وزیر آموزش و پرورش از انحلال مجتمع های آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش شب گذشته در برنامه نگاه دو حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی حرف زد

فانی در بخشی از سخنانش از انحلال مجتمع های آموزشی خبر داد. مجتمع های آموزشی یکی از برنامه های جدی وزارت آموزش و پرورش در دولت دهم بود.

او گفت: من به مجتمع‌های آموزشی نقد جدی دارم. مجتمع آموزشی یعنی قرار گرفتن چندین مدرسه زیر نظر یک مدرسه دیگر و این فکر یک اشکال اساسی و اصولی در مدیریت دارد، چرا که با اجرای این طرح، یک لایه جدید مدیریتی ایجاد شده است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش در مجتمع‌های آموزشی یک لایه جدید مدیریتی اضافه شده، در حالی که دنیا به سمت کاهش لایه مدیریتی می‌رود: این یک اشکالی که مجتمع‌های آموزشی دارند. همچنین برای اولیا که می‌خواهند مشارکت داشته باشند نیز مشکلاتی ایجاد کرده است. آماری از تعداد دقیق مجتمع‌های آموزشی ندارم، مطالعاتی انجام داده‌ایم و تحقیقات نشان داده که این طرح موفق نبوده، بنابراین به تدریج مجتمع‌ها منحل و به حالت قبل بازخواهد گشت.

او در بخش دیگری از سخنانش از تامین اعتبار حقوق معلمان حق‌التدریسی خبرداد و گفت: مذاکراتی را با معاونت رئیس‌جمهور انجام دادیم و امیدواریم اعتبارات لازم تخصیص یابد که بتوانیم به تدریج تا سه ماه آینده بخشی از این اعتبارات را پرداخت کنیم.

فانی درباره وضعیت معیشتی معلمان گفت: معلمان از بهترین افراد جامعه هستند و در همان روزهای اول که وارد آموزش و پرورش شدم، به لحاظ اهمیتی که بحث معیشت معلمان و موضوعات اقتصادی داشت، مشاوری را در این زمینه منصوب کرده‌ایم و به برنامه‌های خوبی نیز رسیده‌ایم که امیدواریم نتایج آن در آینده مشخص و بخشی از تکلیف ما در قبال فرهنگیان ایفا شود.

وزیر آموزش پرورش اظهار امیدواری کرد تا چهار ماه آینده نتیجه برنامه‌ریزی‌هایی که برای ارتقای معیشت معلمان انجام شده، آغاز شود.

بخش هایی از سخنان فانی را به نقل از ایسنا و نسیم بخوانید؛

- طی چند ماه اخیر با تحقیقاتی که صورت گرفته بیش از 700 مسئله و چالش را در آموزش و پرورش شناسایی کردیم.

- ساماندهی نیروی انسانی اولین اولویت وزارتخانه است.

- آموزش و پرورش با بیش از یک میلیون نیروی انسانی در 105 هزار مدرسه و 750 منطقه آموزشی در خدمت بیش از 12 میلیون و 300 هزار دانش آموز است. اما با توجه به اینکه این نیروها به خوبی از لحاظ رشته و جنسیت توزیع نشده‌اند، در ابتدای سال تحصیلی با حدود 58 هزار نیروی مازاد و 50 هزار کسری نیرو مواجه شدیم که این امر انرژی زیادی را در آغاز سال تحصیلی از آموزش و پرورش گرفت.

- امسال با توجه به این نابسامانی که در نیروی انسانی وجود داشت، از برخی دبیران متوسطه تقاضا کردیم که در ابتدایی مشغول این فعالیت باشند. اما سال 93 و 94، ساماندهی نیروی انسانی به نتیجه می‌رسد.

- در حال حاضر حدود یک میلیون دانش‌آموز یعنی 8.5 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند. بنابراین باید در سال‌های آینده میزان مشارکت‌ها را افزایش دهیم.

- سیاست عملیاتی کردن بودجه یا سرانه کردن بودجه، چهارمین سیاست آموزش و پرورش است. به این معنا اگر بتوانیم برای سال 93 که در لایحه پیش‌بینی کرده‌ایم، بودجه‌ای را که باید برای مدارس هزینه کنیم، در اختیار آنها قرار دهیم؛ نه تنها باعث افزایش انگیزه مدیران می‌شود، بلکه هزینه کرد آنها متناسب با نیازهای مدرسه صورت می‌گیرد.

- آموزش و پرورش هر ساله به ازای هر دانش آموز یک میلیون و 200 هزار تومان به طور متوسط هزینه می‌کند. برای نمونه اگر مدرسه‌ای 200 دانش‌آموز داشته باشد و این رقم به تعداد دانش‌آموزان در اختیار مدرسه قرار بگیرد، مدیر می‌تواند حقوق معلم، هزینه آب و برق، گاز و سایر اولویت‌ها را در اختیار داشته باشد.

- در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، پیشنهاد همکاری بین دو وزارتخانه را به وزیر ورزش و جوانان دادم که با استقبال وی مواجه شد و مقرر شد آموزش و پرورش به دلیل کمبودهایی که از لحاظ امکانات دارد، با تعاملی که بین دو وزارتخانه صورت می‌گیرد، برای ارتقای ورزش دانش‌آموزی استفاده کنیم.

- ما به حضور معلمان در تدوین، تالیف و ارزیابی کتاب‌های درسی معتقد هستیم و امیدواریم بتوانیم نقش آنها را در گروه‌های آموزشی پررنگ‌تر کرده و کیفیت در برنامه‌های آموزشی را ارتقا دهیم.

- در حال حاضر در بیش از 300 منطقه آموزشی، پژوهشسرای دانش‌آموزی داریم که امیدواریم این پژوهشسراها را افزایش دهیم.

- بودجه شیر مدارس تامین شده است و از اواسط آذر ماه توزیع شیر در مدارس ابتدایی و متوسطه اول آغاز می‌شود.

- در برنامه جدید به جای تاسیس مدرسه، مقرر شده از ظرفیت مدارس غیردولتی استفاده کنیم و به جای آن صندلی‌های خالی مدارس غیردولتی را پر کنیم، بنابراین اگر این طرح به تصویب مجلس برسد، آن را اجرا خواهیم کرد.

- در گذشته نیز در رشته‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای به خاطر مشکلی که در تجهیز کارگاه‌ها وجود داشت، طرح خرید آموزشی اجرا می‌شد.

- در بودجه 93 بندی پیش‌بینی شده است که برخی از فضاهایی که مورد نیاز آموزش و پرورش نیست، از طریق مزایده به فروش رسانده و در جای دیگری که مورد نیاز است، از جمله خرید مدارس استیجاری استفاده شود. شهریور ماه گذشته با این طرح بخشی از مشکلات مدارس استیجاری حل شده است.

- کتاب کمک آموزشی تعریف روشنی ندارد و بخشی از کتاب‌هایی که در بازار وجود دارد، مسائل را برای دانش‌آموزان حل و آسان کرده است که این نه تنها خلاقیت و نوآوری را در دانش آموزان از بین می‌برد، بلکه دارای اشکالاتی است، در حالی که کتاب کمک آموزشی باید در ادامه کتاب‌های کمک درسی باشد.

- کتاب‌هایی که خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان از بین ببرند، مورد تایید ما نیست، اما معتقدم در آینده کتاب‌های کمک درسی به سمت عمق‌بخشی و رسیدن به سطح بالایی از درک مفاهیم پیش خواهد رفت. وضعیت فعلی کتاب‌های کمک آموزشی مورد تایید ما نیست و معلمان نیز نمی‌توانند استفاده از آن را به دانش‌آموزان اجبار کنند، چرا که از حالت استاندارد خارج است.

- در کنکور سال آینده نیز 25 درصد از نمرات نهایی دانش‌آموزان در پذیرش کنکور موثر خواهد بود.

