تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی کارش به اما و اگر افتاده است. راهی دشوار که باید در 2 هفته 7 امتیاز از 3 بازی را برای مان به همراه داشته باشد.

مهدیه جباری: تیم ملی ایران که حالا با 7 امتیاز و با امتیاز مساوی با قطر برای رسیدن به جام جهانی باید روز 14 خرداد دوئلی بزرگ با این تیم در دوحه داشته باشد ، برای رسیدن به جام جهانی به 7 امتیاز از 3 بازی نیاز دارد. یعنی دو برد و یک مساوی که باید حتما یکی از این دو برد در دوحه باشد. چون با آن 3 امتیاز است که قط هم از گردونه رقابت حذف می شود و شانس تیم ملی کشورمان افزایش خواهد یافت. تیم ملی که اردوی آماده سازی مرحله آخر خود را از 21 اردیبهشت آغاز می کند و بلافاصله به سفری اروپایی می رود ، در روز 14 خرداد در حالی با قطر بازی دارد که در بازی همزمان کره ای های 10 امتیازی در لبنان به مصاف لبنان 4 امتیازی می روند. لبنانی ها که دو سال قبل در بیروت برای رسیدن به این محله توانسته بودند کره جنوبی را شکست بدهند و جشن ملی برپا کنند برای بردن که حتی در خانه کاری دشوار دارند. البته زمین ناهموار ورزشگاه بیروت کمکی بزرگ است برای این تیم در برابر یاران فانتزی کره ای. آنها که ایران را هم در خانه برده اند امید دارند به خلق یک شگفتی دیگر ولی اگر 3 امتیاز این بازی به کیسه کره بریزد، این تیم 13 امتیازی می شود و در آستانه صعود قرار می گیرد.

کره ای ها بعد از این بازی اما دو بازی متوالی را در خانه دارند. اول بازی با ازبکستان و بعد بازی ایران. ازبکستان 11 امتیازی برای صعود نیاز به رسیدن به امتیاز 15 دارد. این البته در شرایطی است که ایران از 3 بازی خود 7 امتیاز بگیرد. چون در این صورت آنها در امتیاز 14 با ایران مساوی می شوند و کار به شمارش گل های زده می کشد.

بازی ازبک و کره در سئول یک دوئل دو سر برد است برای ایران. باخت هر یک از این دو تیم یا حتی تساوی شایط را به سود تیم ملی ایران می کند. اگر ازبک برنده این بازی باشد ، صعودش قطعی می شود چون قبل از بازی خانگی با قطر به امتیاز 14 می رسد و روز آخر در خانه حتی اگر بازنده باشد ، باز شانس صعود مستقیم دارد چون بازی مستقیم از کره را برده. بازی کره و ایران هم هر نتیجه ای که داشته باشد ، یکی از این دو تیم را حذف می کند. اگر پیروز بازی کره ای ها شوند ، ازبک ها در بهترین حالت با شکست قطر در خانه به امتیاز 14 می رسند.

ایران اما حتما باید برنده بازی با قطر باشد چون احتمال پیروزی کره برابر لبنان حتی در بیروت خیلی بالاست. کارلوس کروش در این باره می گوید:« ما دیگر فرصتی برای فکر کردن به بقیه نداریم. شانس مان باید توسط خودمان رقم بخود. فرصت های قبلی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. » این چیزی است که جواد نکونام هم به آن اعتقاد دارد. او می گوید :« باید حتما قطر را ببریم. البته آنها همه کار می کنند که به ما امتیاز ندهند  ولی این بار دیگر راهی نیست. » ایرانی ها البته خاطره یک برد دلچسب اینچنینی را هم در قطر دارند. ایران در سال 2006 توانست در دقیقه 94 با گل هاشمیان قطر را در دوحه شکست دهد و برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیم ایران اعتقاد دارد ایران توان تکرار این کار را دارد:« اگر ایرانی ها ، ایرانی بازی کنند ، آنها خیلی خوب حمله می کنند و احساسی هستند. اگر گل بزنند ، حتما برنده می شوند به شرطی که منطق را چاشنی کارشان کنند.» تیم ملی که با تغییرات اخیرش و با پیوستن دوباره جباری به تیم در فاز تهاجمی پیشرفت داشته باید برنده این بازی بزرگ باشد تا امتیاز 10 برای کشورمان بدست بیاید.

