آیت الله مصباح یزدی در حسینیه امام خمینی(ره) قم، به سخنان اخیر رییس جمهور در جمع روسای دانشگاهها واکنش نشان داد.

 

 

 

6424

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 146
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    ما هیچ وقت با آمریکا نجنگیدیم و شهدای جنگ هم دست صدام شهید شدند
    • 001 A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      25 28
      واقعا برای اطلاعاتت متعاسفم ما توی جنگ با 46 تا کشور میجنگیدیم نه صدام فقط چنتاشو خودم جمع کردم میتونی موزه تهران بری ببینی
    • بی نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      81 23
      واقعاً نشون دادی که از قشر با سوادایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • زهرا A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      12 18
      پس صدامی که کشورش تو بدبختی دست و پا می زد اون همه امکانات جنگی رو از کجا اورده بود؟ شاید از بدو تولد با خودش اورده بود! اخه امریکا اگه زیر پوستی با مردم دنیا نجنگه که بهش امریکا نمیگن! خبر چاپ کن
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    از ایشان بیشتر از این انتظاری نیست ............
  • پوریا A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    دم رییس جمهور کشورم گرم... روحانی مچکریم**
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    چرا اول مطلب را با فرض غلط شروع کرده اند و نتیجه دلخواه را گرفته اند از علما انتظار نمی رود که این طور منبر بروند فرض اول که می خواهند ارزش ها را بفروشند برای پول می خواهند آرمان شهدا و امام را بفروشند برای پول فرض غلطی است که ضمن این که تهمت است جرم هم هست از کجا شما به این نتیجه گیری رسیدید یعنی یک تیم رسمی از مملکت اسلامی زیر نظر رهبری با گزارش دهی کامل به محضر رهبری می رود که همچو کاری بکند؟ اررزش های امام و انقلاب و شهدا را بفروشد برای پول؟ زهی تاسف برای عالمی که این طور نتیجه گیری می کند و نتیجه گیری ذهنی اش را هم اشاعه می دهد نمی شد ایشان یک استعلامی از محضر رهبری یا دفتر ایشان می کردند و بعد صحبت می کردند یعنی ما باور کنیم این گفته تصفیه حساب سیاسی نیست؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      1 3
      با حرفاتون موافقم فقط یه تذکر اینکه تسویه حساب نه تصفیه حساب....تسویه از سوی و مساوی میاد تصفیه تو کار صافی و پاک کردن و ایناست....یا از لغات عربی استفاده نکنیم و واژگان شیرین خودمونو به کار ببریم یا اینکه لغات عربی رو درست استفاده کنیم..
    • 001 A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      5 2
      هرکس از جای خود باید صحبت کند . اگر شما داعیه دار جرم و غیبت و تهمت هستید و تعدادی جرم دیگر ا. خودتان که همه اش را مرتکب شدید چرا شما که لالایی بلدید خودتان خوابتان نمی رود. ثانیا دوست گرامی باتوهین و گیسوگیس کشی هیچ مشکلی حل نشده . بهتر است منطقیتر به موضوع بنگرید
    • یک جانباز IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      14 1
      یادش بخیر در ایام جنگ، رزمنده ها رو از خواندن برخی از کتاب ها اکیدا منع می کردند و می گفتند کتاب های فلانی از کتب ضاله است و نویسند ضد ولایت فقیه است، پس کتاب هایش را نخوانید!!! جنگ عجیب بود، چه چیزها که درش نبود!
    • سید علی موسویون A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      5 15
      آی آی آی از رهبری مایه نزار رهبری گفتند آنچه مرقون داشته اید شایسته تقدیر می باشد. مرقون داشته اید یعنی آنچه نوشته و به من گفته ید . آقای روحانی توی نامش به رهبری گفته بودند که بدون توقف چرخه و تولید تحریم ها بردا شته شود . خداییش کدوم قسمتش کامل اتفاق افتاد .هم چرخه تولید آب سنگین و هم غنی سازی متوقف شد و هم حق غنی سازی به رسمیت شناخته نشد (با توجه به ترجمه بند های توافق نامه نشر شده توست امریکا)tهم 18 تاتحریم دوباره به لیست تحریم اضافه شد. تازه امروز سفیر سوئیس به وزارت خارجه بابت تحریم های جدید امروز21 بهمن احضار شد(خبر ها رو بخونید)در ضمن شما نظرتون رو به جای رهبری قالب نکنید رهبری فداش بشم یا از رسانه اعلام می کنه یا از سایت اطلاع رسانیش من که هر روز سر می زنم چیزی با این تفاسیر ندیدم
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 0
    متاسفانه حفظ ارزشها مورد نظر ایشان بقیمت دهها مبلیارد دلار همین خانواده شهدا و بلای خانمان سوز اعتیاد و بیکاری، و کلیه فروشی تمام شد. ای کاش ایشان از گرسنگانی که شب را بعشق فردای بهتر صبح می کنند خبر داشتند و می دانستند این ارزش های یک بعدی با فقرتوام، نه سعادت این دنیا و نه بهشت ان دنیا را در بر ندارد . جناب اقای مصباح قدری بخود ایید تا دیر نشده.