- تعدادی از مدارس را توسط بخاری‌های تشعشعی تجهیز کردیم که خرید این بخاری‌ها از خارج از کشور بود، اما شرکت صنایع آموزشی امکان تولید این بخاری‌ها را دارد و به مجرد تولید بخاری توسط این شرکت بین مدارس توزیع می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 137
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    81 41
    انحلال مجتمع ها خدمت بزرگی به آموزش و پرورش و جامعه خواهد بود لطفا این کار را هرچه سریعتر انجام دهید
    • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      76 36
      مجتمع های آموزشی مرکز تجمع ناکارامد ترین نیروهای آموزش و پرورش تحت عنوان مدیر مجتمع و معاون اجرایی مجتمع و معاون پرورشی مجتمع شده بود. این افراد که نه سواد کافی برای عرضه به دانش آموزان داشتند و نه توان اداره کلاس را دارند به شدت از کلاس رفتن گریزانند و سعی می کنند با توسل به باند بازیهای سیاسی در آموزش و پرورش خود را تحت حمایت بزرگ بزرگها قرار دهند و پستهای مدیریتی را اشغال کنند . مجتمع ها بهشتی بود که دولت احمدی نژاد برای نور چشمی هایش ساخت تا هفته ای یک ساعت در دفتر مدیر مجتمع جمع شوند و به زحمات همکاران شریفشان در کلاس درس بخندند و به زرنگی خود که تا سه برابر آنها حقوق یامفت می گیرند ببالند. امیدوارم آقای فانی این مراکز را برای همیشه جمع کند.
    • سید IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      40 23
      فانی هم خدمتی به معلمین کنه و نظام رتبه بندی اجرا کنه مجتمع بودن اماکن آموزشی یک نیاز جدی هست که باید سامان پیدا کنه
    • قراِیی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
      38 19
      اگر به دنبال وسیله ای برای ضربه زدن به آموزش و پرورش و جامعه باشیم ، مجتمع ها بهترین وسیله است.
  • یک فرهنگی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    31 4
    بزرگترین مشکل فعلی مدارس کمبود سرانه می باشد اینجانب به عنوان یکی از کارشناسان یکی از مناطق و شهرهای استان در برنامه سالانه سال جاری فکر می کنید چقدر برای اجرایی و عملیاتی شدن فعالیت های خود پیش بینی کرده ام چقدر پول دارم 10 میلیون پیش بینی کردم و حتی یک ریال هم در طول این دوسال اخیر برای طرح ها منطقه در دست ندارم بعضی اوقات از روی مدیران مدارس به خصوص مدارس روستا خجالت می کشم از طرف دیگر بیشتر شهرهای ایران در طول سال های اخیردچار خشکسالی شده یعنی دریافت کمک های مردمی صفر. درمقابل شهرهای بزرگ حمایت های اولیا استفاده از ظرفیت هایمناطق بهترین راهگشا برای حل مشکلات مدارس می باشد
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    58 6
    چرا معیشت معلمان هیچگاه حل نمیشود؟؟معلم توی کلاس باید به شعل دوم و سومش فکر کند!!دارم به آخر خدمتم نزدیک میشوم نه از زندگیم راضیم نه از شغلم.(معلم 23)سال سابقه.یک فرهنگی را پیدا کنید که هنوز بند خوراک و پوشاک و مسکن نباشد.معلمی که خود مشکل دارد شما چه انتظاری از او دارید؟؟انتظار دارید مطالعه داشته باشد؟انتظار دارید به فکر دانش آموزانش باشد؟انتظار دارید دانش آموز خوب تربیت کند؟؟!!
  • رضا A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    17 9
    افرین بر فانی. اولین کار دکتر باید ابطال استخدامیهای غیر قانونی نیروها در اموزش وبرورش باشد. از جمله ابدارجها. رانندگان. وسرایداران دومین کار استخدام معلمان زحمتکش شرکتی که به نا حق توسط حاج بابایی برکنار شدند.
    • جاسم A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      28 13
      اقارضا ........خیلی از دنیا خارج هستی مگه از جیب شماداره حقوق این بندگان خدا پرداخت میشه
    • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
      3 2
      اقای محترم مگه مدرسه رو خالت میخاد نظافت کنه اگه سرایداران نباشن توگند غرق میش
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    62 6
    پرداخت حقوق معلمان به وسیله مدیران مدارس یک حرکت ناشیانه است که باعث هرج و مرج و نابودی آموزش و پرورش است که مجلس باید جلوی آن را بگیرد.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
      8 3
      موافق نظر تان هستم
  • ناشناس A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    64 23
    افرین بر شما زیرا مجتمع ها حبابی بیش نبود و باعث افت در تمام زمینه های اموزشی و پرورشی بودند
  • فرهنگی A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    43 24
    سلام در یک مدرسه زیر نظر مجتمع مشغولم . 3 سال است این مجتمع تشکیل شده و جز تبعیض و نارضایتی ثمره ای نداشته . مدت 2 سال است یک ریال سرانه به این آموزشگاه پرداخت نشده است و از جیب و کمک مردم هزینه می کنیم. فایده این مجتمع فقط ایجادیک پست (مدیرمجتمع)بادریافت حقوق بالا و کوتاه کردن دست مدیران مدارس از سرانه می باشد . چون یک مدیر مدرسه (که در مجتمع به معاون تغییر پستش داده اند)همچون گذشته وظایف خود را انجام می دهد اما حقوق کمتری نسبت به قبل دریافت می کند و مدیر مجتمع به راحتی حق این معاونان مجتمع را ضایع می کند . البته شاید جاهای دیگر این موضوع نباشد و لی در منطقه ما اگر مسئولین خواستند با سند ارائه می کنم.
    • مهدی عظیمی A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      28 13
      آقای فرهنگی با عرض سلام : بنده یکی از آن مدیر مجتمع ها هستم البته از نوع مجتمع روستایی ، که در منطقه ما قبل از اجرای مدارس به صورت مجتمع ، روستاهای دور دست حتی روی معلم را در طول هفته دو روز هم نمی دیدند که با اجرای این طرح رضایتمندی روستایی ها این حقیقت راتایید میکند و در ضمن در جواب جنابعالی در مورد سرانه باید بگویم که پارسال حتی یک ریال هم به مدارس سرانه ای واریز نشد و بنده از جیب خودم نزدیک به 600 تومان خرج مدارس تحت پوشش مجتمع کردم شما رو به خدا رفتار های زشت بعضی از مدیران رو به همه تعمیم ندهید با تشکر
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    47 3
    اقاى وزير لطفا يك سايت فعال همراه با بخش نظرات راه اندازى كنيد كه مثل خبر انلاين باشد!!
    • مهربان توسی A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      38 5
      موافقم من فرهنگی معتقدم معیشت ومنزلت معلم اسیب دیده حقوق کم حق بیمه طلایی دو برابر شده اضافه کارها پرداخت نشده و بجای معلم محوری دانش اموز محوری حاکم شده و... از دکتر فانی میخواهم باسرعت بیشتر تغیرات مدیریتی را در راستای اعتدال ومعلم محوری انجام دهند
  • مهراب IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    24 9
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
  • سعید A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 2
    با سلام آقای فانی شما در حوزه تربیتی وفرهنگی چه برنامه ای دارید .نیاز دانش آموزان امروز علاوه برآموزش تربیت و آداب زندگی وشهروندی است آیا شما هم می خواهید تربیت اجتماعی ، سیاسی، فرهنگی وپرورشی را نادیده بگیرید یا فقط شعار می دهید وبازنشته ها را معاون ومشاور می کنید وبه گمانتان تحول ایجاد می کنید
  • بی نام EU ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    7 0
    باسلام ازوزیر محترم درخواست می شود بمنظورایجاد خلاقیت در حل مسایل درسی نسبت به تبلیغات کتاب های کمک درسی مثل کتاب سوالات پرتکرارکه خلاقیت را از دانش اموزان می گیرندتجدیدنظرشود.
  • سیده فاطمه ترابی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    4 2
    با سلام .جناب آقای فانی تدابیر جنابعالی در خصوص انتقال معلمان داری مشکل که هنوز تعهد استخدامی خود را در استان محل استخدام طی ننموده اند چیست ؟ آیا در برنامه های جنابعالی راه حلی برای انتقال دائم آنان وجود دارد یا خیر ؟
  • فرهنگی A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    23 30
    با سلام : همکار محترمی که بدون اگاهی به حقوق مدیر مجتمع اشاره کرده اید . لطفاً نشناخته وارد مو ضوعات نشوید و اعلام بفرمایید در کجای این کشور در مدارس به مدیر مجتمع حقوق بالا می دهند . دوم اینکه مگر سرانه دست مدیر مجتمع است که شما دو سال است سرانه دریافت نکرده اید . لابد با عرض معذرت احساس می کنم تازه وارد هستید . موفق باشید.
