عسگراولادی: مفتون شدگان سال 88 به دامن رهبری رئوف ملت و نظام برگردند

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد آقای روحانی فرزند حوزه و یک مجتهد انقلابی است. سوابق خدمت او به نظام و همراهی با امام و رهبری معظم انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در دیدار با جوانان حزب موتلفه اسلامی و در پاسخ به پرسش های عمیق و دقیق انها با اشاره به نتایج انتخابات گفت: بحمدالله آثار جنگ نرم دشمن در خلق حماسه سیاسی ملت محو شد. ملت پیروز انتخابات سال 92 است. نقشه ها و طراحی های دشمن در این پیروزی نقش بر آب شد.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای امام(ره) اظهار داشت: شهادت شهید بهشتی جبهه کفر، نفاق و الحاد را رسوا کرد و نشان داد دشمنان اسلام و نظام هیچ منطقی جز خشونت و ترور و تخریب نداشته و ندارند.

وی با اشاره به این بیان شهید بهشتی که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت بیان داشت: آن منطقی که انقلاب را تا امروز بالنده و سرافراز نگه داشته است پرهیز از قدرت طلبی و زر اندوزی و کوشش در خدمت صادقانه به مردم بوده است. یک جریان نیرومند در کشور از ابتدا با همین منطق وارد انقلاب شد و با همین منطق در تبعیت از ولایت فقیه به مردم و انقلاب خدمت کرده و می کنند.

عسگر اولادی با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت در انتخابات سال 92 بیان داشت: برگزاری انتخاباتی جدی،آزاد،رقابتی، قانونمند و اخلاقی پایه های اقتدار و امنیت در کشور را استحکام بخشید و تهدید های دشمن علیه ملت را به صورت فرصت درآورد لذا نتایج انتخابات به صورت جشن ملی درآمد و دشمن را به عزا نشاند و دوستان را امیدوارتر کرد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به حوادث تلخ سال 88 خاطر نشان کرد: عده ای را دشمنان اسلام و انقلاب از روی نیرنگ و فتنه تشبیه و تحریص به شورش خیابانی و سرسپردگی به دشمن کردند. متاسفانه فرصت های پدید آمده از مشارکت 85 درصدی مردم درآن انتخابات را به صورت تهدید علیه امنیت ملی درآوردند و اجازه دادند دشمنان ارزشها و اهداف مقدس امام(ره) و رهبری انقلاب را مورد هدف نیرنگ های خود قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی رفتار کسانی که در این انتخابات پیروز نشدند را با کسانی که در سال 88 با عدم توفیق روبرو شدند را مقایسه کرد و گفت: همین دولت و همین مجریان و ناظرین در انتخابات سال 88 حضور داشتند اما یک جریان نتایج سال 88 را نپذیرفت و آن را با تهمت و تقلب آلود، اما جریان رقیب در سال 92 با آنکه تفاوت رای خیلی کم بود به راحتی نتایج را پذیرفت و رای ملت را مکیزان دانست و به ان احترام گذاشت لذا جشن ملی شکل گرفت

وی خطاب به کسانی که در انتخابات سال 88 مفتون فتنه غرب قرار گرفتند بیان داشت: هنوز فرصت باقی است، به دامن رهبری رئوف ملت و نظام برگردید و از لغزش های انجام شده تبری خواسته و توبه کنید. خداوند ظلم عظیمی را که به نظام روا داشته شده را هرگز نمی بخشد، مگر چنان چه در قرآن کریم و در آیه 82 سوره طه تصریح فرموده که به یقین من آمرزنده هستم . کسی را که توبه و بازگشت کند و ایمان بیاورد و با عمل شایسته جبران کند و هدایت جو باشد.

عسگر اولادی با اشاره به تایج انتخابات اظهار داشت: ما در این انتخابات تدبیر جدی و جامع الاطراف خود را داشتیم اما تقدیر الهی چیز دیگری بود . ما در برابر این تقدیر بسیار زیبا تسلیم و مطیع هستیم.