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    شکست خوردن ظرفیت میخواد
    • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      7 36
      اعتدال گرایان با 0.7 درصد پیروز شدند چه به اصلاح طلبان تندرو!
    • بی نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
      1 0
      من واقعا موندم چجوری حساب میکنید میگید 0.7 درصد میشه آرای منتخب مردم؟ این پنجاهه کجا میره؟ یعنی مجموع آرای بقیه به طور قطع مخالف آقای روحانی بودند؟ شما مطمئنیً اگه اصول گرا ها یک کاندید داشتند باز 49.3 رای میاورد؟ به نظرت کجای رای قاطع یا اکثریت آرا نا مفهومه؟ سال 84 که اصلاح طلبا دو جین کاندید داشتند و آقای هاشمی هم یک سر ماجرا بود چجوری بود یک نفر با تعدادی انگشت شمار اختلاف رای رفت بالا و شد رییس جمهور حرفی از درصد نبود؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    خداییش راست میگه
    • علي EU ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      12 2
      خداييش فرافكني ميكنه. هيچ وقت شهدا راضي نبوده و نيستن كه كشور در تنگنا قرار بگيره. حتي امامان بزرگوار ما وقتي تحت فشار تفتيش عقايد قرار ميگرفتن تقيه را جايز دانستند. حالا هم كه اتفاقي نيفتاده اينقدر شلوغش ميكنيد.
  • حامد A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    آقای روحانی هر چه باشند منتخب مردم هستند در حالی که شما نیستید.
  • احسان IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    13 1
    مردم انقلاب کردن و خون دادند بخاطر زندگی بهتر بله بخاطر نون ارزونتر... نه برا چاق شدن عده خاصی.... شما نگران ما مردم و خون شهدا نباشید....
  • صادق A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    با سلام . من يك از كساني هستم كه با افتخار خانواده ، جسم وروح وجوانيم را فداي اين انقلاب كرده ام . اما مگر عزت اين مردم مبارزه با آمريكاست ، مگر شهدا راضي به رفاه و آرامش خاطر اين ملت نيستند ، مگر حضرت امام امنيت و آسايش اين مردم را نمي خواستند ، شما كه مشكلي نداريد با اين وضعيت ،حق داريد مذاكره و تعامل با دنيا را خيانت و حماقت بدانيد اما ظاهرأ از فقر ، ومشكلات اقتصادي مردم خبر نداريد . مردم از جنگ و تحريم وتحقير خسته شده اند اگر دلسوز مردميد اجازه دهيد نمايندگان مردم بر اي مردم تصمصم بگيرند
    • علیرضا A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      ای کاش قبل از اظهار نظر یک لحظه هم به این فکر میکردید که در مورد یکی از علما اظهار نظر میکنید...
  • محمد IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    96 10
    اینجا نمیشه نظر داد یا کسی نظر نداده!؟
    • حامد A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      11 0
      نه. نظرات رو دیر گذاشتن تا به بعضیا بر نخوره!
    • قابل توجه خبرآنلاین IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      6 0
      نه دوست عزیز ! تاخیر خبرآنلاین تازگیا خیلی زیاد شده! شاید خیلی سرشون شلوغه !
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    ایشان موضع خود را با حمایت از احمدی نژاد و به طور غیرمستقیم ار جریان انحرافی ثابت کرده اند. آقای روحانی رئیس جمهور منتخب ماست و دوستش داریم و از ایشان حمایت می کنیم.
  • علی IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    کاشکی اقای مصباح زمان احمدی نژاد که ان همه دروغ میگفت یک بار اینطوری اعتراض میکرد. متاسفانه اقای مصباح خیلی سیاسی حرف میزند
  • مصطفی IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    مردم برای چی انقلاب کردند؟ قطعا برای قدرت گرفتن عناصر افراطی همچون جبهه پایداری و یارانشان نبود ، همچنین برای به باد داده شدن ثروت مملکت توسط احمدی نژاد و ... هم نبود .
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    احسنت
    • امیر IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      9 2
      احسنت به چی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    چند دلار از پولمون برگرده واقعا که!!!! حق گرفتنیه شما علما که میگید غیر مسلمانا کافرند پس چرا باید پولمون تو کشورای کافر بلوکه باشد اونا باهاش حال کنند!!
  • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    ایشون دربین مردم هیچ جایی ندارند
    • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      10 60
      اگه ما مردم هستیم در بین ما که خیلی جا داره به کوری چشم شما
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    به این حرف ها توهین نمی گن؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    پس شما میفرمائید چکار کنند؟بجگند ؟شما و بچه هاتون حاضرید بجنگید؟
    • مرید حقیقت A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      59 6
      بچه های حضرت استاد که بندگان خدا در زمان جنگ در جبهه علم تلاش می کردند و در کشور کانادا به تحصیل علوم دینی مشغول بودند و الان هم الحمدلله خدمت می کنند! راستی چند نفر از این آقایان فرزندشان در جبهه شهید شد؟ خوبه یک نفر مثل مایکل مور مستند ساز آمریکایی بی دین برود مستقیما از این ها بپرسد شما که ماشاء الله این همه آقازاده دارید چرا هیچ کدامشان دچار هیچ خسارتی در جنگ نشدید؟ !!!