    • ساسان IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      18 23
      سلام اتفاقا مدیران مجتمع حقوقشان خیلی زیاد است معاون مدرسه هم حقوق بالایی دارد لابد در حکم کارگزینی این آقایون کسی دستبرد زده چه طور حقوقی که حداقل 200 درصد افزایش داشته نسبت به قبل کمتر است
    • ناشناس 1 IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      8 31
      بله چنین چیزی واقعیت دارد . و شکل کار به این صورت شد که مدیران مدارس به معاون تبدیل شدند و حقوق کمتری نسبت به ین مفت خوران می گیرند
    • س .رض از اردبيل IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      0 2
      با سلام خدمت دوست عزيز : من هم مثل آن نيروي قراردادي كه حدود 17 سال پيش با مدرك فوق ديپلم وارد آموزش وپرورش شدم شايد آن زمان شما آن مدرك را هم نداشتيد ولي حالا كه يك كم مسئولان دل رحم شدن و كساني شايد با بيش از 20 سال است خدمت كرده اند انصاف شما كجا رفته
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    40 18
    باسلام.مجتمع های آموزشی چنان ضربه ای برپیکر آموزش ابتدایی وارد کرده که جبران آن به سال های سال نیاز دارد/حیدری راد
  • سوری IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    57 26
    مجتمع های آموزشی چنان ضربه ای بر پیکر آموزش ابتدایی وارد کرده اند که جبران ان به سال های سال نیاز دارد
  • حمید IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    56 22
    سلام آقای فانی از این که تصمیم گرفتین مجتمع ها را جمع کنین ازتون خیلی ممنونم
    • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      37 17
      سلام آقای وزیر دکتر فانی از اظهار نظر شما در باره مجتمع کمال تشکر را داریم چون با ایجاد مجتمع فقط کار ها پیچیده تر شده وانگیزه کاری مدیران قبلی (معاونین امروزی )گرفته شده است در صورتی که مدیران مجتمع هیچ نقشی در مدارس ندارند اما فقط از آنها تقد یر وتشکر می گردد.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    22 4
    در محل خدمتم دوستی به عنوان سرایدار وارد مدرسه ما شد، مدرک دیپلم داشت و در یکی از دانشگاههای علمی کاربردی هم مشغول تحصیل در کاردانی بود، سال 90 با گذراندن یک دوره ضمن خدمت معلم ابتدایی شد. در کشورهای پیشرفته دنیا از نخبگان برای آموزش مقاطع تحصیلی دوره های ابتدایی استفاده میشه... چندین مورد دیگر نیز سراغ دارم البته نمیدونم چرا همه اینها از اقوام و آشنایان اداره منطقه بودند.
    • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
      8 0
      جناب آقای فانی تمام نیرو های خدماتی که در سالهای اخیر به صورت پیمانی جذب آموزش و پرورش شهرستان ساوه از استان مرکزی شدند از بستگان و یا از هم روستایی های مسول خدمات اداره بودند و افراد ثبت نام شده ی دیگر با دلایل متعدد حذف شدند کمی به این گونه پارتی بازیها فکر کن
  • یک فرهنگی A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    50 33
    انحلال مجتمع ها عالیه عالیه عالیه
  • بی نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    19 39
    ایجاد مجتمع ها نظارت بر کار مدارس را بیشتر کرده بود و این بهتربن کار بود متاسفانه معلمان حسود ترین قشر جامعه اند و همه به مدیر و معاون حسادت دارند
    • هدایتی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      31 17
      مجتمع ها غیر از درگیری در مدارس کار دیگه ای انجام نداده ایا این حسادته که از صبح تا ظهر در مجتمع با بهترین امکانات جک تعریف می کنین و در پایان ماه از معلمی که برای آموزش بچه ها از وجودش مایه میذاره 400 تا 500 هزارتومن بیشتر بگیرین این یه بیعدالتی بزرگ هستش که حاجی بابایی در آ پ ایجاد کرده
    • ساسان IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      44 15
      با ایجاد مجتمع ها تعداد مفت خورها زیاد شده آیا حرف حق گفتن حسادته ؟
    • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      24 16
      سلام از آقای فانی خواهش می کنم همان طوری که جمع آوری مجتمع ها را در دستور کار دارند یک فکری هم برای حقوق بادآورده مدیران ومعاونین مدارس بکنند
    • حمید IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      33 42
      اتفاقا ناکارآمدترین مدیرانی که در طول خدمت 24 ساله ام دیده ام مدیران مجتمع ها هستند
    • ali EU ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      12 8
      نظارت نه,دخالت
    • بهرام GB ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      19 10
      مطمئنم جناب بی نامی که در مورد حقوق بادآورده مدیران و معاونان مدرسه ابراز نظر فرموده اند اگر یک سال تحصیلی در سمت های مذکور مشغول خدمت شوند و با سختی کار و مسئولیت سنگین این زحمتکشان آشنا می شذندنظرشون عوض می شود البته معلوم است که مدیریت یا معاونت مدرسه از عهده هر کسی بر نمی آید
    • کارشناس اداره US ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      16 10
      سلام در جواب همکار عزیزمان که فرموده اند نظارت در زمان مجتمع ها بیشتر شده باید عرض کنم که مدیران مجتمع ها نظارتشان نسبت به معلم راهنما های سابق کمتر شده و کارایی آنها و از زیر کار در رفتنشان نیز بیشتر گردیده است وهر روز به بهانه سرکشی به مدارس تحت پوششان از رفتن به سر کار خودداری می نمایند بالاخره از جناب دکتر فانی ممنونیم که با منحل کردن مجتمع ها بار سنگینی را از دوش همکاران اداری برداشتند
  • علی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    27 12
    متشکرم فانی عزیز خدایار ونگهدارت برداشتن مجتمع کار خداپسندانه بود40دانش اموز توسط یک معلم اداره می شدولی در مرکز مجتمع4الی5 مدیر و معاون سرگردان در مجتمع هستند وبا حقوق بیشتر از یک معلم مجتمع مانند یک سرعت گیر بی مورد در جاده بزرگراه ها می ماند
  • احمدی (معاون اموزشی مجتمع) A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    35 12
    عملا مجتمعها نتوانستند به اهداف مورد نظر دست یابند وجزء یک طرح شکست خورده در امده است استقال مدارس از بین رفته وخلاقیت وابتکارات مدارس نیز از بین رفته وسرانه مدارس تحت پوشش مجتمعها نیز به بی عدالتی تقسیم می شود و.....
  • سیاه IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    9 9
    سلام من خیلی متاسفم برای آنانی که اینگونه فکرمیکنن من مدیر مجتمع روستایی هستم بخاطرمسولیت 200 هزار تومان حقوقمان بیشتر است ولی خوشحالم از منحل شدن مجتمع خدایی ما که کار زیاد داریم سرانه نیست
  • مریم IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    19 15
    سلام جناب آقای فانی مجتمع ها اگر با دستورالعملی که داشت اجرا می شد ومعاونین مجتمع بدون نگرانی از خرج ودخل ها ومشکلات مدرسه با خاطری آسوده در مدرسه به عنوان مدیر آموزشی حضور داشتند ومدرسه به نحو مطلوبی اداره می شد متاسفانه نه این معاونین قبول کردند که چه جایگاهی دارند ونه مناطق زحمت یکبار مطالعه دستورالعمل را به خود دادند ومدیر مجتمع ماند با گرفتاریهای مدارس تحت پوشش که هر وقت مشکلی در مدارس پیش آمد او را شناختند وهر وقت موفقیتی در مدارس بود نامی از او نبود پس کسانی که ندانسته در مورد مدیران مجتمع نظر میدهند بدانند که نه ما پولی بابت این مسئله دریافت کردیم ونه سوئ استفاده ای از موقعیت خودداشته ایم ونه لحظه ای را به بطالت گذرانده ایم در ضمن چندین سال مدیرمدرسه بوده ایم ودر کار موفق بوده ایم
  • بی نام A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    15 2
    خیلی زود خوتونو نبازین حالا اگه بخواد جمع کنه مجتمعها را دوران وزارت فانی هم سر می آید نمی دونم تا کی ما با آزمایش و خطا کارهایمان را میخواهیم پیش ببریم
  • نوری از نیشابور A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    3 1
    با سلام اقای وزیر چرابالغ بر 16 سال است که بعداز فارغ اتحصیلی ما که تعهد گرفتند استخدام کنند دوسال انتظار خدمت کشیدیم حقوقق ومزایای مارا نمیدهند که شکایت هم به دیوان عدالت اداری نیز کرده ایم طور خدا جوابمان را بدهید چند سال. منتظر بمانیم تا وزیری بیاید حقمان را بدهد
  • نوری A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    1 1