وی با اشاره به شخصیت آقای روحانی گفت: آقای روحانی فرزند حوزه و یک مجتهد انقلابی است. سوابق خدمت او به نظام و همراهی با امام و رهبری معظم انقلاب بر کسی پوشیده نیست. اکنون همه باید به او کمک کنیم تا در خلق حماسه اقتصادی نیز پیروز و موفق شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ما باید به آینده فکر کنیم و رئیس دولت منتخب ملت را در چالش های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی یاری جدی و صمیمانه نمائیم.

وی در پایان با اشاره به عبرت های انتخابات اخیر گفت: البته حزب موتلفه اسلامی باید روند همگرایی و وحدت را در اصولگرایان تقویت کند و از واگرایی و تشتت و اختلاف دشمن شادکن پرهیز نماید.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    آقای عسگر اولادی برخی توفیق توبه پیدا نمی کنند چون در جهل مرکب هستند آرامش کشور مدیون 5 کاندید اصولگراست که بر عکس بعضی ها به رقیب تبریک گفتند
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      اقا اشتباهی مثبت دادم.اره در توبه بازه ولی حیف که برا شما فقط در رحمت بازه حرف شما یاد سریال امام علی می افتم.اونجا که خوارج از امام میخواستن توبه کنه. جناب اگه اون موقع بودین طرف کی میگرفتین
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    شما اگه تو انتخابات پیروز میشدی بعد تعیین تکلیف میکردی مردمی که به این دولت رای دادن خواسته ها و شعارهاشون مشخصه...
    • میثم A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      به هرحال این اقایی که ادعا میکنه بدونه اقای روحانی یک راستی سنتی هستند یه یک اصلاح طلب پس ادعای بی خود نکنن.اگه اصلاحات اینقد رای داشت خودش یه نفرو معرفی می کرد چرا از راستی ها کمک خواست. در ضمن ارای اصول گرایان پخش شد.پس دلیل نمیشود که بگوییم اصلاحات پیروز انتخابات بود بلکه افرادی که به نوعی اعتدال میخواستند به جناب اقای روحانی رای دادند.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      آقا میثم به نظرت اگه خاتمی اجازه حضور پیدا می کرد بقیه چنتا رای میوردن ؟چقد زود فراموش کردید 8 سال دارید اصلاحاتو با توسل به قدرت غیر مشروع قبر می کنید غافل ازینکه اصلاحات زنده هست تا امید زنده هست تا مردم زنده اند تو پیام این انتخاباتو درک نکردی!!
    • میلاد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      69 3
      دوستان خودتونو عصبی نکنید میثم خان دارن ممزاح میکنن ! هه هه هه ! الان بخندیم ما چ کار کنیم آخه ای اصولگرا مآب و اصولگرا باشیان ! اصلا میدونی چیه آقا میثم ؟ اصلاحات یک کلام روحانی والسلام ! آره داداشه من !
    • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      48 3
      آقای میثم که با حرفت واضحه رایت یکی دیگه که اتفاقا زیاد سعی در سیاه نمایی علیه آقای روحانی داشته بوده اصلا نباید در مورد روحانی نظر بدی!تو حتی به اون رای هم ندادی در حالی که این آقا با اصلاح طلبا ائتلاف کرد اما اصول گرا ها سعی در تخریبش داشتن اگه اصولگراست چرا قبل انتخابات براش شایعه و دروغ و تهمت و بگم بگم راه انداختن این جماعت اصولگرا؟ ا
    • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      95 4
      ميثم خان خودت خوب ميدوني و بهتر از همه ما ميدوني كه اكه اقاي خاتمي از فيلترها رد ميشد راي مردم به ايشان طوفاني و در تاريخ كشور براي هميشه ماندكار ميشد. مطمئنا خودت هم ميدوني بيدار شو!
    • مهرداد IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      95 5
      آقا میثم آرای اصول گرایان پخش شد؟اگه جمع میشد بازم به رای روحانی نمی رسید
    • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      76 4
      ميثم تو نميخواي درست بشي؟. هان؟!
    • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      4 76
      آقای خاتمی بعد از اصرارهای فراوان برای نامزد شدن گفته بودن اگه من نامزد شم مردم دیگه نمیزارن تا اردکانم برم!نه حرف من نه تو نه ایشون!
    • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      22 4