  • binam A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    نه ... شما راست میگی ... اون مادر بچه هاشو فرستاد جبهه تا 20 سال بعد یکی با حمایت شما بیاد برای 8 سال همه چی رو به باد بره ... هر چی هم مونده با کارت هدیه بانکی بین خودشون تقسیم کنه ... بابا والا بلا تو انتخابات شماها و طرز تفکرتون کلا 3-4 میلیون رای آورد (قابل توجه : ستاد انتخابات وزارت کشور هم دست خودتون بود!)...خلاص.
  • hamed A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    حال در سته که برخی تندروی های ایشون مخالفم ولی به نظرم این حرفشون درسته...
    • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      :) تندروی را تعریف کرده و یک مثال بزنید ! (1.5نمره)
    • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      9 0
      اخه شما که معلمی چرا ؟ ( لطفا با لهجه آتیلا پسیانی خوانده شود )
  • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    اين حضرات و آقا زاده هاشان در ناز و نعمت غوطه ورند و دم از ارزشها مي زنند.اين دولت كجا نفي ارزشها را نموده كه با اين كلمات و در واقع شعار هاي احساسي مورد هجمه قرار مي گيرد؟چقدر شما خودتان به ارزشها و معضل خانواده هاي ايثارگر و ارزشي توجه كرده و مي كنيد؟ كبر مقتا عندالله ان تقولو مالا تعلمون الناهي بلا عمل كالرامي بلاوتر
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    آقای جلیلی کجاست؟ وارث انقلاب کی هست؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    آقاي مصباح شما نظر شخصيتون رو بگيد از امام و مقام معظم رهبري و مردمي كه شهيد دادند و الان زير بار گراني وفقر و بيكاري كمرشون خرد شده مايه نذاريد.
    • ترسوی بزدل A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      23 4
      ایشون خیلی اشتباه می فرمایند که گمان می کنند ما برای بدبختی و فلاکت انقلاب کردیم، بله ما برای آزادی و استقلال و جمهوری اسلامی وارد عمل شدیم و از این خواسته ها هم دفاع می کنیم، ولی زندگی آرام و همراه با آسایش حق ماست. چه کسی گفته که شما با پوا بیت المال آقایی کنی و در رفاه کامل زندگی کنی و ما در بدبختی و فلاکت؟ آقای مصباح!این قدر از دین و امام و رهبری مایه نگذارید تا امتیازات خودتون حفظ بشه. به خدا اگر ما چیزی نمی گوییم برای این است که قدرت نداریم و در مقابل قدرتی جلوی ما رو می گیره و الا هر کسی به راحتی نمی تونست این جوری اموال مردم و بیت المال را خرج خواسته های خودش بکند. در زمان احمقی نژاد معلوم شده بود که چه کمک هایی به موسسه شما می شد بدو حساب و کتاب؟ اندکی شرم خدا نزدیک است!
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    جواب این های و هوی هارو در انتخابات دادیم
  • علی ام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    دولت روحانی، دولتی بر وزن تفعیل... (تدبیر، تحقیر و ....) البته تا حالا که تدبیری ندیدیم....
    • اریایی A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      25 4
      احمدی نژادهم دولتش بر وزن افعل بود(احمق)
    • ▐ آرمان ▐ A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      16 2
      پس دولت قبلی هم بر وزن نوکری روس ها و فساد اقتصادی و اختلاص هاست
    • شارمین IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      10 2
      می گم این که یهو پشت سر هم چند تا کامنت مخالف این همه تایید می گیره یک کم مشکوک نیست . بابا یکم هوشمندی به خرج بدین لااقل. ییهو باهم هماهنگ نشین واسه نظر گذاشتن تابلو ست بسی. مضحکه میشین از ما گفتن.از شماهم طبق معمول 8 سالی که گذشت رو سیاهی که به ذغال موند نشنیدن
  • بی نام US ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    دوستان چند سال گذشته کجا بودند. ای کاش مردم موقعیت شما را انتخاب می کردند تا جایگاه واقعیتان مشخص می شد
  • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    آقای مصباح یزدی با احترام فراوان .برای شما پول چیزی نیست یا شایدم تو جامعه نیستی ک بدونی چ بدبختی هایی هستش که تحریم های امریکا چه بلایی سر ملت اورده .بزرگان همیشه نصیحت میکنند .توروخدا ما گناه داریم
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    ایشان در زمان هشت سال جنگ کجا بودند که الان خودشان را دلسوز انقلاب و خانواده شهدا قرار می دهند؟ چرا یک بار برای سخنرانی به جبهه نرفتند؟ و ....
    • سید علی A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      12 26
      تشریف ببر خاطرات قبل و بعد انقلاب آقای هاشمی و شهید قدوسی و شهید بهشتی رو بخون بعد بگو قراره مگه هر کی رفت جبهه عکس و خبرش رو توی اینترنت بزنند قبل انقلاب ایشان با آقای هاشمی و شهید بهشتی نشریه انتقام و بعثت رو چاپ می کردند.اگه شما انقلابی باشی حرف رهبر انقلابت رو خوب گوش می کنی که در سفر سال 89 خودشون رفتند منزل آقای مصباح و در جایی گفتند من آقای مصباح رو از سال 1330 می شناسم و از اون موقع همواردر مدار حق بوده اند.ایشون زمان جنگ به دستور مستقیم خود امام (ره) موسسه در راه حق رو تاسیس کردند .حداقل اگه انتقاد هم می کنید درست انتقاد کنید و چیزی رو که می دونید در موردش انتقاد کنید. حضور داشتند ولی زیاد رسانه ای نشده بود.حالا چیزی نگفته که حرف حق رو گفته همون طور که پدر شهید احمدی روشن گفته
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    یادمون نرفته که شما بودید که احمدی نژاد رو فرستاد جلو که حالا تا ده ها سال هم اثر اقدامات ایشون روی کمر ملت سنگینی میکنه
  • اسی RO ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    ببین چطور از احساسات مردم سوء استفاده می کنن !؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    این آقا همونی نیست که تو حرم امام رضا می گفت مردم اصلا چه کاره هستند که تصمیم بگیرن.......
    • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      و ایشون همون کسی هست که با انتخاب امام خامنه ای به رهبری مخالف بوده و هنوز هم زیر پوستی هست
    • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      یکی نیست به این آقا بگه موقعی که گفتید مردم خس و خاشاکند کک تون نگزید؟
    • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      درود بر روحانی بزرگوار. انتخابش کردیم و حمایتش میکنیم اقلیت بیسواد هرچه میخان بگن
    • امین د IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      73 11
      یادتان هست ایشان از مشایی حمایت کردند ؛ بعد یدفعه لنکرانی ، بعد یکی دیگه ، اونم تو چند روز ، حالا دایه مدعی تر از مادر شده!!!!!؟؟؟
    • ببر منطقه محروم A1 ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      12 27
      اقای شماره ی یک.آیا مردمم همونایی نیستن که رفتن تو فیس بوک مسی و اون بی آبرویی رو به جا آوردن؟مردم و سرمایه های اونارو باید مدیریت کرد.مدیریت صحیح نه افراطی و نه تفریطی.روحانی اشتباه گفت که باید فرهنگ رو باید به کف جامعه سپرد.این فاجعس.البته اینم فاجعس که هرجا کم میاریم از مردم مایه میذاریم هرجا هم قدرت دستمون میفته به نیازاشون بی توجه میشیم
    • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      8 26
      آقای امین د کی گفته این آقا از مشایی حمایت کرده؟ ایشون دشمن سرسخت مشایی بو
  • majid A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    مگه دروغ گفته رییس جمهور میگه انتقاد آزاده بعد منتقدین بیسوار و رئیس جمهور آمریکا با ادب پس نتیجش این میشه 49/9% درصد ایران بیسواد و افراطی هستند
    • مرتضی A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      15 2
      به به ... جناب مصباح ... کجا بودین توی این چند سال حاج آقا ؟؟؟؟
    • بی نام EU ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      12 3
      بابت همین کج فهمیاتونه که حال و روزتون اینه!!اون 49.9 درصد رای نامزدهای دیگه رو هم به پای خودتون و جبهه پایداری نوشتی؟!الحق که خیلی رو دارید!!رای خالص شماها در انتخابات همون 2-3 میلیونی بود که اقای جلیلی کسب کرد و منظور از بیسواد هم دقیقا همون 2-3 میلیون هستند وگرنه فکر میکنی مثلا ارای اقای قالیباف و ولایتی و غرضی اگه به اونها داده نمیشد به اقای جلیلی تعلق میگرفت یا اقای روحانی؟!فکر میکنی کسانی که به قالیباف یا غرضی یا ولایتی رای دادند الان مخالف توافقنامه ژنو هستند؟!!نه برادر من بیدار شو از خواب!!البته اگه ذره ای انصاف حالیتون بود حرف اون جماعتی که در انتخابات شرکت نکردند رو هم میفهمیدی و حالیت میشد که جزء کدوم دسته هستند اونوقت امار امثال شماها بهتر مشخص میشد که چند درصدید!!
    • سعید IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      نخیر افراطی این کشور 4 میلیون هست چیزی کمتر از 10% واجد شرایط ها کمتر از 5% کل مردم ایران این رو انتخابات مشخص کرد حالا شما از کجا 49.9% رو آوردید ؟ در ضمن بی سواد به منظر سواد نداشتن مطلق نیست یعنی در چیزی که سر رشته نداری دخالت کنیم می شه بی سوادی .
    • moshtari GB ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      10 1
      نخیر.شما فقط ۵٪ هستید.
    • آریــــــا A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      11 1
      تعداد افراطی های اندازه 1 شهر کوچیک کشور هم نیست... فقط دوست دارین تو دید باشین :))
  • مهدی IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    با کمال احترام برای ایشان، بنده حمایت خودم رو از صحبت ها و اقدامات دکتر حسن روحانی اعلام میکنم.