بازی با لبنان در تهران و پیش چشم 100 هزار تماشاگر ورزشکاه آزادی می تواند پل صعود ایران باشد. در این بازی تعداد گل ها از خود برد مهمتر است چون تیم ملی باید هم به برد فکر کند و هم به اینکه بازی آخرش در سئول است. یعنی باید طوری برنامه ریزی کند که در سئول فقط یک تساوی بخواهد. ایران با ازبک در بازی مستقیم شرایطی مسوای دارد. پس در صورت امتیاز مساوی ، حاکم بین آنها ، آوراژ گل و گل زده بیشتر است. ایران تا اینجا تفاضل گلش با 2 گل زده و 2 گل خورده ، صفر است درحالی که ازبکستان تا امروز تفاضل 3+ دارد.آنها با کره به تساوی 2 بر 2 رسیدند. لبنان را د دو بازی یک بر صفر بردند . به ایران یک بار با این نتیجه باختند و یک بار بردند و قطر را هم در دوحه با یک گل شکست دادند پس 3 گل خوردند و 6 گل زده اند. این یعنی ایران هم باید دو بازی اول خود را ببرد و هم تعداد گل های زده اش را افزایش دهد تا در زمان رسیدن به امتیاز 13 حداقل تفاضل گلی بیش از 4+ داشته باشد.

روز آخر اما اگر ایران از دو بازی اولش 6 امتیاز گرفته باشد ، هر نتیجه ای که در بازی ازبک و کره در سئول رقم بخورد ،به احتمال فراوان ایران نیازی به پیروزی نخواهد داشت.

البته این در شرایطی است که ایرانی ها این قدر بدشناس نباشند که کره لبنان را در بیروت ببرد و در سئول با ازبک مساوی کند چون در این صورت آنها تا قبل از بازی با ایران به امتیاز 14 می رسند ، ازبک ها که با قطر در خانه بازی دارند 12 امتیازی هستند و ایران با دو بردش 13 امتیازی می ماندو یعنی ایران در سئول هم احتما برد نیاز خواهد داشت !

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mw IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    اینجانب از صدا وسیما تشکر میکنم با پخش سریال فوتبالیستا شور و شوق رو به خانه های ما ایرانیان غیور و خلیج فارس دوست می آورند
  • بدون نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    شانس قطر بیشتر از ماست
    • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      80 71
      لیاقت قطر هم بیشتر از ماست عزیزم
    • بدون نام IN ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
      38 7
      پول قطر هم بیشتر از ماست...
    • مهران پرسپولیسی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
      27 9
      اصلا" قطلر لیاقت حضور در جام جهانی رو مداره چون اکثر بازیکناش اصلیتی قطری ندارن این که نشد تیم ملی!!!
  • ناشناس IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    140 5
    من نفهمیدم خیلی پیچا پیچان بود اما امیدوارم که بریم جام جهانی البته اگه لیاقتشو داشته باشیم
    • میثم IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
      3 1
      کلا خانم مهدیه جباری خیلی ریز تحلیل کردن... ما هم نفهمیدیم چیزی..!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    اقای کروش درخصوص مساوی با کویت گفته مقصر خودمانیم ولی واقعیت این است که مقصر اصلی شرایط فعلی تیم ملی فوتبال ایران حداقل از نظر فنی صد در صد شخص شخیص آقای کروش است که بیشتر به دنبال تجارت شخصی اش است تا مربیگری فوتبال و صد البته در این بین عدم فوتبالی بودن آقای کفاشیان و فقدان کفایت لازم از طرف ایشان هم مزید بر علت شده است و دست آخر اینکه با شرایط فعلی صعود ایران به جام جهانی در هاله ای ازابهام قرار گرفته ، هرچند من معتقدم با غیرت ایرانی میتوان درهر سه بازی باقیمانده پیروز شد حتی مقابل کره جنوبی درسئول !!!!