      من تو انتخابات به دکتر رضایی به عنوان یک کاندید مستقل رای دادم و مطمن باشید اگر انتخابات میرفت دور دوم حتما به دکتر روحانی رای میدادم . هر چند دکتر رضایی انتخاب نشد ناراحتم ولی از اینکه از بین بقیه دکتر روحانی انتخاب شد واقعا خوشحالم. اصولگراها اصلا شناختی از جامعه ندارن
  • میلاد IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    عجب !!! واقعا نمیدونم چی بگم !
  • مجتبی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    هزار روز گذشته کافی نیست ؟؟؟!!!
  • کاظم A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    نتایج انتخابات نشان داد که اصولگرایان مفتنونان اصلی سال 88 بوده‌اند. من هم موافقم که اصولگرایان توبه کنند و به دامان ملت بازگردند
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      21 0
      احسنت!!!
  • خاتوم A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    52 8
    اصولگرا ها انتظار دارن خاتمی طی نامه ای از خراب کاری های جناح راست عذر خواهی کنه . بگه ببخشید دارید کشور رو با دلار 3000 تومان تحویل میدید
  • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    43 3
    جریان آقای عسگر اولادی با همه احترامی که دارند با همه قوایش در انتخابات همان دو میلیون رایی بود که آقای ولایتی داشت . اگر قرار باشد در شرایط جدید عده ای به نصیحت و ارائه خط مشی بپردازند آقایان هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی هستند ولی اینها نجابت دارند تاکنون مصاحبه ای نکرده اند و مطالبه ای نداشته اند در صورتی که همه مردم و حتی مرغان هوا و ماهیان دریا هم می دانند آقای روحانی بدون حمایت اینها و کنار رفتن عارف نمیتوانست رئیس جمهور شود . چرا اصول گرایان اعم از معتدل و تندرو همیشه هر تحولی را به خودشان نسبت می دهند و حاضر به قبول شکست و سکوت نیستند / چرا پای بند به اخلاق سیاسی اسلامی نیستند و نمی پذیرند که مردم آنها را نمی خواهند ./
  • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    22 4
    ما که از خدامونه اونایی که آقای احمدی نژاد و در سال 88 به زور آوردن سر کار توبه کنند ...
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    9 30
    تازه خدا لیاقت توبه رو به همه نمیده.کاش توبه می کردید وعاقبت بخیر می شدید.کاش ولی...
  • فرهاد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    62 3
    من پیشنهاد میدم که آقای عسگر اولادی به شعارهای جشن های خیابونی بعد از انتخابات توجه ویژه ای کنند اونوقت میفهمن مفتون شدگان واقعی سال 88 چه کسانی بودند و قهرمانان واقعی مردم چه کسانی هستند !
  • فریبا IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    102 7
    منظور آقای عسگر اولادی از مفتون شدگان سال 88 همانا اصولگرایان افراطی بودن که الان ازشون میخواد افراطی گری رو ببوسن بذارن کنار! آره آره همین بوده منظورشون چون سال 88 جز این قشر ما مفتون شدگان دیگه ای نداشتیم اون بقیه عزیزان دل بودن !
  • مردم IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    7 49
    به نظر من هم باید برای یک عده جوانانمان که بهر صورت فریب خوردند و در تب و تاب جوانی ازشان سوءاستفاده شد و یک عده شان آواره دیار غربت شدتد باید درهای مملکتمان باز باشد تا این جوانها به آغوش وطنشان بازگردند بدون هیچ هراسی آقای عسگراولادی لطفا اگر این سخنانتان برای جوانانی که آواره شدند نوعی امنیت واقعی ایجاد میکند آنرا تسری دهید تا بلکه اینان که در اثر خامی و شور جوانی گول خوردند به آغوش وطن برگردند و برای کشور و نظام و مردمشان خدمت کنند نه برای بیگانگانی که منتظر این فرصت هاست !
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    52 3
    درستش اينه: اكثريت ملت به اغوش نظام و اصولكرايان به اغوش اكثريت ملت بركردن!
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    اصولگراها انگار خودشونم باورشون شده با اختلاف ٢٠٠،٣٠٠هزار راى باختن! ١٢ ميليون راى فرق نفر اول و دوم بود
    • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      133 6
      تا جلیلی چند میلیون رای اختلاف؟؟؟!!!
  • عليرضا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    برات متاسفم يك تنه قاضي رفتي!!!!!!!!!!!؟
