ایسنا نوشت:

پلیس کنیا اعلام کرد که بین چهار تا شش نفر حمله به مرکز خرید نایروبی را انجام دادند که بسیار کمتر از تصور اولیه بود. همچنین صحنه‌هایی که به تازگی از حمله به مرکز خرید منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که مهاجمان با اسلحه در دست‌شان با آرامش فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که کنیا هویت چهار فردی را که در حمله به مرکز خرید نایروبی مشارکت داشتند، اعلام کرد. اسامی این افراد "ابو برا السودانی"، "عمر نبهان"، "خطاب کینی" و "عمیر" اعلام شده است.

دولت کنیا ابتدا اعلام کرده بود که بین 10 تا 15 نفر فرد مسلح در حمله به مرکز خرید "وست گیت" شهر نایروبی مشارکت داشتند که به کشته شدن حداقل 67 نفر انجامید.

دیوید کیمائیو، رئیس پلیس کنیا با تایید اینکه مهاجمان بین چهار تا شش نفر بودند، اظهار کرد که هیچ یک از آنها تلاشی برای فرار نکرده و همگی در درگیری‌ها کشته شدند.

کیمائیو روز شنبه نیز تاکید کرد که سامانتا لوتوآیت معروف به بیوه سفید در این حمله دخیل نبوده است.

پلیس اعلام کرد که تاکنون حداقل یک کنیایی و دو سومالیایی دخیل در این حمله شناسایی شده‌اند اما همچنان مشخص نیست که آیا هیچ غربی در این حمله حضور داشته است یا خیر؟

مقامات کنیایی ادعا کرده بودند که پنج تروریست را در این حمله کشته‌اند اما فیلم‌های ضبط شده تنها چهار نفر را نشان می‌دهند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    1 0
    باید سعی شود به نحوی این سلفی های تکفیری وحشی را با دشمنان درگیر کرد.