    • بدون نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      33 6
      فقط جناب عزرائیل می توانند آقای کفاشیان رو از ریاست دور کنه
  • ماهان سیلور IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    تجربه کروش برگ برنده ماست..در ضمن اگه کره لبنانو ببره بهتره چون با پیروزی احتمالی مقابل ازبک بازی اخرش با ایران تشریفاتی میشه.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      41 96
      شما به همین خیال باش
  • ایران IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    امیر قلعه نویی 100% علی دایی 80% ایران را براحتی می بردن جام جهانی.کی روش تمرین دهنده خوبیست مربی خوبی نیست.
    • امید IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      امیرخان که یه بار تو جام ملتها روسفیدمون کردند با یکی از بهترین تیمهای ملی با 6لژیونر اروپایی. دایی هم که تو آزادی جلو عربستان سرافرازمون کردند. کافی نیست!!؟؟
    • هادی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      زرشک!
    • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      به امید حذف شدن هر چه زودتر تیم ملی فوتبال کشورمان الهی آمین
    • محمد GB ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      قلعه نويي رو اصلا گذاشتن كار كنه ؟ تو جام ملتها با پنالتي از كره باخت تو همون بازي عربستان يكصدا دايي رو تشويق ميكردين كه تيم ملي دايي خيلي بهتر از اين تيم ملي كار ميكرد اما اين كروش از لبنان ميره ميبازه و تو ايران با قطر مساوي ميكنه تو هر بازي بايد مردم دعا كنن يه موقعيتي چيزي واسه ايران درست بشه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    100 9
    سخت ترین بازی ما بازی با قطره. حتی از بازی با کره هم سخت تره. فقط امیدوارم محرومیت کروش مقابل قطر بخشیده شه
  • رضا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    75 16
    با حمايت همه جانبه ميشه رفت جام جهاني. خدايا كمك كن.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    84 6
    غیر ممکن نیست اما خیلی خیلی سخت
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    95 21
    حوصله ام نشد کامل بخونم ما ک نمی تونیم صعود کنیم ...راه معمولی اش رو هم نتونستیم بریم چه برسه دووشوار .. مخصوصا الان ک ول معطل بقیه تیم ها شدیم چرا هی راه و نقشه بیخود ترسیم کنیم ملتو بزاریم سر کار:)
    • حمید اس اس IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      42 1
      دووشواری ؟؟؟ دووشواری نداریم ما....
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    78 20
    دوستانی که مثه پیره زنا غر میزنن همش لطفا این چند وقتم تحمل کنن یکم حمایت کنیم همه. فرصت برا غر زدن و تسویه حساب همیشه هست. به امید صعود یا علی از تو مدد
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    46 43
    تیمی که نتونه کویتو ببره تیم نیست مادر صورتی میتوانیم امیدوار باشیم که تیم ایده آلی داشته باشیم که نداریم!!!!!!!!!!!!تیمی که تو 3 سال هیچ پیشرفتی نداشته تو 2 ماه نمیتونه خودشو به جایی برسونه
  • امید IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    29 6
    با توجه به برنامه بازیها، هنوز سرنوشت صعود در دست ماست. ازبکستان دوبازی داره، یکی با کره و یکی با قطر که حداکثر میتونه 4 امتیاز بگیره(چون بازی تو خونه کره که حداکثر میتونه مساوی بگیره و بعدش هم باید به فاصله 4روز با قطری بازی کنه که 8روز استراحت داشته) و ما اگه قطر و لبنان را ببریم که اگه نبریم همون بهتر که جام جهانی نریم و با کره هم مساوی کنیم، با امتیاز مساوی میتونیم با تفاضل گل برویم بالا. من خیلی خیلی خوشبینم که بریم جام جهانی
  • سعید US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    41 4
    با این وضعی که اینا فوتبال بازی می کنن نریم جام جهانی بهتره . اونجا می خوریم به اسپانیا بیا و درستش کن . والا بخدا آبروی مملکتمونم میره . یکی هم مثل ژاوی پیدا میشه همونجوری که به عربستان گفت کیفیت جام جهانی رو میاره پایین این سری به ما میگن .
  • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    12 2
    فکر مبکنم قسمت آخر تحلیلتون اشتباه باشه. اگر کره به ازبکستان ببازه 13 امتیازی میمونه و به فرض کسب 6 امتیاز توسط ایران از دو بازی آینده ایران هم 13 امتیازی میشه و به دلیل برد ایران در بازی رو در رو در تهران ایران از کره بالاتره و با کسب تساوی هم میتونه مستقیم به جام جهانی بره. ولی شما نوشتین که با این شرایط ایران نیازمند پیروزی در بازی آخر است.
    • بدون نام GB ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
      5 1
      اینا حقه های خبرنگاریه علی آقا
  • مسعود IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    43 9
    انشاالله ما به جام جهانی صعود می کنیم
  • حسین IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    43 13
    میرویم جام جهانی
  • بدون نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    به نظرم اگه لیگ رو تعطیل نمی کردن می تونستیم بریم جام جهانی لیگ خوبی داریم از نظر سبک بازی داریم نزدیک می شیم به استانداردهای جهانی مثلا تعداد پاس های پشت سرهم یا فضا سازی ها تازگی ها خوب شده اما همش کیروش تعطیلش کرده
  • هفتکل IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    33 3
    یکی از عادات زشت ما ایرانیها این است که در تمامی زمینه های فرهنگی ؛ورزشی؛اقتصادی؛و سیاسی ؛توان مدیریت زمان را ازدر شرایط عادی از دست می دهیم و در لحظات اخر خود را به اگر و اماها میسپاریم.
  • رسانه IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    25 8
    ایران احتمالا به پلی اف میرسه میخواستم بدونم که حریف ایران که از امریکای جنوبی میاد کدوم تیمه یا صاحب الزمان خودت کمکمان کن
    • بدون نام US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      22 7
      صاحب الزمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    24 87
    آخه اینا چیه نوشتید ما که از کره تو سئول می بازیم ازبکستان هم که از قطر تو تاشکند می بره پس ما تیم سوم می شیم دیگه چقدر داستان بافتید شما !
    • علی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      11 84
      داداش من این برای وقتیه که قطر رو برده باشی که اونهم تقریبا باید بیخیالش باشی پس در معقول ترین حالت ممکن که مساوی با قطر برد لبنان و باخت از کره هستش ما سوم هم نمیشیم
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    31 1
    با سلام خدمت همه دوستان اقا تا زمانی که سیاسیون همه کاره فوتبال هستند همینه اگه ما رفتیم جام جهانی بشینید تعریف کنید نمی ذارن اقا مردم شاد شند نمی ذارن
  • علی رضا یعقوبی نژاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    85 12
    امیدوارم یه بار دیگه بریم جام جهانی با این شرایط سخت و لذت صعود رو مثل بازی با استرالیا بچشیم البته اینبار مستقیم بریم
    • بدون نام US ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      15 73
      شما در رویاهاتون امیدوار باشید!
  • بدون نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    23 2
    باز هم کار به ام و اگر کشیده شد به نظر من حلتی که 4 سال پیش افتاد این بار هم میفته یعنی باید کره رو تو سئول ببریم تا بریم جام جهانی ولی به نظر من اخرش میریم پلی اف و اونجا حذف میشیم
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    61 20
    خداییش ما لیاقتمون از ازبک بیشتره بریم جام جهانی بابا ازبک تیم نداره که بازیکنای ما از اونا بهترن ولی به خاطر تصمیمات اشتباه کارمون به اینجا کشیده شده
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    15 17
    مشکل تیم ملی نداشتن یک تمام کننده ی خوب مثل علی داییه براغی همینه اینقدر کم گل زدیم به نظر من اقای کیروش به جای قوچان نژاد خلعتبری رو بذاره خیلی بهتره چون هم سرعتی تره هم تکنیش بیشتره
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    فرهاددددددددددددددد مجیدی برگرد تیم ملی
  • مهدي IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    12 20
    به خدا هر كي شك كنه كه ميريم جام جهاني من كه ناراحت ميشم اصلا مگه جام جهاني بدون ايران ميشه همه بايد فوتبال ناب ايرانيرو ببينن از همين الن تمام بيليط هاي بازيهاي ايران فروش رفته
  • مهران IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    22 29
    عمرا این تیم به 14 امتیاز برسد که رو این چیزا بخوایم فکر کنیم
  • کمال IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    71 6
    ایران در صورت گرفتن 7 امتیاز از 3 بازی خود و مخصوصا اگر در بازی با کره مساوی کند؛ در این صورت ازبکستان با گرفتن 4 امتیاز از دو بازی خود (3 امتیاز بالبنان در زمین خود و 1 امتیاز با کره در زمین کره) و کره با گرفتن 5 امتیاز از سه بازی (3 امتیاز از لبنان و 2 امتیاز از دو تیم ایران و ازبکستان) هر دو تیم 15 امتیاز خواهند شد و ایران حذف می شود! ایران باید یا از 3 بازی خود 9 امتیاز بگیرید یا منتظر از دست دادن امتیازات بیشتر از این دو تیم باشد که در این صورت با تفاضل کل هم امکان دارد برسد، که باز شانس دو تیم (کره و ازبک) بیشتر است. بهترین گزینه ایران برای صعود باخت ازبکستان در برابر کره و ایران با گرفتن 7 امتیاز از سه بازی به شرط بالا بردن گل زده خود هست امیدوارم شانس به کمک ایران بیاید!
