مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان به ایسنا گفت: عوامل ترور نافرجام امام جمعه موقت بزمان تحت تعقیب قرار دارند.
محمد مرزیه افزود: فردی ناشناس شب گذشته به سمت منزل حجت‌الاسلام عبدالمجید جهانگیری امام جمعه بزمان تیراندازی کرد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.
به گفته مرزیه، جزئیات ترور نافرجام امام جمعه موقت بزمان در دست بررسی است. با هرگونه ناامنی و سلب آسایش عمومی بشدت برخورد می‌شود. عوامل ترور نافرجام امام جمعه موقت بزمان تحت تعقیب نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارند.

 

دستگیری زورگیرانی که مالباختگان را نوار پیچ می‌کردند

زورگیرانی که طعمه‌های خود را در قالب مسافرکش به دام می‌انداختند و پس از سرقت اموال و خالی کردن حساب‌های بانکی‌شان، آنان را نوار پیچ در بیابان رها می‌کردند، دستگیر شدند.

زورگیرانی که مالباختگان را نوار پیچ می‌کردند
به گزارش فارس، روز اول مهرماه فردی با مراجعه به کلانتری 135 آزادی به ماموران اعلام کرد که توسط سرنشینان پژو پارس سفید رنگ مورد زورگیری و سرقت اموال قرار گرفته و سارقان پس از بستن دست، پا و دهان وی با نوار چسب، او را در بیابان‌های اطراف غرب تهران رها کرده‌اند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسیدگی به پرونده، مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 21:30 سی‌ویکم شهریور ماه، در میدان آزادی و به مقصد آریاشهر سوار پژو پارس سفیدرنگ با سه سرنشین شدم؛ به محض سوار شدن، سرنشین صندلی عقب با تهدید چاقو و با کمک سرنشین صندلی شاگرد راننده مرا به زیر صندلی برده و اقدام به گرفتن همه وجوه نقد، گوشی تلفن همراه، کارت‌های عابربانک و ساعت مچی کردند.
مالباخته در ادامه اظهاراتش به کاراگاهان گفت: سارقان خشونت بسیار بالایی از خود نشان می‌دادند و به همین علت، بدون هیچگونه مقاومتی مجبور به ارائه رمز عابر بانک شدم و آنها نیز در کمتر از 24 ساعت همه وجوه نقد داخل حساب‌ها که نزدیک به چهار میلیون تومان بود را برداشت کردند.
شاکی پرونده در خصوص نحوه رها شدن خود از دست سارقان به کارآگاهان گفت: سارقان پس از اطمینان از صحیح بودن رمز عابربانک‌ها مرا به بیابان‌های منطقه باغستان برده و پس از پیاده کردن من از داخل ماشین، اقدام به بستن دست، پا و دهانم با نوار چسب نموده و در همانجا و در تاریکی شب مرا رها کرده و از محل دور شدند.
با آغاز رسیدگی به پرونده و شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی که به همین شیوه و شگرد مورد زورگیری قرار گرفته و سارقین پس از سرقت اقدام به بستن دست و پای آنها با نوار چسب کرده بودند، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که اعضای این گروه از سارقین زورگیر با استفاده از انواع خودروهای پژو پارس، پژو 405 و پراید اقدام به زورگیری در مناطق غرب تهران و بویژه در محدوده میدان آزادی می‌کنند.
در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده در خصوص عابر بانک‌های تعدادی از شکات و بررسی تراکنش‌های مالی حساب‌ها، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از مراکز خرید در سطح شهر تهران شده و با مراجعه به این مراکز و انجام دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از اعضای گروه به نام عارف 23 ساله مورد شناسایی قرار گرفت.
با شناسایی عارف به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه که در تمامی سرقت‌ها حضور داشت، کارآگاهان اقدام به شناسایی محل سکونت وی در منطقه شهریار، شهرک مخابرات کرده و به منظور شناسایی دیگر اعضای گروه او را تحت مراقبت‌های پلیسی قرار دادند.
با انجام اقدامات پلیسی، دیگر اعضای گروه به نام‌های مهدی 28 ساله، مصطفی 24 ساله، مختار 18 ساله و میلاد 18 ساله، حسن 24 ساله شناسایی و مخفیگاه‌های همگی آنها در شهرک مخابرات مورد شناسایی قرار گرفت.
با شناسایی همه اعضای گروه، کلیه اعضای گروه در چند عملیات همزمان و در ساعت 5 بامداد، در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند.
با توجه به وقوع سرقت‌ها با انواع خودروهای سواری، کارآگاهان در تحقیقات از متهمان اطلاع پیدا کردند که اعضای این گروه با مراجعه به اعضای خانواده، دوستان خانوادگی و بعضا بستگان، اقدام به امانت گرفتن خودرو نموده و پس از انجام چندین فقره سرقت، خودروها را به صاحبان آنها باز می‌گردانند.
سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی‌، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمان به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق غرب تهران و شناسایی متهمان توسط تعدادی از مالباختگان، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد تهدید، سرقت، زورگیری و... قرار گرفتند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