    با سلام اقای وزیر محترم مسکن فرهنگیان نیشابور خود مختارودنبال منافع خود وبرای کسانی که مشکل مسکن دارند در این قسمت هیچ گونه فعالیتی انجام نداده‌اند ده سال است که عضو هستم هرزمان میروم جواب قا نع کننده‌ای نمیدهند خودشان خو نه ی میلیاردی واز ما که ماهیانه 400000 هزار تومان کرایه میدهیم از حقوق یک. میلیونی خبر ندارند طور خدا به این مستاجر های خانه بدوش با این همه تورم یک. نگاهی بهه این بندگان خدا بیندازید اجرکم عندالله با سپاس فراوان
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 1
    جناب وزیر آموزش وپرورش با سلام - نقل وانتقالات در نواحی خراسان رضوی بقدری نابسامان است که فردی با دوسال سابقه کار از طریق جریان اداری منتقل می شود وفردی با 20 سال سابقه کار منتقل نمی شود وهر سال هم حکم مازاد را برایش رقم می زنند اگر قرار است مازاد باشد چرا در ناحیه خودش مشغول به کار نباشد خلاصه نقل وانتقال در خراسان رضوی آشفته بازاری بیش نیست شمار را به خدا فکری و تدبیری در دولت تدبیر و امید کنید
  • بي نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 28
    وزير محترم راه اندازي مجتمع ها ي روستايي كار بسيار مناسبي بود زيرا چندين مدرسه كوچك روستايي كليه اموراتشان توسط مجتمع انجام مي شد وآموزگاران فقط به كار تدريس مي پرداختند و همچنين با حذف مجتم ها اداره نظارت كمتري به مدارس دارد درصورتي كه عوامل مجتمع حداقل هفته اي يكبار از مدارس تحت پوشش بازديد به عمل مي آوردند وكارهاي مدارس با سهولت بيشتري انجام مي گرفت ،خلاصه مزاياي مجتمع از معايب آن بيشتر بود.
  • ح-ب IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    16 19
    به نظر من مجتمع ها بحث نظارت را درمدارس روستاهای دور افتاده بسیار بالا برده اند،که شاید ماقبل مجتمع اصلاُ در این روستاها نظارتی نبود...
    • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      20 9
      مثل اینکه قبل از آمدن شما ، در مدارس روستایی از حضور معلم درکلاس ودرس دادن وانجام امورات مدرسه خبری نبوده اتفاقا با آوردن مجتمع ها مدارس از وظیفه ی اصلی خود که آموزش بوده دور شده است
    • مهدي IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      11 6
      واقعا آقاي وزير برو از مديران روستاي بپرسيد كه مجتمع ها چه خدماتي كرده اند شهر شايد به همه چيز دسترسي داشته ومجتمع نياز نداشته باشند اما روستا چه تمام امورات مدارس روستايي تحقيق بفرماييد كه قبلا چه كس انجام داده است الان چه به موقع تمام نامه به دستاشان مي رسد وبه موقع اگر مشكلي دارند مدير مجتمع ويا يكي از معاونين كارهاي ايشان را انجام مي دهند آقاي وزير در خصوص روستا ها ومدارس عشايري يك تحقيق نماييد كه چقدر از مشكلاتشان مرتفع شده است من كه در مدرسه عشايري هستم ممنون مجتمع ها مي باشم اگر مجتمع ها حذف شوند مشكلات اين مدارس چه كسي رفع مي كند نا رايانه هست نه امكانات آزمايشگاهي ديگر خود داني وحرف شما
  • حسن نضصرتي A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    11 23
    راه اندازي مجتمع هاي آموزشي وپرورشي روستايي تحولي بزرگ درنظام وتوسعه عادلانه نيروي انساني توزيع عادلانه منابع مالي ،سرعت عمل درپاسخگويي مكتوبات اداري ،برگزاري ارزشيابي هماهنگ ونظارت برارزشيابي مستمر،نظارت برفرايند تدريس وحضوربه موقع معلمين درمدرسه وكلاس،تنظيم به روزاسنادمالي ،توسعه پرورش فكري وفرهنگي دانش آموزان باتوجه به احياي معاونت پرورشي درمجتمع،بكارگيري ازافرادشايسته ولايق درمدارس باتوجه به گزينش مدير،وغيروغيره ازعملكردچندساله مجتمع هاي روستايي بوده است.
    • حمید IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      15 8
      سلام حسن آقا راه اندازی مجتمع تحول بزرگی در درگیری در مدارس و پارتی بازی و اینکه مدیر مدرسه مثل گداها چشم به دستتان دوخته تا وسایل مورد نیاز مدرسه را تامین کنید نامه اداری به جای این که مستقیما به اداره برود بایدبه دست مبارک شما متبرک شود بعدفرستاده شود نظارت برفرایندتدریس نه تنهانداشته اید بلکه باتحمیل نظرات شخصی خود به معلم باعث دلسردی وکم کاری معلم شده اید واینکه معلم رابه مدرسه آوردین وبه کلاس فرستادین از قدرت زیادتان حکایت دارد مثل اینکه قبل از استقرار مجتمع ها اصلا در کلاس درس معلمی نبوده است ومعاونت پرورشی هیچگونه کار مثبتی انجام نداده ومثل یک مترسک در مجتمع بوده است
    • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      14 9
      باراه اندازی مجتمع ها تحول بزرگی در حقوق کسانی که از طریق روابط در مجتمع ها مشغول به کار شدند ایجادشده است
    • محمداسلام خرمی A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
      0 2
      بله آقای حسن نصرتی من هم بانظرشماموافقم مثال مدارس عشایری مکسوخته قبل از مجتمعی شدن وضعیت خوبی نداشتند هرکدام پرونده هاشون داخل یکی از اتاق های اداره افتاده ویادانش آموزان پرونده نداشتند حالا مجتمع ها با هزاران بدبختی برای دا نش آموزان پرونده درست کرده اندویا اینکه معلمین هفته ای یکبار یادوبارسرکارمی رفتند ولی حالا چی معلمان هرروز سر کارخویش حاضرند پس همین مشکلات بوده که آقای حاج بابایی مجتمعی کردندپس جمع کردن بدون برنامه ریزی قطعا منطقه های عشایری دوردست راازنظر آموزشی فلج خواهدکرد.
  • فرهنگیان اذربایجانشرقی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    31 16
    باسلام اقای فانی به اندازه فرش تا عرش ازشما متشکریم که تصمیم بسیار زیبا مبنی بر حذف این مجتمع های بیکار نشینان گرفته اید ، خیلی عالیه ...اما!!!!!!!!!!!!!!این موضوع که حقوق معلمان از طریق مدیران پرداخت شود تصمیم خوبی نیست ،خواهش می کنیم دراین مهم وامر حیاتی قشر فرهنگی تجدیدنظر بشود وازمجلسیان می خواهیم که موافقت نکنند ؛ این به اندازه عملکرد مدیران مجتمع ها روح معلمان را ازرده خواهد کرد .
    • یک معلم از تبریز US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
      6 4
      شما به چه حقی از طرف فرهنگیان آذربایجانشرقی نظر میدهید لطفا نظر شخصی خودتان را با نام معلمان یک استان بیان نفرمایید..........
  • فرهنگیان اذربایجانشرقی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 2
    باسلام اقای وزیر محترم یک مدیر در طول خدمت مدیریتی خود چهار سال می تواند خلاقیت ونو اوری در حوزه ی کاری و مسئو لیتش داشته باشد ؛ کسانی که در اموزش وپرورش ودر مدارس جا خوش کرده اند وسال های سال است که پشت میز نشین هستند وبه کیفیت اموزش اهمیت نمی دهند فقط سعی می کنند حوزه اداری را از خود راضی سازند ، بااین روش اموزش واستعداددانش اموز وکشورشکوفامی شود ؟ مسلما" نه خیر !!!!پس خواهش می کنیم این مدیران 10- 15-20-وچند ده ساله ها را تغییر دهید ما از روش این ها خسته شده ایم چطور که با تغییر دولت دهم به یازدهم تحول روحی عمیقی حاصل شد.شما رو به خدا قسم این مدیران مدارس را عوض کنید وبه مدارس شادابی ببخشید .موفق باشید.به امیدخدا
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    13 19
    سلام به نظر من طرح مجتمع ها چنان ضربه اي بر پيكر معلمان كم كار و كساني كه از زير كار در مي رفتند زده كه تا مجتمع ها باشند آنها نمي توانند به ميل خود از زير كار در بروند چون نظارت بر كار آنان دقيقتر شده است .پس حق دارند اينگونه در مورد مجتمع ها و مديران مجتمع بگويند
  • امیرحسین IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 4
    متاسفم براظهارنظرکنندگان محترمی که یکدیگررامی تازند ازماست که برماست!
  • فرهنگی جویای عدالت IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    1 2
    خسته نباشین .در مسجدسلیمان هیچ گونه نظارتی بر واگذاری منازل سازمانی وجود ندارد وافرادی به طور غیر قانونی بیش از پنج سال که قانون به آنها اجازه استفاده از خانه ها راداده بود از تخلیه خانه ها خودداری کردند واز جمله مدیران و معاونین فعلی وقبلی آموزش وپرورش که دیگران را ازاین حق محروم کرده وفقط به خاطر منافع شخصی .همکاران ناراضی هستند .درضمن پارتی بازی در زمینه استخدام در آموزش وپرورش مسجدسلیمان که افرادی برادر وبستگان خود را استخدام کرده اند ..جو امنیتی هم تحفه دیگری است که حراست برای ماست مالی کردن کارهای غیرقانونی واعتراض نکردن همکاران بر این بی عدالتی ها بر فر هنگیان بی پناه مسجدسلیمان هموار شده .آقای فانی به این ناقضین قانون ورانت خواری وویژه خواری پایان دهیدماتشنه عدالتیم
