قالیباف گفت: من به عنوان یک باقیمانده از کاروان شهدا در بین شما حضور دارم و از این بابت خوشحالم.

شهردار تهران در همایشی که 18 اردیبهشت ماه با عنوان «تجلیل از خادمان هیات‌الرضا» در سالن ورزشی شهرداری کرج برگزار شد، با بیان این مطلب ادامه داد: من معتقدم اگر امروز عزت اسلام، عزت مسلمین، عزت دنیوی و اخروی را می‌خواهیم، این مسائل جز در فرهنگ قرآن و عترت نباید در جای دیگری دنبال شود.
وی افزود: امروز فرهنگ ایثار، محبت، گذشت و خدمت در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی تنها راه نجات ماست. در بخشی از سالیانی که پشت سر گذاشتیم، اگر عقب‌ماندگی در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی می‌بینیم و اگر به جای سیاست دینی، سیاست‌زدگی می‌بینیم به این علت است که از فرهنگ شهادت و از فرهنگ اهل بیت فاصله گرفتیم.
قالیباف ادامه داد: وضعیت موجود در شان مردم و نظام نیست. کشور ما قابلیت‌هایی بیش از اینها دارد. تنها راه نجات ما ادامه راه جهاد در دفاع مقدس است. با فرهنگ سرمایه داری و دوری از اهل بیت به جایی نمی‌رسیم؟ باید راه امام (ره) و شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهیم.
وی همچنین گفت: تنها کار ما این نیست که حوزه‌های خدماتی و عمرانی را درست کنیم بلکه باید جامعه را به سمت هدایت قدسی ببریم تا مردم عبادت خدا کنند و شهدا نیز از ما همین را می‌خواهند. خدمت در راه بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی، باید این خروجی را داشته باشد که فرصت رشد و تعالی به جوانان جامعه بدهد. هدف از همه اینها باید گسترش جوهره دینی و عبادت و بندگی خدا باشد. ما باید در سایه مدیریت جهادی و در سایه عقلانیت کار را پیش ببریم.
وی اظهار کرد: من آمده‌ام دوباره با برادران شهیدم که گویی در چشمان شما نشسته‌اند، عهد ببندم و بگویم که تمام سال‌های انقلاب رنج کشیدم اما آه نکشیدم. آمده ام  که دوباره با امامم و با چشمان نگران مردمم و با خاک میهنم، عهد دوباره‌ی عشق ببندم. عهد ببندم روزهای بی کینه و دروغ و پر از صفا را به کشور، شهر و آسمانمان بازگردانم.
قالیباف در پایان اظهار کرد: تنها راه اداره کشور را ادامه جهاد و تلاش توام با اخلاص در سایه نظام ولایی و در مسیر مکتب اهل بیت می‌دانم.
در این مراسم حاضران پلاکاردهایی به دست گرفته بودند که روی آنها شعارهایی از جمله «من فقط به خاطر رهبرم به تو رای می‌دهم»، «نسل علی‌اکبریم فداییان رهبریم»، «مالک اشتر علی، فدایی سیدعلی» روی آنها نوشته بود و همچنین روبان‌های زردرنگی به مچ دستان خود بسته بودند که البته دست‌اندرکاران این برنامه روبان‌های زردرنگ را به عنوان نمادهای هیات حزب‌الله معرفی کردند و گفتند: این روبان‌های زرد رنگ به این معنا نیست که رنگ انتخاباتی آقای قالیباف زردرنگ است.
در پایان این مراسم، از تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز تجلیل است.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    11 4
    آقای قالیباف اگر امکان دارد برای موفقیت خود اینقدر از شهدا وام نگیرید!
  • بدون نام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    8 3
    مگه زمان قانوني تبليغات شروع شده !!!! اين تبليغات نيست ؟؟؟؟!!! قانون شكني كه شاخ و دم نداره .
  • خلیج فارس IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    8 3
    دیگه از این شعارها حالم به هم میخوره...بفرما این چهار سال عمر هم ارزونی شما ببینیم و تعریف کنیم!!
  • بدون نام IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    8 0
    با سلام و خسته نباشید تیتر باید اینطور به نظر بیان شود: ..... روزهای بدون کینه و بدون دروغ و ..... با تشکر
  • بدون نام A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    5 9
    قالیباف می تونه ایران رو بسازه چون سابقه اش نشون داده
  • بدون نام KR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    9 2
    برادر من براي از بين بردن كينه، بايد با همه ايراني‌ها و همه مردم جهان دوست بود. شما مي توانيد؟
  • ممد IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    3 4
    دکتر پس کی ثبت نام میکنی خیال همه رو راحت کنی
  • بردیا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    3 6
    ما هم با تو عهد می بندیم تا دست به دست هم دهیم میهن خویش کنیم آباد
  • بدون نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    6 2
    وقتي در دل از اصلاح طلبان كينه داري .در عمل چه خواهي كرد؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    7 2
    تا قبل از ائتلاف با حداد ،اميدي برايت داشتيم اما نشان دادي تا مرد سياست شدن و روي پاي خود ايستادن فاصله داري
  • شـــــهرامـــ US ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    7 8
    هرجا رفتی آباد کردی از نیرو انتظامی گرفته تا الان که شهردار تهرانی پشت کار و همت خیلی بالایی داری خدا قوت ایشالا بتونیم با حمایت ازت تو ریاست جمهوری هم موفق باشی و درد من جوون رو کم کنی شما که میگی باید هم جهاد اقتصادی باشه هم هدایت به راه راست اینو بدون من جوون وقتی فکرم از کار و زندگی راحت باشه خیلی راحتتر میتونم با خدا و اهل بیت ارتباط داشته باشم ولی وقتی مثل الان نه از کارم راضیم نه امنیت شغلی دارم نه حقوق کافی نه خرج و مخارج پایین پس قطعا باید بیشتر وقتمو بزارم واسه جون کندن و پول درآوردن به دادمون برسید ما دهه شصتیا همه جا سوختیم
  • محمد IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    10 1
    خدمت جناب آقای قالیباف عرض کنم بنده یکی از طرفنداران جدی شما توی این انتخاب هستم ولی این حرفاتون یکم برام عجیب بود. مشکل تمام این سی سال ما این بوده که سعی کردین مردم رو خداپرست کنین، مردم خودشون خداپرست هستن و اگه هم قصوری از سمتشون دیده میشه به خاطر عملکرد فوق العاده غلط کساییه که ادعای خداپرستی دارن. شما مدیران و مسئولان به جای اینهمه سخنرانی سعی کنین یکم خودتون رو اصلاح کنین و صادق باشین تا اونوقت ببینین این مردم همونهایی هستن که زمون شاه با وجود کاباره و .... میرفتن مسجد و حسینیه و تظاهرات شرکت میکردن.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    5 2
    اعتراف جالبی نمودید : روهای خوشی رو می خوای برگردونی
  • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    9 2
    جناب قالیباف برخلاف گفته های خودتون درمورد بداخلاقی ها و بد رفتاری ها و ... که خودتون منتقدشون بودین شما خودتون با با بیان بعضی صحبت ها و مطرح کردن بعضی مسائل درمورد نامزد احتمالی مرتکب همین اشتباه شدین و متاسفانه شماهم جزء اون دسته از اصوگراهای خود رای هستین که فقط خودتون رو قبول دارین و به بدگویی و بی حرمتی به دیگران پرداختین