فارس نوشت:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی همچنان با قوت خود باقی بوده و توسط نیروی انتظامی اجرا می‌شود.
احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در گیلان اظهار کرد: در این سفر بررسی و اصلاح مأموریت و ابلاغ‌های جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نکات مورد توجه جدی‌تر در گیلان صورت می‌گیرد، افزود: اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی) بیشتر از گذشته باید در گیلان اجرایی شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه طرح مکنا با چهار فرآیند ایجاد شده است، گفت: خوشایندسازی محیط برای مردم و پرسنل، بررسی فرایندها، بررسی تعالی رفتار و موضوعات مأموریت از جمله فرایند طرح مکنا است.

وی درباره اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی تصریح کرد: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی همچنان به قوت خود باقی است.

رادان خاطرنشان کرد: شورایی در این زمینه تشکیل شده که به صورت سیستمی‌تر به اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی پرداخته می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید براینکه تقویت در امنیت اجتماعی با قوت انجام می‌شود، یادآور شد: این طرح توسط نیروی انتظامی با قوت اجرایی می‌شود.

 

سرنوشت ریگی در انتظار گروهک‌های تروریستی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه گروه‌های کوچک تروریستی به زودی به سرنوشت عبدالمالک ریگی دچار می‌شوند، گفت: مسائل سیستان و بلوچستان با حساسیت زیاد رصد می‌شود.
 
احمدرضا رادان امروز در حاشیه سفر خود به گیلان درباره حوادث سراوان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان به جز حادثه‌ای که در سراوان شکل گرفت دارای شرایطی خوب به لحاظ امنیت را تجربه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما در مرز خاکی سیستان و بلوچستان با دو کشور همسایه هستیم، افزود: این کشورها برای امورات امنیتی خود دچار مشکلات هستند به ویژه در نقاطی که به طرف مرزهای جمهوری اسلامی ایران می‌آیند ناامنی‌ آنها می‌تواند سرریز شود و دامن کشور ما را بگیرد اما با داشتن مردم خوب، شرایطی که در مرز ایجاد کرده‌ایم بهترین شرایط را در سیستان و بلوچستان به لحاظ امنیت داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث شهادت دادستان زابل موضوع تروری و امنیتی نبود بلکه موضوعی در قالب پرونده‌هایی که داشتیم بود و افراد آن دستگیر شدند به جز یکی دو نفر باقیمانده است که در آینده آنها نیز گرفتار قانون می‌شوند.

وی با تصریح بر اینکه مسائل سیستان و بلوچستان رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: در موضوع امنیت و مبارزه با اشرار، مبارزه با مواد مخدر و ناامنی‌هایی که می‌توانست رقم بخورد اما نخورد از جمله مسائلی هستند که نسبت به آن حساس هستیم و با حساسیت بیشتر آنها را رصد می‌کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه وضعیت فعلی منطقه سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته تغییر کرده و قابل قبول است، یادآور شد: این به دلیل وجود مردم خوب و همراه سیستان و بلوچستان است و اینکه نیروهای انتظامی با پیگیری‌های مردمی می‌تواند ماموریت‌های خود را خوب انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم به زودی همان سرنوشتی که عبدالمالک ریگی به آن دچار شد گروهک‌های کوچک تروریستی نیز به آن دچار می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324941

برچسب‌ها