  • اکبر IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    23 9
    سلام.به نظر بنده ایجاد مجتمع هاباعث مشکلات زیادی در آموزش وپرورش شده است از جمله:توزیع نامناسب سرانه-افزایش کاغذ بازی -سلب مسئولیت از معاونان مدارس-مشکل اولیا در باب این موضوع که مدیر چه کسی است؟-افزایش هزینه برای آموزش وپرورش-افزایش تنش بین همکاران -عدم توانایی مدیران مجتمع در اداره کردن چندین مدرسه,...
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    14 7
    همکاران محترمی که از مجتمع های روستایی رضایت دارید مثل اینکه خبر ندارین مدیر مجتمع سالی یکبار به مدرسه زیر نظر مجتمع که بیشترین تعداد دانش اموز را دارد هزینه نمی کند ومدرسه ها در روستاها بلا تکلیف اند ومنتظرند یک نفر از روستای دوری لطف کند وتشریف بیاورد وبه مدرسه سرک بکشد یک لحظه به مشکلاتش برسد وبرود در صورتیکه این کاررا همان معاون آموزگار قبلا" باکیفیت بهتر از این انجام می داد وهیچ مشکلی هم نبود ولی حالا.............پس بهتر است که این لایه های بی کیفیت مدیریتی جمع شوند .وزیر محترم متشکریم .
  • واقع بین IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    19 7
    با سلام.تبدیل مدارس مستقل چه شهری و روستایی به مجتمع های آموزشی یکی از اشتباهاتی بود که متاسفانه اجرا شد.چون معایب آن واقعا بیشتر از محاسن آن است.البته از اول هم قابل پیش بینی بود .لذا از وزیر محترم دخواست می گرددبجای تقلید از نظام های آموزشی سایر کشورهااز تجربه های افراد با سابقه وصاحب نظر بومی که در داخل آموزش و پزرورش بوده اند استفاده گرددوبهتر است جسم آزرده و بی رمق آموزش وپرورش از این بیشتر آسیب نبیند.با تشکر
  • سعید IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    27 10
    تصمیمدکتر فانی درخصوص انحلال مجتمعها کارشناسی ترین تصمیم ایشان ونشان از درایت ایشان است مجتمعها پارکینگ نیروهای نورچشمی بود که از بودجه بیت المال استفاده نادرست می شدباعث ایجاد افت اموزشی درمدارس بدلیل تعددمراکز تصمیم گیری می شد افرین وصد افرین بر وزیر باتدبیر فانی بزرگ
  • یک فرهنگی جویای قانون IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    7 1
    باسپاس فراوان.مدیریت فعلی وبرخی ازافراد دورو بر ایشان در آموزش وپرورش مسجدسلیمان پارسال در یک مناسبت در حضور صدها نفر باآوردن نام آقایان موسوی وکروبی به عنوان فتنه گر وخاعن والفاظ دیگر مورد توهین قراردادند در ضمن آقای حاجتی امام جمعه موقت اهواز نیز حضور داشتند ولی ایشان بااگاهی وقانونمندی هیچ گونه نامی ازموسوی وکروبی برای حفظ وحدت نکردند وجای تشکر است.آیا کار این مدیر اداره از روی قانون است که نام افرادی که در هیچ دادگاهی محکوم نشده اند را مورد توهین مستقیم قرار میدهد .آیا این فرد قانون رادرست در اداره برای همکاران برابر اعمال میکند یا منافع دورو بریهای خودش را بر اکثریت همکاران ترجیح میدهد.از آقای فانی انتظارتدبیر داریم که آموزش وپرورش را از فرصت طلبان وباند بازی هانجات دهد
  • عباس زند ي US ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    11 15
    سلام در یک مدرسه زیر نظر مجتمع مشغولم . 3 سال است این مجتمع تشکیل شده و جز خدمت بي منت به معاونين مدارس ثمره ای نداشته . مدت 2 سال است یک ریال سرانه به آموزشگاه ها پرداخت نشده است و مدير بيچاه مجتمع با توسل به ترفندهاي از جیب نازنين هزینه می کند و منت 6معاون را بخاطر دريافت 70هزارتومن اضافه
  • مجید A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    9 3
    سلام همکاران عزیزم . ابتدا آقای وزیر وضعیت مالی وزارت خانه و معلمین را درست کنند و تکلیف معلمان پیمانی رامشخص نمایند بعد سازماندهی مجدد نیروها درسال تحصیلی آینده (در منطقه خدمتی من چون پارتی بازی زیاد میباشد کسی به حق خودش نمیرسد ). برای سال آینده تحصیلی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و حذف مجتمع ها هرچه زودتر اطلاع رسانی شود تا مانیز برای خود برنامه ریزی کنیم
  • جعفردرزاده A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    13 8
    وزيرمحترم به طرح هاوبرنامه هاي وزراي قبلي بها بدهيديكي ازدلايل افت تحصيلي درتمامي دوره هاادامه ندادن طرح ها وبرنامه هاي وزراي قبلي ميباشدبه عنوان مثال طرح توصيفي كه هيچ گونه كارايي به جزبيسوادي دانش آموزان ومعلمين نداردفكري به حالش بينديشيدمجتمع هاي روستايي كه به نظرمن بهترين كارايي رادارندتصميم به انحلال آنها گرفته ايدطرح مجتمع هاتازه جاافتاده بودكه متاسفانه تصميم به انحلال آنها گرفته ايدخواهشمنداست ازروساي ادارات ومديران كل كه واقعابامجتمع هادرگيرهستندوبودندنظري بخواهيدوجمع بندي كنيدوبعداقدام كنيد.
  • محمود A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    16 9
    باسلام بيشترمجتمع هاي آموزشي در اولين سال تاسيسش تبديل به لانه هاي زيراب زني شدند كه با پيگيري تمام براي كشف نقاط ضعف وكاستي هاي آموزشي همكاران در ساير مدارس به جاي ارائه راهنمايي وراه حل هاي مناسب به زير دستان آن را مستقيما در اختيار بعضي از معاونين آموزش و پرورش قرار مي دادند تا از اين طريق آن كساني با آنها زياد رفاقت ندارند كنار بزنند و خود را از جنازه هاي ناشي از تهمت ها وغيبت هاي ناروايشان به پست هاي بي ارزش مديريتي در آموزش وپرورش برسانند.اميد است با انحلال مجتمع هاي آموزشي ؛ ساكنان بعضي از اين لانه هاي ريا وتزوير وغيبت وتهمت زني به اسفل السافلين سقوط كنند.
  • مصطفی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    20 6
    از گلستان سلام من با نیز با برداشتن مجتمع ها موافقم چون هیچ کمکی به اموزش نکرده و بودجه های مدارس عادلانه تخصیص نمیابد
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    20 6
    سلام آقای فانی با انحلال مجتمع انگیزه کار مدیران مدارس زیادمیشودچون مدیران مجتمع کارهای انجام شده معاونین را به نام خود ثبت مینمایندو هیچ نامی از فاعل اصلی برده نمی شود فقط با تلفن دستور می دهند وبقیه عوامل مجتمع هیچ فعالیتی ندارند حال باانحلال بخشی از کمبود نیروی آموزشی مرتفع می گردد وهزینه کاهش می یابدو روال بروکراسی هم کم می شود خواهشمندیم هر چه سریع تر اقدام به انحلال نماییدبا تشکر فرهنگی 27سال خدمت
  • معلم از قیدار IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    21 18
    با سلام انحلال مجتمع های آموزشی فکر و فعل بسیار مفیدی است مدیران مجتمع ها مفت خور ان و فتنه انگیزان آموزش و پرورش هستند
  • جعفر IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 2
    باعرض سلام خدمت فرهنگیان گل ...قبل از هرچیز ضرب المثل معروف که معلمی شغل انبیاست وحقوقش کمتر از ........ای بابا بامنهل کردن مجتمع ها هم ابی از این دولت برای من و شما اموزگار گچ خور گرم نمیشه .بیاییم نیازها و راهکارها را بررسی کنیم نه تغییر وتحول غیر ضروری...........
    • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      13 0
      منحل نه منهل
  • حتم IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    30 11
    اگر مجتمع ها منحل بشود به فساد بی عدالتی پایان داده می شود مجتمع یعنی محل تبعیض وفساد وبی عدالتی ونا کار امدی
  • علی A1 ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    20 5
    با سلام همکاران عزیز،بنده با 21سال سابقه سال گذشته معاون اجرایی یکی از مجتمع ها بودم علاوه بر بازدید ازمدارس زیر مجموعه در روستاهای اطراف با وسیله شخصی وحل وفصل مشکلات آنهابایداز جیب خودمان هزینه می کردیم به امید اینکه در آینده سرانه مجتمع واریز شود وبه پولمان برسیم وعلاوه بر حضور در مدرسه در طول هفته به علت نداشتن اینترنت در مدرسه شبها درمنزل کارهای اینترنتی 10مدرسه مجتمع را انجام میدادم .وتعطیلات تابستانم خراب شد ونتوانستم یک مسافرت یک هفته ای بروم.امسال معاون آموزگار هستم وهمان حق معاونت را دارم وسختی کارم نیز افزایش دو برابری یافته است .از انحلال مجتمع ها بسیار راضی وخوشحال هستم زیرا یک لایه مدیریتی برداشته می شود.