    • بی نام EU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      60 14
      من هم بدون احترام برای این شخص حمایت خودم رو از صحبت ها و اقدامات دکتر حسن روحانی اعلام میکنم.
  • علی A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    کجاش تند بود؟ حرف حقو زدن
  • محمد ج A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    کاش در دوره رئیس جمهور قبلی که دودمان کشور رو به باد داد هم انتقادی می کردند
    • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      52 6
      به ایشان برخورده که رئیس جمهور محترم به یه عده که خرده های نابجا می گیرند نسبت «بی سواد» داده اند و حالا در جواب خود ایشان می فرمایند: «زهی حماقت...»! این عبارت زشت تره یا اون تعبیر پاستوریزه جناب روحانی؟ چه می دونم والا!!!
    • رضا A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      69 9
      بعضیا منافعشون با رئیس جمهور قبلی گره خورده بود .
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      65 7
      دس بوس احمدی نژاد بودن ایشون
    • ایرانـــا A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      65 8
      خدایا کی میشه ما بریم اونور از دست اینا راحت شیم.........
    • حمید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      49 6
      موندم تا کی میخوان رو به روی مردم واستن!
    • ابراني A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      50 8
      آخه همينا رئيس جمهور قبلي رو آوردن سر كار ،روشون نميشد انتقاد كنن!
    • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      واقعا معنی درود بر مخالف من را هم فهمیدیم!!! درود بر آیت الله مصباح.
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    نفسش از جای گرم بلند میشه
  • یاحا A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    این اقا کجای انقلاب بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کارس اخه ؟؟؟؟؟؟ تورو خدا یکی به من بگه...............
    • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      36 8
      خودشون رو وارث انقلاب میدونن! جالبه! اون کسانی که یک عمر برای مردم مبارزه کردن و قبل و بعد انقلاب تو زندان بودن این ادعا رو ندارن
    • مهدی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      30 5
      بذارمن بهت بگم ایشون پشتوانه اقای احمدی ن»ژادبوداینی که ازطرف منه بچه شهیدحرف میزنه زمان جنگ کجابودآره مردم جون دادن که خاکشون حفظ بشه که نون داشته باشندبخورن تابتونن ازخاکشون وعزتشون ناموس شون دفاع کنن همه مثل شمانون و...نوکرومحافظاش براش تهیه نمیکنن مردم ازغم بیکاری شوهراشون مادراازاعتیادبچه هاشون براشون کفن تهیه میکنن چی میگی آقا توروخدابس کنیداین همه کینه وعداوت نسبت به منتخب مردم کسی که حداقل یک کمی امیدبه مردم
    • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      ایشان همان کسی هستندکه همان اول انقلاب از دستور امام برای چراغانی نیمه شعبان تمرد کرد . حالا با اسم امام و انقلاب.....
  • فریادکش A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    10 1
    متن کامل تر صحبتاشون تو سایت رجا هست. جالبه که خیلی غیر مستقیم خودشون رو وارث انبیا و همه فن حریف می دونن. و جالب تر اینکه شرایط این روز ها رو به شعب ابی طالب تشبیه می کنن. انگار یادمون رفته دو سه سال پیش همینا بودن فریاد می زدن تحریما رو ما اثر نداره . . .
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    10 1
    واقعا بعضی از این سیاسیون چیزی که ندارن ترس از خدا است
  • محمد A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    11 2
    اقای مصباح جنگ بشه شما حاضرید برید جبهه ؟ اگر اره چرا رد دوران دفاع مقدس خودتون و فرزندانتون یک روز در جبهه حضور نیافتید ؟؟؟ اگر حضور داشتید عکسی منتشر کنید تا ما هم بدونیم...
  • حسن A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    احسنت به آیت الله مصباح
    • محمد A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      5 1
      احسنت به تو حسن جان که مورد لطف ابصارها خاشعه قرار گرفتی
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 0
    %49/9 ؟ بابا توهم . بابا اعتماد به نفس . بابا خود بزرگ بین !!!!!
  • علي EU ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 1
    تا كي بايد بگيم ما مردم عادي هم كه مثلاً براي اين نظام خون نداديم حق زندگي داريم؟ مطمئناً خانواده شهدا هم اينقدر كه شما ميگين ازتون حمايت نميكنن و بخش عظيمي از اون عزيزان موافق مواضع دولت هستن. حالا خودتون بزنيد به كوچه علي چپ و داد و فرياد كنين.
  • رضا A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    4 12
    عمار به این میگند دمش گرم به ندای این عمار لبیک گفت
  • عليرضا حيدريان IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 0
    امان از دنيا دوستان كور دل. خدايا به مردم مظلوم ما رحم كن.
  • علی A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    7 0
    ما به اقای روحانی رای دادیم پاش هم وایمیستیم حالا هر چی میخوان راجع بش بگن ما حمایتش میکنیم
  • شهروند A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 1
    خداراشکر وارثین واقعی انقلاب و کشور و جنگ و خون شهیدان رو هم شناختیم !!! استفاده ابزاری از ارزشها واقعا ناراحت کنندست متاسفم.