 

دستگیری دزد هزار چهره بانکها / گریم متفاوت سارق برای هر سرقت
سارق حرفه ای گیشه های بانک برای اینکه شناسایی نشود برای هر سرقت چهره خود را گریم می کرد.
سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به مهر گفت: پس از اعلام گزارش هایی از سرقت وجوه نقد روی گیشه صندوق داران تعدادی از بانکهای سطح شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان مشخص شد که یک سارق با استفاده از ماسک بهداشتی و کلاه گیس به عنوان مشتری وارد بانک شده و به صورت کاملا ماهرانه گیشه های خدمت رسانی بانک را کنترل و در فرصتی مناسب از غفلت کارمندان بانک استفاده و وجوه نقد داخل گیشه ها را سرقت کرده و به سرعت از بانک خارج می شد.
سرهنگ خسروی افزود: با توجه به اینکه سارق مدام در حال تغییر چهره بود و هر بار با چهره جدیدی برای عملی کردن نقشه خود وارد بانک ها می شد به همین جهت تمهیدات ویژه ای برای شناسایی و دستگیری متهم در نظر گرفته و تیم های مجرب پلیس آگاهی در مقابل بانک ها به گشت زنی پرداختند.
سرانجام کارآگاهان این پلیس در یکی از گشت زنی های خود مقابل بانکی در شهر اصفهان به فردی که در مقابل گیشه صندق بانک در حال پرسه زنی بود مشکوک شده و وی را که دارای یک کلاه گیس و ریش مصنوعی بود دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه ای و دارای 15 فقره سابقه کیفری است گفت:متهم در تحقیقات صورت گرفته، به هفت فقره سرقت وجوه نقد از روی گیشه صندوق بانک ها به ارزش 140 میلیون تومان اقرار کرد. در بازرسی از منزل سارق مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد،انواع ماسک های بهداشتی و البسه های مورد استفاده در سرقتهاکشف شد. با اعترافات صریح متهم وی برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.

 

پیامک؛ راز پرستار سارق را فاش کرد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری پرستاری خبر داد که از حساب بیمارش بعد از مرگ پول برداشت کرده بود.
سرهنگ محمد مهدی کاکوان به ایسنا گفت: چندی پیش زنی جوان به نام نسرین با حضور در پلیس فتا، اعلام کرد که از حساب مادرش مبلغ حدود سه میلیون تومان به صورت اینترنتی برداشت شده است.
وی با بیان اینکه نسرین در اظهارات خود عنوان کرد در حالی متوجه برداشت غیرمجاز از حساب مادرش با پیامک شده است که مدت 36 روز است مادرش فوت کرده، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارآگاهان پلیس فتا واکاوی زوایای پنهان این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه بررسی کارآگاهان نشان داد که سارق یا سارقان احتمالی از طریق حساب بانکی این زن فوت شده و در ترفندی ماهرانه اقدام به واریز پول به حساب فروشنده‌ای کرده‌اند، گفت: بررسی ماموران نشان داد که مقصد تمامی پول‌های برداشت شده از حساب متوفیه، یک بوتیک در یکی از خیابان‌های معروف پایتخت است.
کاکوان با بیان اینکه ماموران در مهندسی معکوس توانستند رده‌پای پسری 27 ساله را در این پرونده بیابند، ادامه داد: سیاوش با حضور در پلیس فتا عنوان کرد که تمامی این اقدامات مجرمانه را به درخواست مادرش انجام می‌داده است!
وی با بیان اینکه طبق اظهارات این پسر جوان، شناسایی و دستگیری مادر وی به نام ملوک در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داد که ملوک، پرستار صاحب حساب بوده است و این زن پس از حضور در پلیس فتا عنوان کرد که پول را به درخواست متوفیه برداشت کرده است اما این زن در حالی این ادعا را مطرح می‌کرد که 34 روز بعد از مرگ صاحبخانه این پول برداشت شده بود.
رئیس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه ملوک پس از برملا شدن ادعای دروغینش، بار دیگر بهانه‌ای دیگر مطرح کرد، گفت: این زن عنوان کرد که در روزهای آخر عمر صاحبخانه، برای وی وسایلی خریداری کرده و این سرقت پول به ازای دریافت وجه کالاهای خریداری شده است.
کاکوان با بیان اینکه سرانجام ملوک در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر شد و پرده از راز سرقتش برداشت، عنوان کرد: این زن عنوان کرد که در روزهای آخر عمر صاحبخانه، از دسترسی‌اش به کارت و رمز آن سوء استفاده کرده و اقدام به فعال‌سازی رمز اینترنتی این کارت کرده بود و پس از مدتی از مرگ این زن، از شلوغی فضا استفاده کرده و برای خود و فرزندانش لباس خریداری کرده است.
این زن به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

کلاهبرداری با وعده ویزای استرالیا
فرد کلاهبرداری که با عنوان جعلی حاج رسول خبازی از تعدادی با وعده ویزای استرالیا کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
به گزارش تسنیم، چهارم آذر سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به ماموران اعلام کرد که شخصی به بهانه تهیه ویزای کشور استرالیا اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسیدگی به پرونده، مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ‌هفتم اردیبهشت‌ امسال با فردی به نام حاج رسول خبازی آشنا شدم و وی با طرح این ادعا که قادر است ظرف مدت دو ماه، من و اعضای خانواده‌ام را به صورت کاملا قانونی و با اخذ ویزا از سفارت استرالیا به این کشور اعزام کند، در سه مرحله اقدام به گرفتن مبلغ 16 میلیون تومان کرد و پس از آن ناپدید شد.
کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با بررسی شکایت‌های مشابه موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی شدند که به همین شیوه و همگی توسط فردی که خود را تحت نام حاج رسول معرفی کرده، مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند.
همچنین در تمامی پرونده‌ها، متهم در شیوه‌ و شگردی مشابه و با طرح ادعای ارتباط با سفارت کشور استرالیا مدعی توانایی اعزام قانونی افراد به کشور استرالیا شده و به همین بهانه از هر کدام از افراد مبالغ چند میلیون تومانی دریافت و پس از گرفتن پول ارتباط خود را با آن‌ها قطع می‌کرد.
در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با چهره‌‌نگاری اقدام به تهیه تصویر اولیه از چهره متهم کرده و در ادامه و با بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی پلیس آگاهی و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام عباس 57 ساله شدند و مالباختگان نیز پس از مشاهده تصاویر عباس، وی را به نام حاج رسول خبازی مورد شناسایی قرار دادند.
کارآگاهان پایگاه یکم در شرایطی که هیچ‌گونه نشانی مشخصی از مخفیگاه عباس وجود نداشت، با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در حوالی شهرک اکباتان شده و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش نیز تعدادی کارت ویزیت به نام حاج رسول خبازی به دست آوردند.
سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی تعدادی از مالباختگان و احتمال ارتکاب جرایم مشابه، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و تحقیقات جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهم نیز در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد و توسط فردی تحت نام مجعول حاج رسول خبازی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان تجریش - سه راه یاسر مراجعه کنند.