  • ع IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    10 3
    واقعا متاسفم از اين همه اظهار نظر كه بعضي از نظرها نه مبناي عقلي دارد ونه منطقي.مگر ما همه فرهنگي وپيكر يك خانواده نيستيم.ايا كسي كه به عنوان معاون اموزگار در مدارس روستاي مشغول هست وكارش فقط تدريس هست از عوامل اجراي مدرسه از مدير گرفته تا معاونين خبر دارد كه از اول سال تحصيلي تا كنون هيچ بودجه اي به سرانه مدارس واريز نشده ومدير مجتمع با چه مصيبيتي پول سوخت مدارس را تعمين نموده و ضمنا كساني كه ميفرمايند حقوق مدير مجتمع زياد هست خواهشمندم بيشتر تحقيق كنند چون مدت 2 سالي هست كه هيچگونه اضافه كاري به كاركنان مجتمع پرداخت نشده.انشالله هر چه زودتر مجتمع ها بر چيده خواهد شد وكساني كه فقط كارشان تدريس چند دانش اموز بود با انجام كارهاي بيشتر حقوقي كه بابت معاون اموزگاري ميگرفتند حلالشان خواهد شد.
  • رضا - یک فرهنگی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    17 8
    با سلام خدمت همکاران گرامی . مجتمع ها مرکز بیکاری مدیر و معاونین است .اگر معاونی کارکشته و زرنگ باشد 1ساعت در روز کار کل مجتمع را انجام میدهد . چون مجتمع است ولی کار یک مدرسه از وی خواسته میشود . از نظر حقوقی باید بگویم سال اول مدیر و معاون مجتمع ماهانه نفری 180 تا 240 هزار تومان اضافه کار میگرفتند . اما حالا به لطف تحریم و بی پولی اضافه کار حذف شد . حق معاونت 227000 تومان و حق مدیریت فکر کنم 247000 تومان باشد . حق شغل که آخر دولت قبلی اضافه شد واسه معاونین مانند معلمان 80480 تومان ولی برای مدیران مجتمع 128000 تومان .مجتمع را جمع کنید
  • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    12 21
    اتفاقا با روی کار امدن مجتمع هانظارت بر مدارس بیشتر شده ونتیجه خوبی هم داشته علی الخصوص در روستاها که امکانات کافی ندارند مرکز مجتمع و عوامل کل کارهای مدارس را انجام می دادند
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 1
    با رشته شغلی دبیری
  • م.ع IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    8 9
    باسلام.عینک تیز بینی مدیران مجتمع ها نظارت واقعی را به کار مدارس را بیشتر کرده وبه مدارس کوچک امکان استفاده از معاونت پرورشی واجرایی ومشاورههای بسیار عالی مدیرمجتمع ،را داده است.از گلایه های همکاران مشخصه که نظارت دقیق برکار آنها ،آنها را به تنگ آورده است .امیدوارم که آقای وزیر بیشتر قدرت خلاقیت داشته باشد نه قدرت محافظه کارانه؟..ضمنا اگه آقایان می خوان کار کنند نظام رتبه بندی معلمان را اجرایی کنند که دارد سندش خاک می خورد.
  • مراغه IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    4 20
    به نظر اینجانب منحل شدن مجتمع ها مشکلاتی را به مدارس بوجود می آورد 1 کنترل کمتر خواهد شد در نتیجه راهنمایان تعلیماتی احیا خواهد شد باید مدارس به امکاناتی مثل معاون اجرایی . کامپیوتر و اسکن . ... باید مجهز باید باشد 3وقت مدیران فقط در جلسه صرف خواهد شد در یک روستا مجتمع به نفع همه مجریان است
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    11 10
    به نظر اینجانب علت نارضایتی مدیران مدارس تحت پوشش مجتمع چون در کنترل مدیران مجتمع هستند و انحلال آن مشکل بزرگی به آموزش و پرورش وارد می شود باید وزیر در این مورد دقیق و منظقی تفکر کند
  • موسوی A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    7 14
    با سلام . در مورد انحلال مجتمع های آموزشی بسیار مخالف هستم زیرا به این طریق اداره کردن مدارس خصوصا در مناطق روستایی و تقسیم اموال خیلی بهتر شده است . متاسفانه هر وزیری نظر شخصی خودش را اعمال می کند و این است که به آموزش و پرورش ضرر زده است . در مورد حقوق مدیران و معاونین مجتمع هم باید به عنوان یک کارشناس کارگزینی آموزش و پرورش بگویم که هیچ تفاوتی بین حق مدیریت یک مدیر مجتمع یا یک معاون اجرایی یا معاون دبیر یا معاون آموزگار وجود ندارد . حق مدیریت یک مبلغ معین است که به کلیه مدیران و معاونین پرداخت می شود حالا می خواهند مدیر مدرسه باشند یا مدیر مجتمع . پس دوستانی که اطلاع ندارند لطفا اظهار نظر این چنینی نکنند . تفاوت در حکم ها به علت سابقه و مدرک تحصیلی و منطقه خدمت می باشد .
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    4 5
    با سلام اتفاقا یکی از بهترین اقدامات برای نظارت مستمر در مدارس استفاده بهینه اموال مازاد مدارس در مدارس دیگر پاسخگویی سریع به مکاتبات اداری ،مدیریت واحد ویکسان در دوره های مختلف تحصیلی تشکیل مجتمع های آموزشی است به شرطی که مجتمع شرایط تعریف شده برای مجتمع را داشته باشد یعنی دارای امکانات ،آزمیشگاه وکارگاه مجهز،استخر شنا ،و....باشد وشورای مجتمع فعال باشد.
  • مدير مجتمع A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 31
    اقاي وزير من خودم 3سال است كه مدير مجتمع هستم و واقعا لمس كرده ام كه مجتمع ها كارايي ندارند.
  • محمد خ از سنقر A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    16 6
    دست شما درد نکند این مجتمع ها رابه سرعت منحل کنید چون این هافقط جای استراحت و تفریح نور چشمی ها ی باندها وروسا و...........هستند ومامعلمینی که سالها در کلاس زحمت میکشیم ونه اضافه کاری داریم نه ماموریت و نه بند پ با ید تا آخر خدمت اینها را ببینیم و حسرت بکشیم یه خواهش دیگه داشتم این همه تبعیض از نظر مزا یا وحقوق که بین فرهنگیان وسایر کارمنان هست به کنار بین خودمان چرا این همه تفاوت هست خدا را خوش میاد تورو خدا چرا یه فکری در این زمینه نمیکنید چرا یه کم وجدان وانگیزه هم که برامون مونده میخوایدازمون بگیرید
    • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      5 3
      بسیار خوب جواب دادی
  • حرف دل A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    4 8
    جناب آقای وزیر شما چطور ظرف صد روز به جمعبندی رسیدین که 750چالش را در آموزش وپرورش پیدا کنید چالش هایی که صد روزه شناسایی شوند باید 50روزه بر طرف شوند پس توهم است در مورد مجتمع ها نیز ایراد ممکن است وارد باشد اما سخن از انحلال نابخردانه است قدری واقع بینانه وبا پشتوانه کارشناسی اظهار نظر کنید !؟؟؟بیچاره دانش اموزان !؟؟بدبخت خانواده ها؟؟ معلمان هم که فقط بلدند هورا بکشند هر طرحی که میدن عده ای موافق وعده ای مخالف ؟آقایان هم آن بالا ......................!!!؟؟؟؟؟؟
  • فرهنگی*** IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 6
    سلام وجود مجتمع ها باعث پیدایش مشکلاتی در آموزش وپرورش شده ان و بنده با نظر آقای وزیر کاملا موافقم چون جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
      7 2
      سلام آقای وزیز حذف مجتمع هاکار بسیار خوبی است چون در مجتمع نیروی تخصصی نیست که بتواند مشکلات آموزشی وپرورشی مدارس را برطرف کند علاوه بر آن حق مدیریتی که مدیران مجتمع دریافت می کنند می تواند بعنوان سرانه در اختیار مدارس قرار گیرد.
  • بی نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    11 5
    ازشما متشکرم اقای فانی .انحلال مجتمع ها کارخداپسندانه ای میباشد.مدیران مجتمع تمام کارهای مدیران مدارس رابه اسم خودثبت میکنند.مشگل اولیا که مدیرجه کسی است.افزایش کاغذ بازی.تورابه خدازودتر این تصمیم راعملی کنید.متشکرم
  • مدیر مجتمع A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 10
    من قبل از مجتمع ها معلم راهنما بودم و3 سال است که مدیر مجتمع هستم واقعا در این چند سال مجتمع ها کارایی نداشته اند وباید معلم راهنما دوباره احیا شود.
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    18 7
    به این تصمیم آقای فانی باید آفرین گفت زیرا مجتمع ها ،مدارس وهمکاران را دچارسردرگمی نموده است
  • یک مدیر مجتمع IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    11 5
