علی اکبر پرورش، وزیر آموزش و پرورش در سال های ۶۰ تا ۶۳ (کابینه شهید باهنر و میرحسین موسوی) در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان بستری است. روز گذشته نمایندگان وزیر آموزش وپرورش از او عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هشتمین روز ازماه محرم نمایندگان وزیر آموزش وپرورش به دیدار علی اکبر پرورش در بیمارستان آیت ا... شهید صدوقی اصفهان رفتند وشفای عاجل او را از خداوند متعال طلب کردند. در این دیدار، دکتر صافی مشاور دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش و رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی کشور و عاملیان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان نمایندگان وزیر به همراه جمعی از مسئولان اداره کل آموزش وپرورش این استان حضور داشتند.

همچنین سیدصالح پرورش فرزند او، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش به تسنیم گفت: پدرم از روز جمعه به‌دلیل عفونت خونی در بیمارستان بستری شده است که هم‌اکنون این عفونت توسط پزشکان متخصص کنترل شده است. عفونتی که در سطح خون گسترش یافته بود و چشم‌ها را نیز درگیر کرده بود، بهبود یافته اما هم‌اکنون پدرم در ICU بستری است و مرخص شدن وی از ICU نیاز به بهبود سطح هوشیاری‌اش دارد.

او درباره سطح هوشیاری پدرش عنوان کرد: وضعیت هوشیاری پدرم کاهش یافته به‌گونه‌ای که نمی‌تواند چشمانش را به‌طور کامل باز کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =