عقیلی علاوه بر محرومیت یک ساله باید 150 میلیون ریال هم جریمه نقدی بپردازد.

به گزارش خبرآنلاین؛کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف هادی عقیلی مبنی بر عدم حضور در دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان اعلام کرد.سایت رسمی فدراسیون فوتبال دراین زمینه نوشته است:کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال طی گزارشی به دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هادی عقیلی شب قبل از مسابقه با تیم ملی لبنان در تاریخ 18/11/ 91 با اطلاع از عدم حضور در ترکیب یازده نفره اصلی تیم، بدون اخذ اجازه از کادر فنی، اردوی تیم ملی را ترک کرده است.
کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع این مورد را از مصادیق بند 3 ماده 25 آیین نامه انضباطی دانسته و مستندا به بند 7 و 3 ماده 20 آئین نامه انضباطی هادی عقیلی را علاوه بر محکومیت به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون ریال، از حضور در کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در ایران به مدت یک سال محروم کرد.

عقیلی پس از صدور این حکم گفت:« به کمیته استیناف اعتراض می کنم و خواهان کاهش جریمه می شوم. من هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم و برای رفتارم هم از همه مردم عذر خواستم. من ته فصل به ایران بر می گردم حتی اگر مجبور باشم فصل را بیرون بنشینم.»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
    8 6
    كميته انضباطي استقلالي
  • مهدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
    11 3
    شما نمی خواد زیاد تو فکر فصل بعد باشید کافیه یه سری به دفتر حاج اقا بزنید و اوکی را برای فصل بعد بدهید بقیه اتفاقات به خودی خود مرتفع می شود اگر ذهنتان به شما یاری برساند و ان سالی که خسرو حیدری از سپاهان به استقلال امد را به یاد بیاورید خواهید فهمید که خسرو حیدری در حالی که با سپاهان قرارداد داشت رضایت برای عقد قرارداد با استقلال را نداشت پس زمان نقل و انتقالات هم داشنت تمام می شد پس با امدادهای غیبی حاج اقا بدون اینکه رضایت نامه بگیرند با استقلال قرار داد بستند تا چند روزی هم سپاهانی ها مقاومت کردند اما در پایان معلوم نشد چه معامله ای شد که رضایت نامه صادر شد