    من یک مدیر مجتمع هستم که امسال این سمت رو گرفتم تا سال پیش مدیر دبیرستان بودم و 15 سالی هم کار می کردم همه چی خوب بود تا این که مدرسه ی ما هم زیر نظر مجتمع قرار گرفت و هیچ کدام از مدیران مدارس تحت پوشش موافقت نکردیم تا مدیریت ان را بعهده بگیریم برای همین مدیرمجتمعی از مقطعی پایین تر برای ما آوردند که متاسفانه فقط تنش ایجاد کرد من به نوبه خود فقط برای فرار از چنین تنشهایی برای بار دوم که مدیریت مجتمع به من پیشنهاد شد پذیرفتم که آن هم نه به قول دوستان نورچشمی باشم بلکه با چند نفر دیگر برای مصاحبه اعزام شدیم و من به دلیل سابقه و مدرک و کارایی بیشتر انتخاب شدم . در این که مدیر مجتمع یک نیروی مازاد است شکی نیست اما حالا که ما را در این سمت گماردن پس از انحلال در چه سمت و وضعی خواهیم بود
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    3 0
    دو سال معاون مجتمع و یک سال مدیر
  • جهان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    29 2
    پرداخت حقوق معلمان به وسیله مدیران مدارس یک حرکت ناشیانه است که باعث هرج و مرج و نابودی آموزش و پرورش است که مجلس باید جلوی آن را بگیرد. چراکه معلمان بجای مطالعه باید به دنبال شغل دیگری بروند آقای وزیراین ظلم است که به دست دیگری نگاه کنیم ماجمعی از فرهنگیان به این نظر تان مخالفیم و این خط قرمز است.
  • عزیزاله IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    13 7
    سلام علیکم خدمت جناب آقای فانی وزیر محترم آموزش و پرورش ازاینکه تصمیم به انحلال مجتمع ها را گرفتین خیال تمام مدیران مجتمع ومعاونین راحت شده .چون کارایی نداشتند
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    12 4
    اقای وزیر سلام عالیه هر چه زودتر بهتر که فردادیره
  • دلسوز A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    12 9
    متاسفم که بدون مطالعه حرف تعطیلی مجتمع ها را زدید
  • آه آه IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 7
    با سلام خدمت تمامی همکاران عزیز فرهنگی و آرزوی توفیق خدمت صادقانه و آگاهانه برای وزیر محترم براستی وقتی نظرات همکاران محترم را می خوانیم هم مایه تعجب است وتاسف از این همه مشکلات آموزش و پرورش زوم نموده اند روی مجتمع هر انسان عاقلی می داند مجتمع هم محاسن دارد و هم معایب بیان معایب مجتمع از سوی بعضی از همکاران محترم خیلی تنگ نظرانه می باشد و دلایلی که برای معایب بیان میکنند بیانگر عقده شخصی و عدم درک وتعامل طرفین در آن مجموعه می باشد وجود مجتمع در سطح شهر کار برد ی نیست ولی در مدارس روستایی با توحه به شش پایه شدن مدارس و کمبود زمان از ضرورت های آموزش و پرورش می باشد چرا از به روز نبودن همکاران و ضعف آموزش با توجه به تغییر رویکرد آموزشی ومحتوای کتب درسی و .....
    • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      10 2
      همکار محترم سلام تاسف خوردن برای صاحبان انذیشه صحیح نیست چون ما فرهنگیان همه مشکلات را احساس می کنیم اماوقتی وارد مدرسه میشویم مشکلات دانش اموزان برایمان از همه مهمتر است قبل از مجتمع معلمان راهنما نظارت امور را داشتند ومدیر هم در صدد حل مشکلات بود اما با ایجاد مجتمع مدیران مدارس دست وپا بسته شدند چون اجازه هیچ کاری را ندارند مگر مدیر مجتمع صلاح بداند واقای مدیر هم ماهی یکبار می امد مدرسه ومعاون چون نمی توانست مشکل را حل کند انگیزه کار را از دست میداد وبقیه کار کنان نیز به او اعتماد نداشتند وکارها همیشه ناتمام است
  • کریم IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    3 0
    با سلام خدمت استاد فرهیخته جناب دکتر فانی . عرضی داشتم که مجلس محترم در برهه ای از زمان در دستور کار قرار داد ولی متاسفانه در دولت قبلی مورد توجه قرار نگرفت . چرا در محاسبات سنوات خدمت دوران حق التدریس را با توجه به اینکه 24 ساعت کامل کار کرده اند تعطیلات را کم می کنند ؟ در صورتی که شانه به شانه وبه اندازه نیروهای موظف در سال کار کرده اند. این ظلم نیست ؟ از دولت تدبیر و امید تقاضا داریم تدبیر کنند و مارا امیدوار - سن های بالای 50 سال و سابقه بالای 30 سال دیگر توان ندارند . این ظلم به دانش آموز نیست ؟ آقای فانی شما مرد عمل هستید لطفا تدبیر کنید وبه مسئولین قبلی بفهمانید که راه داشته ولی پیگیری نشده . برایتان آرزوی سربلندی دارم. با احترام
  • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    16 5
    با سلام اردشیر از ثلاث باباجانی . مجتمع فقط بار مالی زیاد برای آموزش و پرورش دارد وچندین نفر را مشغول کرده است و هیچ بازده ای ندارد
  • حلیم A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    10 4
    سلام خسته نباشیدازوزیرمحترم ودوست داشتنی واقعاحرف قشنگی درمورد انحلال مجتمع ها زدی هرچه سریعترعملی شودکه ضربه سنگینی به مدارس ودانش آموزان ومعلمان زده باتشکرفراوان ازوزیرمحترم ازاستان سیستان وبلوچستان
  • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    21 3
    یعنی حقوقمون رو مدیر بده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این باعت کسر شان یک معلم زحمتکشه فک نکنم حتی یک نفر هم راضی باشه حقوقش رو از مدیر دریافت کنه 111
  • رضا IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    2 5
    باسلام لطفا نظرخودرادرباره وضعیت حقوق درآموزش وپورش واین بودجه پیشنهادی بیان کنید
  • فرهنگی A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    8 1
    با سلام و ادب : نطر من راجع به پیشنهاد وزیر که مدیر مدرسه حقوق معلمان را بپردازد این است که ما معلمان از همین حالا به فکر گاو و گوسفندی برای خودمون باشیم و برویم گوسفند چرانی بهتر است از اینکه یک مدیر حقوق ما را بدهد. بیشتر راههای خلاف را نشان می دهید.
  • فرهنگی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    15 4
    تورا خدا دراولین فرصت ممکن مجتمع های روستایی را منحل کنید .بزرگترین ضربه برپیکره آموزش وپرورش همین مجتمع هاست.
  • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    6 1
    باسلام و عرض خسته نباشید به جناب آقای دکتر فانی .از اینکه تصمیم دارید مجتمع ها را منحل کنید ممنونیم اما لطفا طرح پرداخت حقوق معلمان از طریق مدیران مدارس را اجرایی نکنید زیرا خستگی کاردر روح و جسم معلمان خواهد ماند وموجبات آزردگی آنان را بیشتر و بیشتر فراهم خواهد نمود. لطفا در مورد ساماندهی نیروهای مازاد هم (که به خواست خودشان مازاد نشده اند) دقت عمل بیشتری داشته باشید تا شأن معلم حفظ شود.
  • رنج کشیده IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    6 5
    حقیقتا منحل کردن مجتمع های روستایی خدمت بزرگی به آموزش وپرورش است با اینکه از ابتدای تشکیل مجتمع ها معاون می باشم ولی مجتمع ها هیچ کارایی ندارد. دیگه جلو زن وفرزند هم شرمنده شده ایم کی وقت عمل میرسه که باید مشکل معیشتی معلمان حل بشه به خدا داغونیم فکری به حالمون کنید.
  • فرشاد A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    3 10
    باسلام خدمت همکاران عزیزووزیرمحترم ،لطفاازاین مخالفین مجتمع ها بپرسیدتاقبل ازتشکیل مجتمع چندتامقاله وکتاب تألیف کرده وچندتاجشنواره تدریس شرکت نموده اندکه تشکیل مجتمع مانع ادامه کاراین عزیزان وبی انگیزگی ایشان شده به نظربنده کسانی که وجدان کاری دارند باتشکیل مجتمع موافق وهمراه می باشنداین دسته منتقدان معلمانی هستندکه بیشتروقت خودرادربنگاههای معاملات ملکی یامسافرکشی می گذرانند .
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    2 14
    سلام وعرض ادب خدمت وزیر محترم مدیزان مدارس تابعه که خواهان انحلال مجتمع ها می باشند به نظر من مهمترین دلیلشان این است که مدیر مجتمع مراقب تمامی فمالیت های انها میباشداز حضور وغیاب مدیران ومعاونین انها کمک های مردمی مبالغ فوق برنامه وکیفیت بوفه مدارس وکیفیت آموزشی کیفیت شورای دبیران انها وبسیاری موارد دیگر که توسط مدیر مجتمع رصد می شود.بنا بر این پر واضح است که مدیران مدارس تابع از مجتمع خوششان نمی اید.(از طرف نماینده دبیران مجتمع)
  • معلم IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    7 2
    آخه من موندم مگه مدیرانی که الان در مدارس کار میکنند همه صلاحیت دارند که یا مدیریت بلدند که حقوق معلم را مدیر پرداخت کنه،آقای فانی وضعیت آموزش و پرورش و شان معلمی را خواهشا از این بیشتر با این کار لگد مال نکنید......
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    آقای دکتر تابستان امسال ما مدارک تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی دادیم ولی هنوز خبری نشده
