مهر نوشت:

یارانه نقدی بهمن ماه به احتمال زیاد سه شنبه شب واریز و از بامداد چهارشنبه قابل برداشت می‌شود. سی و ششمین مرحله یارانه نقدی (مربوط به بهمن ماه) به احتمال زیاد سه شنبه شب (22 بهمن) واریز و از بامداد چهارشنبه قابل برداشت می‌شود.

یارانه نقدی ماهانه به ازای هر ایرانی 45 هزار و 500 تومان است، ضمن اینکه دولت قصد دارد در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 حمایت‌های بیشتری از اقشار کم درآمد کند.

با واریز این مرحله در روزهای آینده، یارانه دریافتی هر ایرانی تاکنون حدود یک میلیون و 750 هزار تومان و کل مبلغ پرداختی به تمام مشمولان بیش از 126 هزار و 500 میلیارد تومان می‌شود.

احتمال شارژ کارت مشمولان جدید سبد کالا همزمان با واریز یارانه نقدی بهمن‌ماه وجود دارد. البته امکان برداشت نقدی این مبلغ نیست و معادل ارزش ریالی آن (حدود 80 هزار تومان)، فقط سبد کالا قابل دریافت است.

در مرحله اول، 9 میلیون و 700 هزار سرپرست خانوار مشمول دریافت سبد کالا شدند و در مرحله دوم، گفته می‌شود به این تعداد 5 میلیون سرپرست خانوار دیگر نیز افزوده خواهد شد.

محتویات سبد کالا شامل (1.8) کیلوگرم روغن نباتی مایع، (10) کیلوگرم برنج، (4) کیلوگرم گوشت مرغ، (800) گرم پنیر بسته بنده (uf) و (1.8) کیلوگرم تخم مرغ است.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 12
    ای کاش فقط پول میدادن مردم خودش تصمیم میگفتند!
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    5 10
    اونایی که مرحله دوم مشمول سبد کالا میشن، مرحله اول هم بهشون تعلق میگیره؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    2 0
    ای کاش در سبد دوم چای را حذف کنند که حاشیه نداشته باشه ودشمنان سوءاستفاده نکنند ودولت را تخریب نکنند بهتره به جای چای مقدار شکر یا روغن اضافه بشه چون ذائقه مردم برای چای متفاوت است یک بار یادم در دولت قبل در سبد کالا فرهنگیان اصفهان چای بود ولی چون خوب نبود ومثل کاه بود حتی نمی شد به کسی ببخشی وفرهنگیان چای را نمی گرفتند با توزیع چای که خوب نباشد ارزش توزیع یقیه اقلام هم از بین می رود لطفا به گوش مسولین برسانید با تشگر
  • vahid amani IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 1
    سلام همش میزنید عیدی کارمند و کارگر . پس یه سرباز متاهل که زن و بچه داره حقوقش هم کم هست حداقل یه عیدی هم بهش بدین واقعا اوج بی عدالتی هست
  • بی نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    تورابخداسبدکالابازنشسته های تامین اجتماعی روزودتربدین
  • شارژ ایرانسل IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    اگه خواستد من با سبد عوض می کنم