فارس نوشت:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۲۳ نفر از وکلای ملت و همچنین وزیر اطلاعات برای ارائه گزارشی درباره نحوه پاسخگویی به استعلامات، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌روند.

 اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

در این جلسات قرار است گزارش حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات درباره نحوه پاسخگویی به "استعلامات مربوط به انتصابات" مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه، رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین بررسی بودجه ۹۲ و ۹۳ مراکز آموزشی کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، امین‌حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین مسئولانی از خزانه‌داری کل کشور نیز، در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رضا فرجی‌دانا وزیر علوم همچنین عصر روز سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سؤالات عطاءالله سلطانی صبور نماینده رزن و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده تهران که به نمایندگی از سوی 22 تن از وکلای ملت پرسشی را مطرح می‌کند، پاسخ می‌دهد.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    21 1
    آقايون هنوز انتخابات را باور نكرده اند!
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    11 1
    این وزیرا هم که همش تو مجلس میچرخن
  • حسین A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    18 1
    دقت کردین این وکلای ملت(!) از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم چقدر پرکار شده و به نظرات مردم(هرچند کم) اهمیت میده؟ من به عنوان یک شهروند این ملت میخوام از وکیل خودم بپرسم هشت سال پیش کجا بودید؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    30 1
    باید از رییس این کمیسیون آموزش که ظاهرا فرد "زاهدی" است پرسید! که شما در این مجلس نماینده شده اید که فقط مانع تراشی کنید؟! قصاص قبل از جنایت کنید و داد وای نفسا سر دهید؟! مسئولیت وزیر را در حد انتخاب معاون هم از بین ببرید؟! چرا آنوقت که در زمان شما و خلف شما دانشگاه دچار مشکلات عدیده ای شد! آنوقت که در زمان حضور شما در مالزی، دانشجویان ایرانی دچار مشکل شد، آنوقت که بورسیه ها و جذبهای غیرقانونی انجام شد، آنوقت که انجام امورفرهنگی در دانشگاه ها برای ارتقا اساتید واجب شد، آنوقت در زمان شما آیین نامه های یک شبه نقل و انتقال و مهمان به صورت غلط به دانشگاه هادیکته شد،... از هیج وزیری سوال و استیضاح نکردید؟!حال که دشنام شما به وزیر علنی شده است لااقل دنبال تغییر اسم خود باشید و شغلی برای آینده!
    • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      9 1
      اگر كسي شك هم داشت كارنامه اين 8 ساله آقايان كافي است...
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    22 1
    23نفر سوال دارند؟ يعني همچين مجلس فعال و پويايي داشتيم و در سه سال اخير لب از لب نمي گشودند؟
  • فردوس توسی A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    18 1
    چرا؟ مگه ایران برا همه ایرانیان نیست؟ اصلاح طلبان هم در کابینه باشند بهتر نیست؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    19 1
    دانشگاه را در زمان احمدی نژاد پادگان کرده بودند صدای بظاهر نمایندگان در نیامد حالا چه شده..............
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    1 26
    اگر بخوان بد کار کنند باید استیضاح بشن.
  • ممد A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    9 1
    از یک شخصیت علمی و به قول خودتون دانشمند این حتک حرمت و این لحن حرف زدن راجع به وزیر یک دولت مردمی به دور از ادب است واقعا متاسفم . این 2 سالم می گذره . (خبرآنلاین اگه واقعا نمی خوای منتشر کنی بگو خودمونو خسته نکنیم اینقد وقت بذاریم)