  • ورزنه A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    9 1
    این ها انسانهای معلوم الحالی هستند که دستشان برای مردم رو شده است.کاندید مورد حمایتشان فقط 4 میلیون رای داشت ولی به اندازه 40 میلیون نفر ادعا دارند
  • صبا IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    10 1
    ایا ایشان به آخرت و عذاب الهی اعتقاد دارند. آیا ایشان می دانند که 8 سال مملکت به تاراج رفت زمان پاک ترین دولت به ایرانمان دستبرد زده شد ( خاوری - مرتضوی )
  • صدای تک تک مردم A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 1
    پیام ما ملت بی نوای ایران به حضرات ارجمند مصباحی ها و .. اینه که : واقعا با چه جایگاه قانونی و حقوقی نشستسد اونجا و برای ما مردم تعیین تکلیف می کنید مگه ما رهبر نداریم، رییس جمهور، وزیر و وکیل نداریم که شما بر سرنوشت اسف بار ما تصمیم بگیرید ........
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    13 1
    آقای محترم حضرت علی (ع) فرموده اگر فقر از در وارد شه دین از در دیگر خارج میشه .
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 1
    روحانی مچکریم♥
  • ناشناس A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    2 1
    تند بود
  • امير از تبريز IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 1
    ما پيشنهاد ميكنيم به ايشون "ظرفيت"(كلمه ى مورد علاقشون) رو بالا ببرن و بدونن كه احمق خواندن منتخب ملّت اسمش انتقاد نيست ديگر،توهين است،توهين! خبر انتظار دارم منتشر كنى
  • کوشا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 0
    این انتقاد نبود. این توهین به رییس جمهور منتخب ملته.اگر دستگاه قضایی میگه توهین به دستگاه قضایی توهین به نظامه پس آیا توهین به رییس جمهور منتخب ملت توهین به نظام نیست؟ توهین به رأی ملت توهین به نظام نیست؟
  • xy A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    4 1
    عزت این ملت از سیاست های غلط اقتصادی و سیاسی و فرهنگی آقایان مورد حمایت ایشان بیشتر ضربه خورده و حالا حالاحا هم خواهد خورد بهتر که منافع ملی را به بهانه های جناحی و....... نفروشیم
  • وطن دوست A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 3
    دقت کردين کلا نظرات منفی به ده هم نميرسه . عده ایی اندک تصميم ميگرن برای اکثريت جالبه بخدا
    • سید علی A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      3 8
      اینجا حیاط خلوت اصلاحاته مثل شهر ما زنجان
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 3
    روحاني انتخابت كرديم، پشتتم هستيم، برو جلو، يا علي..............
  • سجاد IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    5 0
    انصافا اگر نظر مردم مهمه یه نگاهی به نظرات بالا و لایک هایی که خورده بندازین.باید کسانی که بالایند بدانند که مردم شعور دارند
  • باد صبا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 2
    درود بر آقای روحانی...
  • محمدرضا A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 0
    کد خبر: ۸۸۵۸۹تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۸تعداد نظرات: ۹ نظر آیت الله مصباح: اطاعت از رئیس جمهور، اطاعت از خداست
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    3 0
    جوابیه آقای مهران خدیر را در سایت عصر ایران حتما بخوانید
  • سينا A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    11 1
    آقاي مصباح شما همون كسي بودي كه زمان شاه زير اعلاميه هاي امام خميني رو امضا نميكردي حالا چي شده دلسوز مردم شدي
  • بابک IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 1
    هی هر چی میشه پای شهدا رو وسط نکشید. بسه دیگه سوء استفاده از نام شهید. جونشون و با همین حرفا ازشون گرفتید دیگه بسه
  • محمد A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    5 18
    من به عنوتن یه فرزند شهیدی که گوشش به حضرت آقاس همایت خودمو از آقای مصباح اعلام میکنم این سایتم بخاطر اینکه شمارو جلب کنه اول با یک کلمه (((( انتقاد تند )))اول شمارو توی دست خودش گرفت که آقای مصباح رو تخریب کنه
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    5 0
    باز هم منافاتی نمی بینم! صحبت را شنیدم. عده ای کمسواد هنوز تعبیر درستی است و ربطی به دلسوز یا مذهبی و غیره ندارد. حرف این دو یکی است. روحانی نگفت عده ای بی شعور یا نادان، گفت بی سواد. ایشان (مصباح) هم اشاره به طیفی می کند که هر قدر عزیز و بزرگ هستند اما وجهی از سواد از آنها بیرون نمی ترواد. پس مشکل الان کجاست؟
  • 001 A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    6 104
    آقای ریس جمهور بدون تعارف اگر آمریکا به این کارش ادامه بده مرتبا به مردم ایران توهین کنه و یکطرفه تصمیم گیری کنه . بعضی از این آقایان خارو ذلیلانه به سمت اونت هی دست دراز کنند واونا رو برگردونن . به این کاراشون ادامه بدن اون پولی که احترامت شکسته بشه می خوای میخوای خو ن ایرانیایی که جلوی این ادمای باصطلاح متمدن پای مال بشه بواسته رفاه و سواری برماشین آخرین سیستم و دوست دختر وپسر بازی و کافی شاپ و مینی جوب و هزارتا خره بخدا همش همش همش پای مال کردن میراث آیندگان و راه رفتن روی خون شهدا از اول ایران تا حالاست
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      8 1
      یعنی فک می کنی رفاه بیاد فحشا میاد نه جانم امام علی گفته اگه از دری فقر وارد بشه از در دیگه ایمان میره نمی دونم شما حضرات کی اینو میفهمید شاید شکمای خودتون پره این حرفا رو میزنید بس کنید به خدا از فقر و بدبختی مردیم کم شعار بدید
    • بی نام A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      6 1
      خدا آخه چرا اینا از شهدا مایه میذارن. اسلام وقرآن وشهدا همیشه مظلوم بوده اند و عده ای هم از آنها سو استفاده می کنند. عزیز دل برادر حرف های آقای مصباح قابل دفاع نیست ......
