اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام هفته گذشته از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا حضورش در دیدارهای پیش رو تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام روز سه شنبه 13 فروردین در جریان بازی تیمش مقابل کوئینز پارک رنجرز از ناحیه مچ پا آسیب دید و از زمین مسابقه خارج شد. روز گذشته محمود رضا افاضلی مدیر برنامه های این بازیکن در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد که متاسفانه مصدومیت این بازیکن جدی است و به احتمال فراوان او هر 3 بازی باقیمانده تیم ملی در چارچوب انتخابی جام جهانی را از دست خواهد داد. این خبر در حالی مطرح شد که پیش از این پزشکان اعلام کرده بودند که مصدومیت او تنها 2 تا 3 هفته به طول می انجامد که همزمان می شود با هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس. این بهترین خبر برای کارلوس کروش بود که در آستانه دیدار های حساس تیم ملی اشکان دژاگه را بدون خستگی در اردو تیم ملی در اختیار داشته باشد. اما آزمایشاتی که روز یکشنبه بر روی این بازیکن انجام شد تا حدودی مصدومیت جدی دژاگه را تایید کرد. هر چند روز چهارشنبه وضعیت نهایی این بازیکن مشخص می شود اما خبر خانه نشینی 2 ماهه دژاگه کارلوس کروش را به شدت عصبانی کرده است.
جالب اینجاست که مصدومیت اشکان دژاگه همزمان با شکست سپاهان و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا در روز 13 فروردین شد تا کلکسیون بد بیاری های فوتبال ملی در این روز کامل شود.
نکته مهم اما این است که امروز تیم پزشکان انگلیسی شورای پزشکی مهمی برای بررسی شرایط اشکان دارند و این امید که او بتواند دوران نقاهتش را سریع تر تمام کند وجود دارد ، مارتین یول سرمری تیم فولام که اشکان به یکی از یاران کلیدی تیمش بدل شده امروز گفته امید دارد که پای رگ به رگ شده دژاگه تا سه شنبه آینده التهابش از بین برود و اشکان بتواند در آن روز برای فولام به میدان برود.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    شما حرص نخور واست خوب نیست! شما فقط فکر میلیارد میلیارد باش کی روش جان
    • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      86 40
      بسه بابا این حرفها.
    • بدون نام EU ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      28 18
      این هوادارای قلعه نوعی چه حرصی میخورن به پول سرمبیگری هم حسادت میکنن که چرا قلعه سرمربی نشد
    • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      30 16
      چیه؟نکنه شما هم مثل اردشیر خان قلعه نوعی مخالف اجنبی پرستی هستی؟!!میخوای دو دستی تیم رو تحویل اقای اجنب نپرست بدیم تا بلایی که دیشب تو ازادی سر استقلال اورد و باز هم ابروی ایران رو جلوی عربها برد سر تیم ملی بیاره؟!
    • بدون نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
      0 3
      هر چی باشه قلعه نوعی مثل کیروش نیست جلوی 50هزار تماشاچی تو حساس ترین بازی تیم ملی ایران از ازبک ها یک صفر بخر ه و بخاطر مصدمیت یک بازیکن کلی حاشیه درست کنه
    • بدون نام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
      0 4
      هچی باشه قلعه نوعی بهتر از کیروش است کیروش در حساس ترین بازی تیم ملی که با تساوی هم راضی بودیم بین 50 هزار تماشاگر ایرانی یک صفر خورد مربی که به خاطر مصدومیت یک بازیکن حاشیه درست کنه مربی حرفه ای نیست
  • سعید_ح IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    49 8
    بد بخت شدیم رفت.......
  • قدرت عزیزی GB ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    20 6
    اوه شاید کی روش هم کمی احساس کرد که سوم میشم در گروه راستی چرا همه میگن بریم پلی اف حذف میشم بابا فوتبال است هیچی معلوم نیست حتما تیم اون ورم ضعیف بوده که افتاده پلی اف