    • بدون نام US ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
      شما احیانا کارشناس فوتبال نیستید؟! میخواید جای آقای کی روش سر مربی تیم ملی شوید؟! تیمی که با شانس بالا بره همون زودتر حذف بشه بهتره
  • بدون نام ES ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    17 83
    تیمی که از لبنان می بازه، از ازبکستان در زمین خودش می بازه، با قطر در زمین خودش مساوی می کنه، چرا باید بره جام جهانی ؟!
  • کوروش IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    9 9
    بادرودبه همه شما دستداران ایرانزمین. باورکنید من چند ماه پیش بینی کردم که: ایران و ازبکستان میرن جام جهانی کره هم تو پلی آف اروگوئه را میبرد و به جام جهانی میرود% پس از بازیها منو فراموش نکنید.مژدگانی میخواهم%
  • مینی دراکولا IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    9 1
    اقا ایران میره به لبنان میبازه بعد میره تو تهران با قطر مساوی میکنه بعد بازم به ازبک ها میبازه با اینا میخوایم بریم جام جهانی . به قران نریم بهتره چون میریم اونجا تر میزنیم ابرومون میره .
  • بن IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    10 2
    مايلم به عرض برسونم اسرائيل داره ميره جام جهاني بعد از روسيه و بالاتراز پرتقال تو گروهش دومه فك كنم نريم جام جهاني بهتر باشه
  • علی A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    6 1
    بهتره واقع بین باشیم ، رفتن به جام جهانی برای تیمی که دو باخت بد داده کار سختیه . .
  • سعید IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    7 6
    دلیل این همه طرفداری همه جانبه شما رو از جباری نمی فهمم. تو همه خبر های فوتبالیتون یه اسم از جباری می برید و بی خود و بی جهت این بازیکن رو بزرگ می کنید . آیا شما پولی از این بازیکن در یافت می کنید؟ جباری بازیکن 90دقیقه ای نیست و در بازی کویت هم که حتی یک توپ سالم رو نتونست به مهاجم ها برسونه.
  • رضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    3 1
    چه انتظاری از فوتبال دارید ؟ فوتبالمان هم مثل بقیه چیزهایمان بی برنامه و روزمره است . اون زمان که میرفتیم جام جهانی یک دولت خوب داشتیم و یک سید عزیز در راس آن .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    5 0
    تا زمانيكه آقاي كفاشيان سر كار باشه آرزوي جام جهاني را نداشته باشيد آقاي كه فقط مي خنده ...................ما بازيكن نداريم كه در خدمت تيم ملي باشه پس همون بهتر نريم جام جهاني فقط اشكان دژاگه در حال حاضر ..................
  • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    5 4
    نترسید... ما صعود خواهیم کرد و با حضور خود رسما گند میزنیم به جام جهانی... و در گروه آسانی خواهیم افتاد و انجا تفکرات دفاعی کیروش مارا ضرب المثل جهان میکند و کلا در همه چی با کیروش گند میزنیم....