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    66 2
    به رای مردم و رییس جمهور مردم احترام باید گزاشت
    • رضا EU ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      3 15
      عزیزم بهتر نیست پیش از اظهار نظر سیاسی ، کمی به سوادتون بیاندیشید؟یادتون نره که بنویسید« باید احترام گذاشت» نه « گزاشت!!»
  • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    74 3
    آقای مصباح یزدی اگر حمایت شما و تا حدودی همفکرانتان از دولت احمدی نژاد که باعث نابودی ذخایر مالی این مملکت شد نبود حالا آقای روحانی به قول شما برای گرفتن چند دلار مجبور نبودند این توافق نامه را بپذیرند!!!
  • mehr IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    8 1
    برای حرفهای مقرضانه شما مردم ارزشی قایل نستند....به روحانی رییس جمهور منتخب اعتماد داریم وبه متانت وشعور ایشان درود می فرستیم ...خدا یار روحانی باشد
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    زنده باشید
    • hosseinh A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
      50 7
      به چه خاطر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    7 1
    آقا شما درست میگی انتقاد پذیر نیست شما خودت چقدر انتقاد پذیری آیا حاضری از شما وکاراتون در دولت قبل وضع دین ومذهب امروز جامعه که شما مسئولیدمردم انتقاد شود
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    12 2
    شما بهتره کار خودتو بکنی افکارتونم که دیگه رای نیاورد دیگه چی میخوای !!!!!!!
  • بی نام US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    38 3
    من میگم انتخاب بعضی نظزا را سانسور میکنه اونوقت این آقا باپرچم سیاه با اسامی مختلف 10 تا کامنت به نفع آقای مصباح میده همه هم منتشر میشه
  • عباس A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    46 3
    من از انقلابی بودن ایشان زیاد نمی دانم ولی یک همطراز وهمفکر ایشان که 4 یا5 سال پیش برحمت خدا رفتند در شهر ما تا روز 22 بهمن اجازه نداد مردم مجسمه شاه را از بالا به پایین بیاورند اما وقتی اطمینان پیدا کرد که انقلاب پیرو ز شده از انقلابیون هم انقلابی تر شد واکثر رو حانیون که در صف جلو انقلاب بودند را از کار بر کنار کرد و زیاد هم بفکر ادمهای بد بخت و بیکار و بیچاره نبود نمیدانم خبر انلاین نطر من را نشان میدهد یانه اگر دیدید تو صیه میکنم اگر طر فدار اقای روحانی هستید در راهپیمایی 22بهمن امسال پر شور تر شرکت کنید که هم به دشمنان خارجی وهم به منتقدین داخلی نشان دهید که پیرو خط اعتدال هستید وهم طرفدار انقلاب امام خمینی که طرفدار مستضعفین بود.
  • مسعود A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    95 3
    آقاي مصباح ! شما را ارجاع ميدهم به خبر نيازمندي نازنين زهرا به آمپول جهت درمان .شما را ارجاع ميدهم به خواندن اخبار مرتبط با تحقير ايرانيان در خارج از كشور.شما را دعوت ميكنم به خواندن قانون اساسي و مدني كشور.جناب مصباح ! لطفا با احساسات مردم بازي نكنيد و بگذاريد انتخاب مردم به نتيجه برسد اگر هم خيلي انقلاب و نظام را دوست داريد به توصيه مقام معظم رهبري گوش كنيد و البته عمل كنيد كه فرمودند گروه مذاكره كننده بچه هاي انقلابند.اينها كه شما گفتيد نقد نيست تخريب و تخطئه دولت و ملت است .اينها كه گفتيد سخيف شمردن افكار مردم است.آقا !!بگذاريد مردم زندگي كنند.شما دوره بعد كانديد بشويد تا مردم شما را انتخاب كنند هرچند شما و همفكران شما در دوره اخير شكست وحشتناكي را تجربه كرديد.كافي نيست ؟
  • 110 A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    69 1
    حاج آقا مصباح ، امثال شما ها بودید که دولت قبلی را آوردید ، آیا شما که از درد ورنج بیمارانی که از نبود دارو دارن میمیرن خبر داری ؟ کجا دولت ارزش های انقلاب را فروخته، بین مردم بیایید ودرد وبدبختی وبیکاری آنها را نگاه بفرمایید. یادمان نرفته که میگفتند احمدی نژاد نماینده خداروی زمین است.
