۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
مترو یا بازار؛ مساله این است؟

لازم نیست به بازار بروید. همین که به مترو بیایید، انگار وارد بازار شده‌اید!

 

عکس‌ها: مهر

64234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    اینها آدم های با شرفی هستن که از بد روزگار مجبورن از صبح تا شب برای یه لقمه نون دستفروشی کنند. همه دزدی ها و فساد و اختلاس های میلیاردی رو ول کردن چسبیدن به این افراد مظلوم!
    • محسن IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
      5 22
      دوست عزیز شما اگه کمی بهتر ببینی متوجه میشی که چقدر این دستفروشایی که میرن و میان همینا به اقتصاد مملکت لطمه میزنن، درسته اختلاسم هست. ولی با این صحبت شما صورت مسئله پاک میشه میدونید چقدر فساد و دزدی ها از همین دستفروشان عزیز رخ میده، چرا"عزیز" برای اینکه اونها هم انسان هستند و باید ازشون حمایت بشه و حق دارند اما نه اینکه ما بیایم هم به اقتصاد خودمون لطمه بزنیم هم بستر فساد و دزدی فراهم کنیم، باید اساسی کار بشه که متاسفانه هم مردم نمیخوان و هم مسئولین آن چنان که باید و شاید برخورد نمیکنند.
    • حامد A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
      1 0
      متاسفانه بقول شما صورت مسئله پاک شده است، متاسفم برای خودمون که حس انسان دوستیمون تا اینقدر اومده پایین و دیگر هیچ افتخاری نداریم! دوست عزیز قبل از هر برخورد قهرآمیز بایستی فرهنگ سازی و ساماندهی انجام شود، لطمات اقتصاد شما از جاهایی دیگر است ، از خود ماها که کالاهای قاچاق تهیه میکنیم ، نه مدادهایی که از اینها میخریم، همه جای دنیا دستفروشی ارزان فروشی بازارهای دستفروشان وجود دارد
    • سعید A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
      8 0
      محسن جان! بخدا مردم خیلی گرفتارن، خیلی مشکل دارن، بخدا کسایی هستند که لنگ 20 هزار تومن پولن! اونی که مسواکو میفروشه هزارتومن مگه چقدر سود گیرش میاد؟ حساب کردین چندتا باید بفروشه تا زندگیش تامین شه؟ اون خانم 40 ساله ای که ساعت 10 و نیم شب تو مترو دستفروشی میکنه کجا بره کاسبی کنه که هم امنیت داشته باشه هم مشتری؟ مردم خیلی محتاج و گرفتارن. یکم خودمون به خودمون رحم کنیم. دولت که کاری واسشون نمیکنه، دست دیگران رو بگیرید تا یکی هم دست شما رو بگیره. اقتصاد هم با این چیزا مشکلش حل نمیشه.
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    7 1
    اين كه راح حلش خيلي پيچشده نيست. ميشه براي اونها محل هايي در نظر گرفت و ساماندهيشون كرد.
  • رویا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    87 6
    چند وقت پیش دیدم یه خانم که راننده مزدا3 بود تصادف کرده و داره داد وبیداد می‌کنه، هی با خودم گفتم خدایا این رو کجا دیدم، یه روز بعد یادم افتاد این خانم تو این 6-7 سالی که از مترو استفاده می‌کنم، لوازم آرایش میفروشه. شاید ماشین مال خودش نبوده، اما ولله به خدا من خودم رفیق یا فامیلی که مزدا 3 داشته باشه ندارم.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    58 9
    البته که باید با همه فسادها برخورد بشه ولی مترو جای دستفروشی نیست ما که یک کارمند بخش خصوصی هستیم باید مالیات پرداخت کنیم کسبه باید هزینه های اجاره و مالیات و حقوق بپردازند.ولی بی قانونی از جاهای کوچیک شروع میشه و کم کم فرهنگ میشه.مترو برای حمل و نقله نه فروش.این همه بساط دستفروشی در تهران هست از پارکینگ پروانه گرفته تا حتی برخی پاساژها.مترو جای دستفروشی نیست.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    7 1
