فارس نوشت:

رمضان شریف رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری خود که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس توانست در 34 سال گذشته برکات زیادی برای آرمان فلسطین و حمایت از محرومان و مظلومان عالم به دنبال داشته باشد.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مشکل امروز منطقه خلا فرآیندها و پروژه‌های صلح نیست یادآور شد: بلکه ضرورت اساسی جهت تامین امنیت و صلح پایدار در منطقه توجه و تمرکز بر ریشه‌های بحران در منطقه است و تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه حضور داشته باشد، هیچ فرآیندی نمی‌تواند صلح امنیت و ثبات را در منطقه محقق و پایدار کند.

رمضان‌شریف در ادامه سخنان خود به موضوع سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً یکی از شعارهای کلیدی امسال در روز قدس حمایت از مردم مظلوم و ستم کشیده سوریه است که در مقابل همه ترفندهای نظام سلطه مقاومت کردند و از جغرافیا و دولت خود پشتیبانی کردند و با اینکه تروریست‌ها را به این کشور گسیل کرده‌اند اما مردم بیشترین حمایت را از دولت و ارتش دارند. از این رو یکی از شعارهای کلیدی ما بازگشت آرامش به این کشور است.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پاسخ به این سوال که سخنران مراسم در تهران چه کسی است و آیا با توجه به اینکه مراسم تحلیف در تهران برگزار می‌شود میهمان خارجی هم دارید؟، گفت: نماز جمعه این هفته توسط آیت‌الله خاتمی خواهد بود و سخنران مراسم همانند سنوات گذشته رئیس جمهور کشورمان آقای احمدی‌نژاد هستند. روز قدس سه روز قبل از مراسم تحلیف انجام می‌شود و مانمی‌دانیم مهمانان چه روزی می‌آیند اما اگر از کشورهای اسلامی در آن روز حضور داشته باشند، حتماً در راهپیمایی شرکت می‌کنند اما میهمان خارجی برای روز قدس نداریم.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =