هادی عقیلی به تهران آمده تا به کمیته انضباطی برود و نسبت به محرومیت دو ساله‌اش از حضور در فوتبال ایران اعتراض کند.

سعید اكبری / هادی عقیلی مدافع القطر از تیم خود مرخصی گرفته و به ایران آمده تا به فدراسیون فوتبال برود. او می‌خواهد به كمیته انضباطی برود تا نسبت به حكم محرومیت دو ساله‌اش از حضور در فوتبال ایران اعتراض كند. او هنوز حكم كمیته انضباطی را دریافت نكرده و به همین دلیل می‌خواهد به فدراسیون برود تا هم حكم را بگیرد، هم در مورد آن صحبت كند.
*ظاهرا القطر بازی دارد اما شما به ایران آمده‌ای. دلیل حضورت در ایران چیست؟
من دو روز مرخصی گرفتم تا به ایران بیایم. تیم ما تعطیل نیست. هنوز بازی‌های جام حذفی باقی مانده. تمرینات تیم هم ادامه دارد. در این فاصله‌ای كه جام باشگاه‌ها برگزار می‌شود و لیگ تعطیل است من آمدم به ایران تا به فدراسیون بروم. این حكم برای من صادر شده و در مورد آن هیچ سوالی از من نشده است. من اظهاراتی در مورد این حكم نداشتم و كسی نبوده كه بخواهد از من در مورد آن سوال كند و توضیح بخواهد.
*فكر می‌كنی این یك عیدی بود برای شما؟
این عیدی قشنگی بود كه شب عیدی به من دادند. خبرش همان موقع به دستم رسید.
*احساس می‌كنی این حكم سریع صادر شده برایت؟
من تاریخ آن بازی تیم ملی را دقیق یادم نمی‌آید. ولی فكر كنم یك ماه و نیم طول كشید تا حكم صادر شد. بدون اینكه دفاعیات من را بشنوند تقریبا یك طرفه حكم دادند. بنا به عملی كه انجام شد. ولی اینكه شب عید این حكم را دادند برای من عجیب بود. این حكم در تعطیلی ایران صادر شد و برایم عجیب بود.
*فكر می‌كنی این حكم را باید بعد از عید می‌دادند؟
من قرار است بروم در كمیته انضباطی این‌ها را بپرسم كه چرا شب عید این كارها را كردند. بالاخره محرومیتی كه برای من در نظر گرفتند چیز كمی نیست كه بخواهم راحت از كنارش رد بشوم. محرومیت سنگینی برای من بریدند. باید بروم كمیته انضباطی در موردش صحبت كنم.
*شما اولین بازیكنی نبودی كه تیم ملی را ترك كرد. با این محرومیت فكر می‌كنی فوتبال ایران اصلاح بشود؟
من اولین نفر نبودم كه اردو را ترك كرده باشم. ولی این حكم را برای من صادر كرده‌اند. ولی اگر واقعا مشكل فوتبال ایران با محروم كردن هادی عقیلی حل می‌شود و همه چیز در تیم ملی روبراه می‌شود موردی ندارد. من را محروم كنند. تازه استقبال هم می‌كنم.ولی مطمئن باشید با محروم كردن من چیزی درست نمی‌شود. همان‌طور كه قبلا هم گفتم هیچ بازیكنی به خاطر یك بازی بیرون نشستن، تیم ملی را ترك نمی‌كند. حتما یك سری دلایلی دارد. من این دلایلم را در كمیته انضباطی حتما می‌گویم. دوست داشتم حرف‌های من را بشنوند و مطمئنا می‌شنوند. و در نهایت تصمیم بگیرند در مورد حكمی كه باری من صادر كرده‌اند. دوباره تاكید می‌كنم كه من بازیكنی نیستم به خاطر یك بازی بیرون نشستن این كارها را بكنم.
*تا قبل از این حكم تصمیم داشتی بیایی ایران زندگی كنی؟
بله دوست داشتم بیایم ایران. این تصمیمی بود كه گرفته بودم. باید ببینم این حكم را عوض می‌كنند یا نه. ولی من دوست دارم در ایران زندگی كنم. دوست دارم خانواده و پسرهایم در ایران باشند. من یكی از پسرهایم می‌خواهد درس بخواند. دوست دارم در ایران درس بخواند. دوست دارم در فضای ایران رشد كند. ولی اگر قرار باشد دو سال اینجا درس بخواند بعد بیاید ایران یك ذره تاثیر پذیری‌اش سخت‌تر می‌شود. می‌خواهم كه بیایم ایران.
*ممكن است فصل بعد در قطر بازی كنی؟
به هر حال باید فوتبال بازی كنم. اگر حكم همین باشد احتمالا در قطر می‌مانم.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    76 94
    من فقط یه سوال از مسئولان فدراسیون فوتبال دارم. مهدی رحمتی هم از تیم ملی موقت خداحافظی کرد و حتی علیه کروش حرف زد. ولی چرا حتی به کمیته انضباطی دعوتش نکردن؟ من فکر کنم رحمتی با کفاشیان و همکاراش خیلی رفیقه. درسته؟ قانون باید واسه همه باشه.
    • سارا IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
      1 3
      مشکل با فدراسیون ایران، دلیلی قانع کننده ای برای وطن فروشی نیست!
  • مسعود IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری پرسپولیسی دو آتیشه هستند، مثل نیکبخت، مثل علی کریمی و... همشونم به اندازه اسمشون به تیم ملی پشت کردن. زمان علی دایی و اون نیمچه کودتای کریمی و مهدوی کیا و هاشمیان که یه مرتبه رفتن، در مقطعی که راحت داشتیم صعود میکردیم. اون از نیکبخت که پاسپورتشو نداد و با تیم ملی نرفت و مسائلی که همه میدونن اینم از خلعتبری که تمارض به مصدومیت کرد، این از عقیلی که قهر کرد و... یک لحظه با استقلالی های تاریخ تیم ملی مقایسه کنید. از منصوریان و زرینچه و پاشازاده تا جباری و نکونام و... بی منت و سربازوار واسه تیم ملی زحمت کشیدن و کوچکترین حاشیه ای درست نکردن. بعد تو برنامه نود حتی یک اسم از استقلالی ها نمیاد، متاسفم برای صداوسیمایی که مغرضانه ترین برنامه اش رو مصون ترین برنامه اش کرده.
    • قرمز IN ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
      3 0
      حالا هی کار نکن جوابیه ام رو!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    فدای سر همه ملت ایران .همچینم میگه نمیام انگار که کی هست
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    69 12
    اين "يك چيزهايي هست كه بعدا مي‌گويم" هم خوب راه فراري است ها ! "بعدا"ي كه هيچ وقت لااقل در حضور مردم گفته نشود چه فايده دارد؟ آقاي عقيلي، هيچ دليلي نمي‌تواند منجر به ترك ناگهاني اردو بدون اطلاع كادرفني و سرپرست تيم شود. حالا شما اصلن بيا بگو بچه‌ام رو گاز بود، زيرشم كم نكردم!
  • علي IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    54 18
    راست ميگه خلعتبري هم بايد مجازات بشه
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    54 16
    نه داداش با محروم كردن تو فوتبال ايران درست نميشه ولى اميدوارم محروم كردن تو درسى بشه واسه بازيكنانى امثال تو كه ديگه بى انضباتى نكنن