  • بی نام DE ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    22 0
    اقای عسگر اولادی به جای این حرفها عید کمی پسته میریختی تو بازار سیاست رو ولش....
  • محمدرضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    87 2
    آقای عسگراولادی ما سیلی ناحق فراوان خورده ایم.....
  • پیروز A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    73 1
    اگه قرار بر توبه باشه 70 میلیونمون باید توبه کنیم
  • احمد A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    75 1
    شما خودت تو شورای شهر رای نیاوردی یعنی مردم شما را نمی خواهند.والسلام
    • حاج رضا NL ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      11 1
      زیبا گفتی. من موندم اینها چه تصوری از مردم دارند .خدا کنه که اون چیزی که تو ذهن منه نباشه
  • بی نام EU ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    167 2
    آقای اولادی محبوبیت و مقبولیت را مردم ایران مشخص می کنند نه عقاید و نظرات جنابعالی
  • شهروند A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    86 3
    ماشا الله كم نميارند كه، .......مردم جوابشونو دادند،باز ميان شعار ميدن،تو انتخابات شوراي تهران هم كه راي نياورد ومعلومه مردم تهران اين اقا را قبول ندارند وخودشونو جاي مردم ميذارند ونظريه هم ميدهند!!!
    • سارا A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      83 1
      واقعا چر ا باید کسی که از طرف مردم انتخاب نشده برای مردم تصمیم بگیره و نظر بده سپاس از نظر خوبی که دادید شهروند عزیز
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      1 8
      شورای شهر برادرش بود نه این!
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    64 5
    " اما جریان رقیب در سال 92 با آنکه تفاوت رای خیلی کم بود به راحتی نتایج را پذیرفت و رای ملت را میزان دانست " البته باید اضافه کرد که این جریان مورد نظر شما اصولا فقط به دنبال حفظ قدرت است و همین الان هم در همه ارکان حضور دارد و اصولا با توجه به دیدن عاقبت دیگران جرات اقدام مشابه را ندارد وگرنه بدش نمیومد که اعتراض کنه .
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    55 1
    اگر قرار بود كسي كاري بكند كه توي اين 4 سال انجام شده بود !!!
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    38 1
    خود مثبت منفي ها گوياي همه چيه
  • شایان A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    26 0
    با سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران موضوع سال 88 موضوعی جداست که بعضا با تنگ نظری های بعضی از مسوولین و تند روی ها در هر دو سو ، مخصوصا مسوولین همراه بود که جای بسی تامل دارد. اما مسله انتخابات 92 نشانگر این بود که مردم سوای از مسایل حزبی و گروهی بدنبال ارامش و اعتدال در تمامی زمینه ها هستند و دور بودن از افراط و تفریط و همچنین تعامل سازنده با دول خارجی و مردم بزرگ منش و فریخته ایرانی و در یک کلام بدنبال تغییر رو به کمال در حکومت. بیاییم دست به دست هم چه کرد چه لر چه آذری ،گیلک ،اصولگرا ،اصلاح طلب ، مسلمان ،مسیحی ، زردتشتی ، یهودی و چه دگر اندیشان و به طور کلی تمامیi مردم بزرگ و سر فراز ایران برای ابادانی و اعتلای نام شریف ایران با یکدیگر همکاری و تعامل کنیم .
    • شایان A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      15 0
      البته باید اضافه کنم که مسوولین باید مسوولیت اعمال و گفتارشان را بپذیرند و اگر به زعمشان اشتباهی کرده اند از مردم عذر خواهی کرده و با کمک مردم در جهت بهبود وضعیت مردم کمک لازمه را انجام دهند.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    27 3
    یادش بخیر عسگر اولادی اونوقت که نامزد ریاست جمهوری شده بود در حد غرضی رای آورد خیلی نمکه این مرد البته قیافش جدیه..
  • بی نام A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    14 1
    انتخابات رو که ببازید میگین ما نباختیم و بردیم بعد اگه که ببرید یکی مثل احمدی نژاد رو میارید سرکار و بعد اقتصاد رو خراب می کنید میایید میگید احمدی نژاد اصولگرا نیست اصلا ادم در کار شما می ماند