 

دستگیری سرشاخه باند هکر‌های سایت‌های ایرانی
فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سرشاخه یک گروه بزرگ هکری در این استان خبر داد و به ایسنا گفت: کارشناسان پلیس فتا حین رصد فضای مجازی به سرشاخه یک گروه بزرگ هکری که مبادرت به هک سایت‌های ایرانی کرده بود برخورده و اقدامات خود برای شناسایی و احراز هویت حقیقی وی را به صورت ویژه آغاز کردند.
سردار ابراهیم قائد رحمتی با بیان اینکه با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا سرشاخه اصلی یک گروه بزرگ هکری که جوانی 24 ساله اهل تهران و ساکن رشت بود را شناسایی کردند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
با توجه به ادله دیجیتال کشف شده در بازرسی از منزل متهم، وی صراحتاً به جرم خود اذعان کرد و معترف شد که به عنوان ادمین یک گروه بزرگ هکری با سوء استفاده از ضعف امنیتی سایتهای ایرانی به صورت غیر مجاز به آنها نفوذ کرده و پس از هک کردن سایت، هویت مجازی خود را در صفحه اول سایت‌های هک شده ایرانی بارگذاری می‌کرد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد، گفت: زیرشاخه‌های این گروه بزرگ هکری نیز شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

 

مهار سریع آتش سوزی پاساژ کفش در بازار تهران
آتش سوزی در بازار تهران با سرعت عمل بالای آتش نشانان سه ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، رخداد این آتش سوزی در ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 3، 4 و 7 به همراه خودروی ویژه حمل دستگاه های تنفسی به محل آتش سوزی واقع در بازار بزرگ تهران اعزام شدند.
موسی قیامی، افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در زیرزمین پاساژی سه طبقه با کاربری انبار کفش اتفاق افتاد که حضور به موقع آتش نشانان مانع از سرایت آتش به انبارهای مجاور شد.
پس از مهار آتش در لحظات اولیه، آتش نشانان به وسیله دستگاه های قوی تهویه، دود بسیار زیاد ناشی از این آتش سوزی را از داخل پاساژ به بیرون ساختمان تخلیه کردند. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت.

 

آتش جان 1500 ایرانی را گرفته است
رئیس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در 9 ماهه گذشته امسال هزار و 474 تن بر اثر سوختگی در کشور جان خود را از دست دادند.
محمود خدادوست با بیان این که از این تعداد 761 تن زن و 713 تن نیز مرد بودند، به ایرنا افزود: این آمار نشان دهنده کاهش 9 درصدی جانباختگان بر اثر سوختگی در کشور، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.
در این مدت استان های تهران، خوزستان و اصفهان به ترتیب با 200، 141 و 127 فوتی به ترتیب بیشترین و استان های چهارمحال و بختیاری، سمنان، قزوین و مرکزی با یک، دو و سه فوتی به ترتیب کمترین آمار تلفات ناشی از سوختگی را در این مدت داشته اند. در این مدت بیشترین آمار تلفات ناشی از سوختگی با 195 مورد در فرورین ماه و کمترین آن با 135 مورد در آبان ماه ثبت شده است.
در آذر ماه سال جاری نیز با کاهش 1.3 درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم به نحوی که تلفات سوختگی از 152 مورد در آذر ماه سال قبل به 150 مورد در سال جاری رسید.

 

قاتل نامریی جان 3نفر را گرفت
گاز گرفتگی در شهرهای ایران 3قربانی و 2مسموم برجا گذاشت.