  • ناصر RO ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    13 1
    به عنوان برادر یک مفقودالاثر، به همه کسانی که از خون برادر من و سایر برادران و خواهران شهید هم میهن من، به دلیل منافع شخصی و جناحی خود بارها و بارها خرج می کنند و از طرف ما داد انتقاد می زنند، از احمدی نژاد و همه عقبایش که به بهانه تحریم و دامن زدن به آن بیت المال را به باد فنا که نه ، به چشم بر هم زدنی به جیب خواص فرستادند، اخطار می کنیم، حلالتان نمی کنیم....اگر اعتقاد به حلالیتی دارید که سالها درس آن را به ما داده اید و استاد آن نیز می باشید، شما عالم ربانی را می گویم، حلالتان نمی کنیم!
  • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    7 2
    لازم نکرده ایشون برای مردم تصمیم بگیرن.از تو حوزه بیاد بیرون مردم رو ببینه چطوری زندگی میکنن
  • م A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    9 2
    آقای مصباح دقیقا چه کاره است؟ اینجور که حرف میزنه ، ظاهرا تنها وارث انقلاب است!
  • م A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    8 3
    آقای مصباح بیا دو ماه با حقوق من زندگی کن ببینم باز از این حرف ها میزنی!
  • محمد IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    9 0
    شکم خودش و اطرافیونش سیره
  • 1 A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    3 2
    جنگ يا صلح مساله اين است.تكليف مارو روشن كنيد زود
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    8 3
    اینها که ادعای ولایتمداری دارند چرا در خط ولایت نیستند.کلیه مراحل مذاکرات با نظر و صلاحدید رهبری پیش می رود.
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    5 2
    بايد براي اين عالم ديني حديث بخوانيم: از هر دري فقر بيايد ايمان بيرون ميرود. مردم زمان شاه هم شكمشان پر بود فكر ارزشها افتادند و انقلاب كردند. يكي به اينها حالي كنه براي تحكيم ارزشها بايد مردم سير باشند.
  • 001234 IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    5 0
    انشالله که نشون می دین....صحبت انتقاد شد وزرای دولت قبلی هر وقت اشتباه می کردن هیچ وقت قبول نمی کردن می گفتن مشکل از شماست که نمی دونین اما این دولت برای اولین اشتباهی که کرد اومد از مردم تو تلوزیون عذر خواهی کرد...صحبت از وجه بین المللی شد ما هم که هیچ وجهی تو بین الملل نداشتیم که بخوایم نگرانش باشیم اما مردم فهیمن خودشونم می دونن که علت بی هوده گویی هایه امریکا چیه ...غیر این بود باید به دولت شک می کردیم...دیپلماتیک کم اووردن
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    9 2
    درود بر روحانی بزرگوار. انتخابش کردیم و حمایتش میکنیم
  • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 2
    ای کاش آن زمانی از وحدت اصول گرایان تا کید می شد ایشان بحث تکلیف گرایی را مطرح کردند و گفتند به نیجه فکر نمیکنیم حالا این نتیجه اش ،که این ها نیز به نوعی خود را تکلیف گرا میدانند.
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    7 3
    من گوش به فرمان رهبری هستم وتا اخر پای روحانی هستم
  • م.ح A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    4 3
    یکی از اهداف انقلاب رفاه اقتصادی هم بوده است... این صدا از جاییه گرم در میاد.. آقا مردم نون ندارن بخورن چی می گی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! آدم توی این همه بی تدبیری و کم سوادی میمونه!
    • بی سواد A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      3 2
      کسی مخالف رفاه اقتصادی نیست آقای با تدبیر. رفاهی که هاشمی و خاتمی برای بچه ها و باندشون ایجاد کردن بسمونه یه داش محمودی اومد حق مردمو بگیره چنان لجن پراکنی کردین که بیا و ببین اون از اون دانشگاه آزاد (اسیر باند هاشمی). شما ها مستحق همین دولت ضعیف روحانی کچّکریم هستین که قدرت انتخاب استانداراشو خودش نداره
  • ناشناس A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    2 1
    درسته گفته بیسوادان مگه یادتون رفته یه مدت پیش مجلس به جای ان پی تی نوشته بود ام پی تی و 100نماینده انو هم امضا کرده بودن بیانیه را میگم
  • بی نام IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    2 7
    هدف‌روحانی‌وقماشش‌دست‌بوسی‌واطاعت‌از‌آمریکاست.مصباح‌افتخار‌ایران‌است‌وزنده‌کننده‌یاد‌مطهری‌دردلها
  • دکتر ساجدی A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 1
    درود و شرف بر تو آقای مصباح.... نمردیم و یه مرد پیدا شد. آفرین بر ذهن روشن فکرو عالمت