    خدا رو شکر مسیر من طوریه که به ندرت مجبورم سوار مترو بشم. ولی خدایی هر وقت سوار شدم دیوانه شدم از دست دستفروش ها. ما هم خدانکرده نمی خواهیم شرافت کسی و زیر سوال ببریم یا نون کسی و آجر کنیم ولی قبول کنید آدم خسته و کوفته سوار مترو می شه اونم با اون ازدحام واگن خانمها که فقط تعدادی محدودی واگن هست. نصف فضای مترو رو فقط دستفروشها اشغال کرده اند. یه سری هم گونی ها خیلی بزرگ حمل می کنند که مرتب با مسافران برخورد می کنه و مانع ورود و خروج می شه. انبوه صدای فریاد تبلیغ دستفروش ها در هم می پیچه .... غیر قابل تحمله. هم چهره زشتی داره و هم اینکه مترو وسیله حمل و نقله نه جای خرید.
  • بی نام A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    15 1
    الان مشکل دستفروشان متورست؟!
  • عسل A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    3 2
    چندوقت پیش ازیکی ازمامورین متروشنیدم که یکی ازدستفرشها را به جرم داشتن موادمخدروتوزیع آن تومترودستگیرکرده اند ....
  • عليرضا IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    4 3
    شما خبر نگارا كاري به جز گير دادن به اين آدمهاي زحمت كش ندارين .... يكم از خبر نگاراي خارجي ياد بگيريد ... برا بدست آوردن يه لقمه نون كه نبايد هر كاري كرد ....خجالت هم خوب چيزيه ...
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    27 0
    بايد داخل مترو جايگاه براي اين افراد مشخص شود تا داخل مترو دستفروشي انجام ندهند
  • سارا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    19 2
    من یه سوال دارم شما که داری از یه بی قانونی گزارش تهیه میکنی از این ادم ها اجازه گرفتی برای گرفتن عکسشون .خیلی از عکس ها مشخصه که سوزه از عکاسی مطلع نیست .مشکل ما همینه هممون چشمیم ایراد همه رو میبینیم جز خودمون رو. با حرف رویا موافقم اما من همزنی رو دیدم که عمل بای پس کرده بود و اجبارا دست فروشی. مشکل جای دیگه است بیکاری و بی قانونی
    • حامد A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
      0 3
      احسنت بر شما
  • mehdi AT ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    3 1
    واقعاافتضاست تاثير بدي وي مردم ميزاره
  • الهه IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    4 5
    مترو جاي دستفروشي نيست. آدم وقتي بعد از يه روز پر مشغله سوار مترو ميشه تا زودتر به خونه برسه، سزاوار اينه كه تو داد و بيداد و عبور و مرور فروشنده ها باشه، نيست. به نظرم تحمل اين وضع انصاف نيست.
  • احمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    6 0
    هیچ کس نباید از شغلش شرمنده باشد.
  • مسعود A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 0
    سلام دلتون خوش به خدا وقتی من دانشجویه ترم 6 مهندسی برق مسلط به به زبان انگلیسی و به قول دوستان مخ کامپیوتر میرم هر جایی میگم دانشجو هستم و کار میخوام انگار زانبی دیدن و با لگد بیرونم میکنن مجبورم برای تهیه هزینه تحصیلم برم دست فروشی کنم نه تو مترو حالا هر جایی.میدونید چقدر سخت جلوی دخترو پسر همکلاسیتون همچین کاری رو بکنید اون حس خجالت لهت میکنه دیگه روت نمیشه سرت رو بالا بگیری جلوشون اما مجبوری که این کارو بکنی اگه مسئولین لطف کنن کمتر بخورن و به فکر مردم هم باشن اینجوری نمیشه که آقای ایکس شرکت لبنیاتی بزنه یکی سلطان پتروشیمی بشه.حضرت علی ع در حدیثی درباره مردم (ایران) میگه که انسان های عاقل کم تلاش هستند وادم های نادان پرتلاش .فقط خدا عاقبتمون رو به خیر کنه. یا علی