ردیف زمان مکان تعداد جانباختگان تعداد مسمومان شرح ماجرا علت
1 یکشنبه 27 بهمن
بانه کردستان 2 نفر
مسموم نداشت
دو نفر در شهرستان بانه کردستان بر اثر نشت گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند، این دو نفر که از مشهد و تهران برای کار به شهرستان بانه آمده بودند و در یک منزل استیجاری سکونت داشتند، به دلیل نشت گاز و جدا شدن لوله بخاری جان خود را از دست دادند پزشکی قانونی کردستان پس ازانجام آزمایشات انجام شده ، دلیل دقیق مرگ این دو نفر را خفگی به دلیل استنشاق گاز co2 عنوان کرد
2 یکشنبه 27 بهمن خیابان زعفرانیه تبریز 1 نفر
مسموم نداشت
بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن، نوجوان 16 ساله در خیابان زعفرانیه تبریز جان باخت، این حادثه در ساعت 10:30 صبح امروز به اپراتوری 115 استان آذربایجان شرقی گزارش شد، اما متاسفانه این نوجوان پیش از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس 115 جان خود را از دست داده بودند به تشخیص تکنیسین‌های اعزامی، در این منزل مسکونی آبگرمکن و بخاری بصورت اصولی نصب شده بودند و بعلت اینکه همه منافذ بسته بود، این امر سبب افزایش غلظت منوکسیدکربن موجود در فضای خانه شده و موجب مسمومیت این نوجوان شده است
3 شنبه 26 بهمن
فلکه اول دولت آباد، خیابان دهخدا، خیابان نجفی جانباخته نداشت
2 نفر
مادر و فرزند خردسالش که در منزل مسکونی خود دچار گاز گرفتگی شده بودند با تلاش آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافتند، همسایگان و اقوام وی هنگامی که پاسخی از داخل منزل نشنیدند، با اطمینان از حضور حتمی مادر و فرزند در داخل خانه و احتمال وقوع حادثه ای برای آن دو نفر، سریعا در تماس با سامانه 125 آتش نشانی درخواست کمک کردند، ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه 14 را به فلکه اول دولت آباد، خیابان دهخدا، خیابان نجفی روانه کرد، با توجه به اینکه مالک خانه در تماس تلفنی با اقوام خود اظهار بی حالی و عدم توانایی در حرکت فیزیکی به هنگام استحمام کرده بود، بنابراین چون احتمال داشت مادر و فرزند دچار گاز گرفتگی شده باشند بلافاصله از آتش نشانی تقاضای کمک شد، آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با استفاده از ابزار مخصوص درب واحد مسکونی را باز کرده و وارد منزل شدند که ناگهان با پیکر مادر و فرزند دو ساله اش در قسمت پذیرایی منزل روبرو شدند، آتش نشانان برای ورود هوای تازه به داخل واحد مسکونی به سرعت پنجره ها را گشودند وسپس این مادر و کودک را به بیرون از منزل منتقل کردند که پس از انجام عملیات کمک های اولیه خوشبختانه مادر 26 ساله مجدداً قادر به تنفس شد، این مادر و فرزند سریعا برای ادامه درمان به وسیله خودروهای عبوری و آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، پس از پیگیری از مراکز درمانی مشخص شد خوشبختانه حال این مادر و کودک رو به بهبودی است کارشناسان آتش نشانی علت این حادثه را نشت گاز منوکسیدکربن از آبگرمکن دیواری و شومینه با توجه به فضای کوچک منزل و وسعت40 متر مربعی آن وهمچنین کمبود اکسیژن در محیط اعلام کردند

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    25 0
    شناسایی چا فایده، کو برخورد قاطع، الان اینفدر پر رو شدند که دوستانشان را میفرستند در خانه شاکی و با تهدید رضایت میگیرند،چند نفرشون را اعدام کنند دیگر به زندان طویل مدت رضایت میدند