  • مدیر مجتمع IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    12 7
    به نظر من طرح مجتمع اگر درست اجرا میگردید. بسیار طرح موفقی بود اما متاسفانه سلیقه ای اجرا شد.
  • محمدح A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    4 6
    باسلام مجتمع هاي روستايي بسيار لازم وضروري است وانحلال آنها ظلم بزرگي در حق دانش آموزان روستايي كم جمعيت است درست است كه بعضي مشكلات در شهرها بوجود آمده ولي براي دانش آموزان روستاهاي كم جمعيت وپراكنده بسيار مفيد و لازم است كه بايد اصلاحاتي صورت بگيردوپابرجابماند.
  • سلما IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    3 1
    سلام آقای فانی لطفادرموردمعلمانی که خواستاربازنشتگی زودترازموئدهستندنیزفکری بکنیدب باخارج شدن نیرومقداری ازمشکلات نیروهای مازادحل می شود
  • صقر A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 2
    با سلام خدمت همکاران محترم من فکر می کنم که معایب مجتمع از محاسن آن بیشتر بوده است. در منطقه ما حتی یک مدیر مجتمعی بیدا نمی شود که از مجتمع ها راضی باشد بنده به عنوان مدیر مجتمع با گستردگی مدارس تحت بوشش ,وصعب العبور بودن شاید فرصت کمتری حاصل بشود تا مرتب وهمیشه مثل سابق که معلم راهنما بودم وهمیشه سرکشی از مدارس خودم داشتم در جواب دوست عزیز که فرموده اند مدیران مجتمع بول اضافی می گیرند منطقه ما این جوری نبوده وحقوق مدیر مجتمع با معاون آموزگار یکسان بوده ودر مواردی معاون آموزگارحقوقش از من مدیرمجتمع که هم سابقه هستیم بیشتر بوده است. سرانه بسیار اندک مدیران مجتمع را دیوونه کرده ومدیر مجتمع مجبور به گدایی کرده.
  • معلم پیر A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    5 1
    درود و سلام بر دکتر فانی آفرین بر شما که با دستان توانای خود مجتمع آموزشی را منحل می کنید این خبر هزاران معلم هر شهر را خوشحال می کند یعنی مجتمع را خدا منحل کرد به امید آرزوی دیدن منحل شدن مجتمع و رسیدن خدمت شما وزیر بزرگ، باسواد ، دانا ، توانا با تشکر معلم پیر
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    4 2
    سلام آقای وزیر هرچه سریعترنسبت به انحلالمجتمع اقدام بفرمایید الان هم که که اقدام شود باز بچه کمتر ضرر میکنند
  • ز.ج IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    9 4
    کاملا موافق حذف طرح مجتمع هستم چون اکثر مدیران مجتمع انتخابی از نور چشمان و سفارش شده ها هستند و هیچ نظارتی بر آنان صورت نمی گیرد و خودشان را قدرت مطلقه می دانند .
  • مدیر مجتمع IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 2
    باسلام نه تنها باید نسبت به جمع کردن مجتمع ها تجدید نظر کرد بلکه باید نسبت به جابجایی و تعویض مدیران مدارس نیز تجدید نظر کرد چون بعضی از مدیران سالهاست چنان به یک مدرسه چسبیده اند که انگار میراث پدرشان است مدرسه را محل تفریح خانواده و محل کسب وتجارت نموده اند
  • حرف دل IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 4
    سلام :اقای فانی از اینکه پیشنهاد منحل کردن مجتمع ها ی روستایی را دادید ممنونم .بزرگترین ضربه بر پیکره آموزش وجود مجتمع هاست.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    2 0
    با سلام ،خواهشمنداست نسبت به پرداخت اضافه کاری نیروهای اداری ادارات آموزش وپرورش هم توجه کنید . زیرا عدم پرداخت اضافه کاری به این نیروها باعث شده ادارات بتدریج از نیروهای خلاق وتوانمندمحروم شود .
  • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    3 8
    با سلام خدمت تمام فرهنگیان عزیز. من خودم الان چهار ساله که مدیر مجتمع روستایی هستیم . مجتمع ها اگه ازنظر مالی حمایت بشند کارای خیلی خوبی دارند .البته نظر شخصی خودم اینکه حذف بشند چون چهار ساله که هم معاون آموزگاران راحتر شده اند هم همکاران اداری بیکار شده اند چون تمام کارها را مجتمع انجام میدهد.
  • توکا IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 0
    باسلام مسولین عزیز خواهشمند یم بیشتر به فکر مشکلات مالی ومعیشتی معلمان باشید و ر وی این مبحث توجه کنید نه اینکه شعار الکی بدین
  • سروش A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    2 0
    با سلام و آرزوی موفقیت در زندگی و امور آموزش و پرورش ، جناب وزیر لطفا با بازنشستگی افرادی مثل بنده که 29 سال سابقه کار در مقطع ابتدایی را داریم موافقت نمایید زیرا دیگر توان کار کردن و انگیزه کار را مدیران باند باز و فاقد صلاحیت که با رابطه در این پست گمارده می شونداز ما گرفته اند و این نه برای ما و نه برای آموزش و پرورش پسندیده نیست
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    4 0
    سلام اقای فانی نیروهای خدماتی که سال گذشته گزینش مصاحبه شدن براچی جذب نمی کنید بچه های مردم راسرکار نگذارید خداراخوش نمیاد
  • خسروشیری IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    5 3
    با سلام وارزوی موفقیت از اینکه مجتمع هارا جمع می کنید بزرکترین خدمت را به اموزش وپرورش انجام میدهید
  • منصور IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    3 0
    عاقبت گواهی نوع دوم چه شد چرانمی تونید تصمیم قطعی بگیرید معلمان واجد شرایطتو سرکار گذاشتی
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    5 4
    با عرض سلام لطفا در مورد مجتمع مدارس هرچه سریعتر فکری کنید با ایجاد مجتمع ها مدارس آ‌ن کارایی قبلی را ندارند . اگر آن را منحل کنند خوب است.
  • احمد A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    6 1
    چرااقای وزیرسریع وصریح منحل شدن مجتمعهای شهروروستای رااعلام نمیکندمنتظرچی هستندتکلیف همه رامشخص کند
  • فرهنگي بلوچ فنوجي A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 4
    سلام اقاي وزير.بخدا يك مشت ادم مفت خور والاف روگذاشتن مديرمجتمع ومعاون مجتمع.واين اقايون هم هيچ وقت تغييرپست نميدن چون ديگه فراموش كردن كه به عنوان يك معلم تواموزش وپرورش اومدن.ازاقاي وزيرخواهش ميكنم كه مجتمع هاي اموزشي رامنحل كنندتاهم مشكل نيروي انساني حل شودوهم اون پول اضافي روكه به اونادادن به سرانه مدارس واريزكنن.ويك خواهش ديگه داشتم كه يك معيارهاي مناسب براي انتخاب مديران مدارس بذارن تايك مديرتااخرمديرنمونه وعرصه روهم براي ديگران هم خالي بذارن تاديگران هم ايده هاي خودرااجرايي كنن.الان انتخاب مديران ازطريق روابط ومادالعمري است كه نتيجه اش ميشه يك مدرسه خشك وبي روح كه نه معلم انگيزه اي داره ونه دانش اموز.پس تغييروتحول درمديران مدارس هم به نفع مدرسه وهم به نفع دانش اموزخواهدبود.
  • ممقانی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    1 0
    پرداخت حقوق توسط مدیر از آن حرف هایی است که نشان میدهد وزیر هنوز با واقعیات آموزش و پرورش آشنا نیست جناب وزیر پرداخت حقوق توسط مدیر یعنی انداختن فرهنگیان به جان هم اگر جناب مدیر از بنده خوشش نیامد یعنی وای به حال من این یک تجربه را کم داشتیم؟؟ از ژاپن آورده اید یا فرانسه یا ....؟ تو ی خیلی از ادارات هنوز فیش حقوقی در داخل پاکت به کارمند داده می شود چرا که اختلاف فاحشی بین دریافتی کارمندان است با اینکه روی هم رفته تمامشان چندین برابر یک فرهنگی حقوق می گیرند. ولی در آموزش و پرورش تنها جایی است که فیش حقوقی همه جلو چشم است و حداقل همه با حساب و کتاب حقوق می گیرند هرچند کم باشد
  • ممقانی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    3 3
    تصور کنید در یک روستا که مدیر و چندین معلم و چند کلاس دارد با فرض 30 دانش آموز که معمولا به خاطر جمعیت کم کلاسهای حدود 10 نفری هستند به مدیر 36 میلیون برای یکسال پول بدهید برای کل مخارج که حتی حقوق یک مدیر با معلم نیز با آن تامین نمی شود با اضافه خرج مدرسه و ..... ؟؟ مدیر ناچار است معلمان با سابقه کمتر را به خاطر پرداختی کمتر جذب کند بخاری را اکثرا برای صرفه جویی خاموش کند از حقوق معلم کم کند کچ و پاک و کن و خرید و ارتقائ سیستم ها و ... ... صرفه جویی کند به جای اسید در آزمایشگاه از آب استفاده کند برای توپ فوتبال جوراب بچه ها را گلوله کنند و .... فضای جالبی میشود از همین حالا یک سوژه طنز توپ بدهید دست شهرام شکیبا