ایرنا نوشت:

سخنگوی هشتمین دوره جشنواره شعر فجر با اشاره به استقبال گسترده شاعران در روزهای پایانی ارسال آثار از تمدید مهلت شرکت در هشتمین دوره جشنواره شعر فجر تا 25 فروردین ماه جاری خبر داد.
علی آبان گفت: پایان مهلت ارسال آثار 20 فروردین ماه جاری تعیین شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست شاعران کمیته علمی در جلسه امروز خود این مهلت را تا 25 فروردین ماه جاری تمدید کرد.

او گفت شاعران می توانند آثارشان را از طریق پست الکترونیک www.fpoem@farhang.gov.ir و سایت www.fpoem.ir ارسال کنند.

به گفته آبان این دوره از جشنواره درهای خود را به روی شاعرانی که تاکنون در جشنواره ها مشارکت نداشته اند گشوده است و انتظار می رود استقبال گسترده تری صورت گیرد.

او همچنین گفت: یکی از بخش های رقابتی نیز بخش کتاب است و شاعران می توانند جهت شرکت در این بخش دو جلد از آثار چاپ شده خود در سال های 90 تا 92 را به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره 7، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

سخنگوی هشتمین دوره جشنواره شعر فجر همچنین از برگزاری نشست شورای سیاستگذاری در20 فروردین ماه جاری و همچنین برگزاری نشست خبری در هفته آینده خبر داد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریبرز فرجود A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باسلام و ادب و احترام ... حضور استادفرزانه و معلم تواضع جناب آبان و سرور عزیز جناب کاکایی , و عرض ارادت بمحضر سایر اعضای تیم همراه ... بسیارسپاس از تقبل زحمات محوله و قدردانی از همت بلندتان , رد پر مهرتان بر پهنه ی شعروادب جاودان و ماندگارست , بانهایت احترام... شاگردتان و خاک پای همه ؛ فرجود
  • منیره IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    اقیانوس هم که باشی در نبود آزادی از تشنگی خواهی مرد . بهنام علامی