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    3 0
    سلام.تمنا دارم این خبر رو به دکتر ضیایی برسونین.دارن با سرنوشت دانشجویان پزشکی آزمون پیشکارورزی اسفند92 بازی میکنن.این همه سوالات غیراستاندارد توی این آزمون بود.