فارس نوشت:

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوران ریاست جمهوری رفسنجانی با بیان اینکه در این دولت با مدل غربی به دنبال تحول در یک کشور اسلامی بودند، گفت: در این دوران، نظام آسیب‌های جدی‌ای را تحمل کرد.

علیرضا زاکانی نامزد جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بعدازظهر امروز (سه شنبه) در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد با بیان اینکه در 3 دوره بعد از دفاع مقدس، 3 انتخابات با حضور 3 رئیس جمهور صورت گرفته است، اظهار داشت: هر یک از این 3 رئیس جمهور رویکردهای جدی را در جامعه دنبال کردند و تحولاتی را رقم زدند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم با تاکید بر اینکه هاشمی رفسنجانی در حوزه اقتصادی، شکوفایی اقتصادی را برای کمبودهایی که از دوره ستمشاهی و همچنین خرابی‌های جنگ وجود داشت مورد توجه قرار داد، افزود: شعار،‌ شعار انقلاب بود گرچه همه مطالبات مردم، اقتصادی فرض شد و در واقع برای حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد آزاد انتخاب شد و این یعنی با مدل غربی در کشور اسلامی به دنبال تحول بودند.

وی با بیان اینکه عملکرد هاشمی رفسنجانی اثرات خود را تا پائین‌ترین سطح اجتماع گذاشت، افزود: در این زمینه ضررهایی را مشاهده کردیم و در کنار آن، نظام نیز آسیب‌های جدی را تحمل کرد.

زاکانی بر همین اساس به روند غربی شدن مدیریت در کشور و رسوخ حاکمیت فرهنگ غرب در تمام گوشه و کنار مملکت اشاره کرد و گفت: نسبت به فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ انقلابی که دفاع مقدس تجلی تام و کمال آن بود، نه تنها بی‌مهری صورت گرفت بلکه الگوی اقتصادی و غربی در کشور پیاده شد.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس به عبور از فرهنگ دفاع مقدس و شعارهایی همچون خدمتگزار بودن مردم اشاره کرد و گفت: این دوره، ترویج فرهنگ غرب و در واقع تبارگرایی را به همراه داشت و در آن فساد نیز شروع به گسترش کرد.

زاکانی در عین حال به فرمایشات مقام معظم رهبری 2 ماه بعد از حضور هاشمی رفسنجانی اشاره و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به مقابله با فساد از یک سو و همچنین مقابله با فرهنگ غرب از سوی دیگر تاکید داشتند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    76 3
    آقاي زاكاني زير علم كي سينه ميزني مدل غربي كه درموردش صحبت ميكني مدلي بود كه بعداز8سال جنگ واقتصادي كاملا ويران شده اجرا شد. مدل اسلامي آن اختلاس 3هزارميلياردي كه شما خبرنداري!! براي جلب توجه كردن زحمت بكشيد ديگران را خراب نكنيد .شما به هاشمي رفسنجاني سردار سازندگي ميگفتيد درست نمي گويم.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
      12 1
      الحق که درست گفتید.!! در مورد تایید فرمایش حضرتعالی خبرآنلاین 1 مطلب از روزنامه اعتماد زده که جای تامل دارد.. نکته اساسی در تخریب هاشمی توسط اکثر اصولگرایان(مخصوصا لنکرانی ها و زاکانی ها) این است که با آمدن هاشمی دیگر جایی برای عرضه اندام آنها وجود نداشته و بطور اتوماتیک از عرصه حذف خواهند شد
  • بدون نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    33 1
    خبرآنلاین ، خوب بودی رفتی تو کار سانسور!!!!!!!!!!
  • بدون نام GB ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    39 1
    شما برنامه خودت را ارائه بده.
  • بدون نام EU ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    72 4
    خدا رو شکر ماهم دوران آقای هاشمی رو دیدیم هم دسته گل دولت نهم و دولت دهم که با حمایت امثال شما به قدرت رسید دیگه قضاوتش با مردم..... ولی این انتخابات رو ایشالا با رای قاطع آقای خاتمی یا آقای هاشمی پیروز میشن
  • طالبی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    63 1
    چقدر از حضور هاشمی و خاتمی میترسند، دوران سازندگی دوران سختی بود چقدر بخاطر چنگ شهرها خراب شده بود و چقدر با زیربنایی کار کردند،دوره احمدی نژاد حتما آباد کردند؟ جرات اشتباه ندارند فقط بلدند با چشمان بسته سینه چاک عده ای بشوند بعد از اشتباه جرات عذرخواهی ندارند
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    72 3
    نمک را خوردی و نمک دان شکستی .شما هرچه دارید از فداکاریهای هاشمی است ملت در روز رای گیری برای اینکه به کج فهمان نشان بدهند که هرگز فرزندان امام راحل فراموش نخواهند کرد پاسخ شماها را خواهند داد.
  • بدون نام US ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    65 4
    تو این هشت سال کشور به ان دسته گلی را به این روز انداختید هنوز هم طلبکارید
  • بدون نام IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    19 0
    آقای زاکانی می شه بفرمایید در این 10 سالی که قدرت را آرام آرام به دست گرفتید شما و همکاران محترمتان برای قدرتمندی نظام چه کار کردید؟ شما خوب می دانید که نظام بدون مردم تعریف نمی شود حالا ما اگر فقط بیکاری و تورم را بگیم شماها که کم نمی یارید انسان را متهم به ماتریالیست بودن می کنید . بفرمایید شما در راه اعتلای مردم و نظام چه کردید. البته کارهای خوب هم شده ولی کارنامه شما و دوستانتان معلوم است. خودتان قظاوت کنید.اتفاقا نظام در دوران آقای هاشمی بسیار هم رو به رشد بود.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    25 0
    مي خواستم خبرآنلاين زحمت بكشد و يك نظرسنجي در مورد ميزان محبوبيت دوره هاي رياست جمهوري رفسنجاني ، خاتمي و احمدي نژاد بگذارد. تا مجبور نباشيم اظهار نظرات مغرضانه اين آقايان امثال زاكاني را بشنويم. نظرات اين آقايان چه اهميتي داره مهم نظرات مردم است.